Scenariusz filmowego dokumentu opracowała międzynarodowa agencja kreatywna Ogilvy, a za produkcję odpowiadała agencja Freeda, która tworzy oryginalne treści w mediach społecznościowych. Film zrealizowany z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet przedstawia rolę kobiet w świecie transportu. Oddano głos kobietom, które postanowiły związać swoją karierę zawodową z pojazdami ciężarowymi i przecierają szlaki dla młodszych pokoleń, co wiąże się z przełamywaniem stereotypów płci i walką z uprzedzeniami.
Widzowie poznają historie trzech kobiet z różnych krajów i środowisk. Judith Ehrmann jest doświadczonym mechanikiem w zespole wyścigowym Team Schwabentruck, Lorella Della Torre pracuje jako dyrektor sprzedaży w jednej z włoskich placówek dealerskich IVECO, a Oti Cabadas jest kierowcą ciężarówki. Film był wyemitowany na platformie IVECO Live Channel (www.ivecolivechannel.com) oraz udostępniony na kanałach IVECO i Freeda w mediach społecznościowych.
Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że nasz film został doceniony prestiżową nagrodą. Rzuca światło na rolę kobiet w naszej branży oraz prezentuje odwagę i determinację, jaką wnoszą do swojego zawodu. Mamy nadzieję, że przykład kobiet, które są „nie do zatrzymania” zainspiruje więcej dziewczyn do przełamywania stereotypów oraz realizowania pasji i rozwijania kariery w obszarach, które same wybiorąŹródło: IVECO
- skomentowała Maria Laura Iascone, IVECO Global Brand Marketing Director.