Model ten to mocny, wytrzymały samochód ciężarowy do różnych zastosowań w każdych warunkach. Każdy szczegół pojazdu ma zapewniać maksymalną funkcjonalność w terenie. Styl i funkcjonalność widać w różnych elementach konstrukcyjnych, takich jak metalowy narożnik zderzaka, który chroni reflektor i daje się łatwo wymienić w przypadku uszkodzenia.
Wytrzymałe nadwozie kryje w sobie kabinę, która ma zapewnić najwyższy komfort i poziom bezpieczeństwa kierowcy dzięki doskonałej ergonomii, zintegrowanej technologii i zaawansowanej łączności. Deska rozdzielcza, zaprojektowana z myślą o potrzebach profesjonalnego kierowcy, zawiera łatwo dostępne elementy sterujące pogrupowane w obszary funkcjonalne. Zastosowane materiały i wykończenie są inspirowane standardami motoryzacyjnymi i przystosowane do zastosowań terenowych. Detale, takie jak metalowe ramki na kierownicy i obszar informacyjno-rozrywkowy, nawiązują do stylizacji wyglądu zewnętrznego, przyczyniając się do końcowego wrażenia z jazdy IVECO T-Way.
Dzięki nowej automatycznej skrzyni biegów HI-TRONIX ze specjalnymi funkcjami terenowymi, T-WAY doskonale sprawdza się w różnych zastosowaniach. Nowe tylne hamulce tarczowe, wytrzymały układ tylnego zawieszenia, niższa masa własna, łączność, usługi cyfrowe i komfortowa kabina to atuty, które pomagają w prowadzeniu dochodowej, nowoczesnej firmy.
Jesteśmy zaszczyceni, że IVECO T-Way został uhonorowany nagrodą iF DESIGN AWARD, będącej kolejnym dowodem uznania dla IVECO T-Way, jakie pojazd zbiera w ciągu ostatnich sześciu miesięcy powiedział Marco Armigliato, dyrektor ds. wzornictwa przemysłowego w Grupie Iveco.
Laureaci konkursu iF AWARD zostali uhonorowani podczas ceremonii, która odbyła się w słynnym Friedrichstadt-Palast w Berlinie, gdzie Marco Armigliato odebrał wyróżnienie w imieniu Grupy Iveco.
IVECO T-Way to pojazd przeznaczony do przewożenia ciężkiego ładunku w każdym terenie. Uzupełnieniem tej serii jest model IVECO X-WAY, crossover marki IVECO, używany do transportu ładunków po normalnych drogach oraz zdolny do pokonywania końcowych odcinków terenowych w drodze na miejsce budowy.
Źródło: IVECO