Zgodnie z naszą filozofią, chcemy oferować klientom najlepsze rozwiązania na rynku, nie tylko w zakresie sprzętu, ale także wiedzy, serwisu i wsparcia. Zdecydowaliśmy się zainwestować w urządzenia Advancer, które dają naszym klientom przewagę w postaci najlepszej na rynku wydajności paliwowej i chłodniczej oraz przyczyniają się do obniżenia ich śladu węglowego. Dzięki wprowadzeniu usługi ThermoKare 24/7 Fleet Monitoring idziemy o krok dalej i zapewniamy także spokój, gdyż transporty są zawsze monitorowane i kontrolowane przez ekspertówW ramach usługi ThermoKare 24/7 Fleet Monitoring – w przypadku odchylenia temperatury lub problemu z agregatem chłodniczym – zespół firmy Thermo King natychmiast reaguje i próbuje zdalnie rozwiązać problem. Jeśli jest to niemożliwe, klient otrzymuje natychmiastowe powiadomienie o zdarzeniu wraz z analizą eksperta, zaleceniem dotyczącym dalszych kroków i adresem najbliższego punktu serwisowego Thermo King.
– podkreślił Wilbert de Graaff z firmy RTR.
Advancer osiąga do 30% lepszą wydajność paliwową i do 40% szybsze schłodzenie niż średnia rynkowa. Są to również pierwsze agregaty na rynku, które zapewniają pełną przejrzystość zużycia paliwa i jego poziomu. Dane dotyczące zużycia paliwa są rejestrowane, wyświetlane i udostępniane zdalnie za pośrednictwem telematyki. Natomiast w ramach usługi ThermoKare 24/7 Fleet Monitoring łączymy analizę danych w czasie rzeczywistym z ekspertami firmy Thermo King, którzy monitorują i pomagają w razie pojawienia się problemu. To coś więcej niż alarm, który powiadamia kierownika floty o problemie z ładunkiem. Połączyliśmy technologię, wiedzę i infrastrukturę usługową, aby zdjąć ten ciężar z barków klientów i wspierać ich na każdym etapie transportuNajważniejsze korzyści z całodobowej usługi monitorowania floty:
– wyjaśnił Alain van Schaik, menedżer ds. klientów strategicznych w firmie Thermo King.
• monitoring w czasie rzeczywistym, zdalna diagnostyka i wsparcie eksperckie w celu zapobieżenia zniszczenia ładunku;
• zdalne rozwiązywanie problemów za pośrednictwem dwukierunkowej komunikacji, mające na celu maksymalizację czasu pracy bez przestojów;
• cotygodniowy raport i dostęp do strony internetowej TracKing z wszystkimi danymi;
• ponad 500 autoryzowanych punktów serwisowych w 75 krajach zapewnia szybkie działania w przypadku konieczności interwencji technika.
Źródło: Thermo King