Nieodłącznym elementem biznesowej strategii Trans Polonii jest zwiększanie udziału na rynkach zagranicznych, które oferują w zasadzie nieograniczone możliwości rozwoju. Spółka regularnie wprowadza nowe działania w tym zakresie, a rekordowy udział eksportu usług w pierwszym miesiącu bieżącego roku jest dowodem na to, że starania te odnoszą zamierzony skutekFirma oferuje przewozy płynnych ładunków w cysternach. Jest obecna w kilkunastu krajach Europy, ma przedstawicielstwa we Francji, krajach Beneluksu, Hiszpanii i Niemczech. Swój potencjał buduje przede wszystkim poprzez ciągłe unowocześnianie floty oraz powiększanie taboru o nowe pojazdy. Dzisiaj dysponuje 430 jednostkami transportowymi do przewozu płynnych chemikaliów, paliw, mas bitumicznych i produktów spożywczych. Ogromne znaczenie odgrywają także dbałość o najwyższą jakość usług, bezpieczeństwo przewozu i dopasowywanie oferty do potrzeb klientów. Przewoźnik ma dobre relacje z wiodącymi partnerami z sektora petrochemicznego.
– potwierdza Dariusz Cegielski, prezes zarządu Trans Polonii S.A.
Pod koniec 2021 roku do struktur grupy dołączyła belgijska spółka J. Deckers & Zn NV, dzięki której TPG jeszcze lepiej dociera do klientów z kluczowego dla europejskiego rynku chemicznego obszaru portów ARA (Amsterdam, Rotterdam, Antwerpia). Deckers jest spółką transportową o ponad 50-letniej historii, specjalizującą się w transporcie płynnych ładunków chemicznych na terenie Europy Zachodniej. Do Grupy Trans Polonia wniosła tabor 30 zestawów transportowych do przewozu produktów chemicznych oraz nowoczesną bazę transportową z zapleczem serwisowym i specjalistyczną myjnią.
W 2022 r. GTP zamierza umocnić swoją pozycję rynkową oraz utrzymać wzrost skali działalności, szczególnie na rynkach zagranicznych.
Źródło: Trans Polonia