Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

A w ładowniach butle z wodą...

Utworzona: 2022-04-22


Firma Eden Springs zamówiła 23 podwozia IVECO Eurocargo wyposażone w zabudowę firmy KTLC Europe do przewozu wody w 5-galonowych butlach. Pierwszych 13 pojazdów przekazano użytkownikowi w krakowskiej siedzibie firmy DBK. Kontrakt sfinansowała firma MHC Mobility, która pojazdy przekazuje użytkownikowi w formie najmu długoterminowego.

Firma Eden Springs zamówiła 23 zabudowane podwozia IVECO Eurocargo. Specjalistyczne zabudowy wykonała firma KTLC Europe specjalizująca się w produkcji żaluzjowych nadwozi do przewozu wody, piwa i napojów. Lekkie, aluminiowe nadwozie umożliwia maksymalne wykorzystanie ładowności samochodu i pozwala zminimalizować jednostkowy koszt dostarczenia butli, optymalizując koszty dystrybucji. Nadwozia zostały zaprojektowane we współpracy z użytkownikiem, co zaowocowało zastosowaniem rozwiązań poprawiających komfort i bezpieczeństwo użytkowania pojazdów, m.in. stopni uchylnych, bocznych odbojnic chroniących nadwozie przed uszkodzeniem przez wózek widłowy oraz stoperów zabezpieczających stojaki na wodę przed wypadnięciem.


Zamówienie objęło 10 pojazdów ML 100E19/P EVID, mogących przewozić 192 butle 5-galonowe (o łącznej masie do 5.445 kg), oraz 13 pojazdów ML120EL19/P EVID przystosowanych do transportu 256 butli (o łącznej masie do 6.810 kg). Ciężarówki zostały wyposażone w 6-biegowe skrzynie zautomatyzowane, system wspomagający ruszanie na wzniesieniu Hill Holder, aktywny tempomat ACC z czujnikiem radarowym i reflektory ksenonowe. Charakterystyczne cechy Eurocargo to wąska kabina (szerokość 2,1 m), duży kąt skrętu (52 stopnie) i najmniejsza średnica zawracania w swojej kategorii (niespełna 11 m w wersji z rozstawem osi 2790 mm), co sprawia, że to idealny pojazd do realizacji miejskich zadań dystrybucyjnych.


Na decyzję klienta miało również wpływ to, że ciężarówka spełnia najostrzejszą normę czystości spalin Euro VI D. Zastosowany w Eurocargo system oczyszczania spalin HI-SCR charakteryzuje się niewielką masą, dużą wydajnością i eliminuje przerwy w pracy związane z koniecznością wykonania procedury regeneracji filtra cząstek stałych jak w pojazdach z układami EGR+SCR. Regeneracja filtra DPF jest pasywna, ciągła i zautomatyzowana, co oznacza, że odbywa się bez udziału kierowcy.

Żródło: IVECO
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LESZEK Transport i Spedycja Daniel Leszek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels