Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Wiele usług na jednej platformie

Utworzona: 2022-01-25


My Scania to nowy portal klienta umożliwiający wygodny dostęp do informacji i usług cyfrowych. Jako pierwsze dostępne są usługi zarządzania flotą (FMS) i pobierania danych z tachografu cyfrowego.

Polska to obok Danii i Brazylii jeden z pierwszych rynków na świecie, gdzie wprowadzono takie rozwiązanie.

Platforma My Scania pozwala klientom w prosty i wygodny sposób korzystać z usług cyfrowych za pomocą jednego loginu. Obecnie w portalu są dostępne Scania Tacho i Zarzadzanie Flotą (FMS), z której codziennie korzysta 5,8 tys. klientów w Polsce. Portal będzie rozbudowywany o kolejne usługi wspierające biznes naszych klientów oraz środowisko. My Scania to kolejny krok na drodze transformacji marki w kierunku cyfrowej przyszłości
– komentuje Adrian Kulisz, kierownik ds. utrzymania oraz rozwoju usług i rozwiązań komercyjnych w Scania Polska S.A.

FMS umożliwia analizę kompleksowych danych, takich jak pozycjonowanie pojazdu w czasie rzeczywistym, czy jego osiągów, a także pozwala na dostęp do raportów o emisji, planowania obsługi serwisowej i zgłaszania usterek oraz na ocenę kierowcy, która pomaga zidentyfikować możliwości lepszego wykorzystania pojazdu za pomocą szkoleń i coachingu. Zebrane dane zapewniają wgląd w styl jazdy kierowcy, jego efektywność i ekonomikę – stanowią więc ważną podstawę do optymalizacji. W Polsce usługa FMS jest uruchomiona w prawie 30 tys. pojazdów.

Docelowo portal My Scania zintegruje dostęp do wielu usług, w tym finansowych i ubezpieczeniowych. Umożliwi również dokonywanie zakupów w internetowym sklepie marki, a także umawianie się na wizytę w serwisie.

Źródło: Scania
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LESZEK Transport i Spedycja Daniel Leszek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels