Zapytania ofertowe dotyczące zakupu nowych pojazdów złożyliśmy do przedstawicieli trzech różnych marek. Wybór padł na ponadstandardowo wyposażone kabiny i pneumatyczne zawieszenie osi przedniej i tylnej. Ponadto producent zapewnił nas o znacznej poprawie ergonomii kabiny w porównaniu z poprzednim modelem i zastosowaniu przełożeń mostu wpływających na zmniejszenie zużycia paliwa. Kolejną zaletą jest system zdalnej komunikacji, która dzięki wykorzystaniu zdalnej diagnostyki oraz bezprzewodowej aktualizacji oprogramowania pozwala zmaksymalizować dyspozycyjność i wydajność ciągnika siodłowegoPrzekazane do eksploatacji ciągniki napędza silnik Cursor 11 o mocy 460 KM, spełniający wymagania normy Euro VI E. Samochody wyposażono w zautomatyzowane, 12-biegowe skrzynie przekładniowe ZF HiTroniX. Komfortowe kabiny sypialne Active Space (AS) z wysokim dachem są zawieszone na poduszkach pneumatycznych. Na pokładzie znajdują się systemy bezpieczeństwa: system ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu LDWS, Hill Holder – wspomaganie ruszania na wzniesieniu, układ automatycznego hamowania awaryjnego AEBS i układ stabilizujący tor jazdy (ESP/EVSC).
– wyjaśnia Błażej Walkowiak, prezes zarządu Wielton Logistic.

Na ekonomikę paliwową mają wpływ systemy ułatwiające jazdę kierowcy: aktywny tempomat ACC z czujnikiem radarowym, automatyczne gaszenie silnika podczas dłuższej pracy na biegu jałowym, funkcja oceny stylu jazdy (DSE) i nadzoru koncentracji kierowcy (DAS) oraz funkcja rozłączania napędu przy zjazdach Eco-Roll. Niższe spalanie to również zasługa poprawionej aerodynamiki – słupek A zyskał opływową osłonę, a dodatkowe deflektory zamontowano na narożach kabiny. Dostarczone ciężarówki wyróżnia na drodze, oprócz ciekawej grafiki, pełne oświetlenie LED oraz elementy dodatkowe malowane w kolorze kabiny.
Kolejne zamówienie i dostawa siedmiu pojazdów świadczą o tym, że potrafimy zaspokoić potrzeby bardzo wymagających klientów. Wielton Logistic chętnie korzysta z naszych wskazówek dotyczących TCO, co wpływa na wyniki firmy, oraz dostrzega zalety zdalnej diagnostyki, dlatego samochody w ich flocie są zawsze w doskonałej kondycjiSpółka Wielton Logistic zajmuje się transportem produktów pomiędzy spółkami Grupy Wielton, a także bezpośrednio do jej kontrahentów. Spółka obsługuje przewozy międzynarodowe w całej Europie.
– komentuje Robert Ryczywolski, Key Account Manager w IVECO Poland.
IVECO Poland jest otwarte na nasze potrzeby, na przykład udostępnia rozwiązania telematyczne i przeprowadza szkolenia kierowców. Dla nas ważna jest również sprawnie działająca autoryzowana sieć serwisowa w Europie. Śmiało mogę powiedzieć, że ostatnio odebrane pojazdy znacznie się różnią od wcześniejszych modeli. Zostały dobrze przyjęte przez naszych kierowców, którzy doceniają obszerną, komfortową kabinę i wyposażenie dodatkowe. Widać, że marka się rozwija i stawia na nowoczesne rozwiązania, które przekładają się na poprawę komfortu pracy i ekonomiki eksploatacji pojazdówDuża sypialna kabina AS zapewnia kierowcy wysoki komfort pracy i odpoczynku. W jej wnętrzu znajdziemy m.in. zespół multimedialny Infotainment z ekranem dotykowym i nawigacją, dwie wygodne leżanki, 50-litrową lodówkę i pojemnik izotermiczny tej samej pojemności, automatyczną klimatyzację zintegrowaną z klimatyzatorem postojowym. Kierowca siedzi na pneumatycznym, podgrzewanym i wentylowanym fotelu wyposażonym w podparcie lędźwiowe i regulację części barkowej. Bezpieczny wypoczynek w nocy zapewnia mechaniczne zamknięcie kabiny od wewnątrz Night Time Safety Lock.
– dodaje Błażej Walkowiak.

W uroczystości przekazania ciągników uczestniczyli m.in. prezes Wielton Logistic Błażej Walkowiak, Włodzimierz Masłowski - członek zarządu Wielton S.A. oraz Robert Ryczywolski - Key Account Manager IVECO Poland.
Źródło: IVECO Poland