Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Nowa, udoskonalona generacja podwozi kontenerowych

Utworzona: 2024-02-02


Podczas gdy branża transportowa przechodzi transformację, aby zapewnić sobie zgodność z przepisami dotyczącymi zerowej emisji CO2 do 2050 r., Kässbohrer także stara się zaspokoić potrzeby swoich klientów w zakresie bardziej ekologicznego transportu.

Wyrazem tego zaangażowania jest nowa generacja wielokrotnie nagradzanych podwozi z ośmiokątną strukturą ramy środkowej. 4 nowe nadwozia typu Octagon-on zostały opracowane z myślą o specyficznych wymaganiach klientów specjalizujących się w transporcie intermodalnym. Opatentowana ośmiokątna rama centralna pozwala na niezawodne korzystanie z funkcji rozsuwania podwozia, eliminując wszelkie zakleszczenia. Konstrukcja ramy zapewnia większą stabilność, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko jej uszkodzenia podczas transportu na skutek obciążenia i warunków drogowych. Co więcej, takie rozwiązanie pozwala na bardziej równomierny rozkład obciążenia.

Nowa generacja podwozi kontenerowych obejmuje model z rozsuwanym tyłem (K.SHG AH) oraz rozsuwanym przodem i z tyłem (K.SHG AVH), które uzupełniają dotychczasową gamę podwozi rozsuwanych. Rozszerzona została także gama wersji standardowych ze stałymi podwoziami, które teraz są także wyposażone w ośmiokątną ramę centralną Octagon-on: naczepa K.SHG S do transportu kontenerów o długości od 20 do 40 stóp, a także K.SHG L, lekkie podwozie kontenerowe Octagon-on do transportu kontenerów o długości 40 i 45 stóp.

Podwozia kontenerowe nowej generacji zostały dokładnie przetestowane pod kątem wytrzymałości, bezpieczeństwa i optymalizacji kosztów, aby zagwarantować trwałość przez co najmniej 10 lat przy normalnym użytkowaniu. Program sprawdzania jakości obejmował 400 godzin testów cyfrowych w celu weryfikacji projektu, test sztywności skrętnej, rozkładu obciążenia, kosztów eksploatacji, test zderzaka zgodnie z normą R58.3, a także testy bezpieczeństwa zamków kontenera, aby zapewnić zgodność z przepisami ISO 1496 i ADR. Przeprowadzono testy wewnętrzne i drogowe na dystansie 1 mln km, aby sprawdzić zabezpieczenie ładunku i właściwości jezdne na krótkich i długich zakrętach oraz test jazdy terenowej, który symuluje test drogowy na dystansie 500 000 km w celu uzyskania maksymalnej wytrzymałości, rozkładu obciążenia i kosztów operacyjnych, które gwarantują bezproblemową eksploatację przez 10 lat.

Naczepy K.SHG AH oraz K.SHG AVH są produkowane ze stali S700MC zgodnie z normą ISO 1726-2 i ISO 1726, standardowo z powłoką KTL. Nowa konstrukcja podwozia typu Octagon-on zapewnia lepszy rozkład obciążenia i poprawia właściwości trakcyjne oraz zwrotność przy niższym zużyciu paliwa i opon. Inteligentne systemy wspomagania gwarantują przyczepność podczas transportu kontenerów 20-stopowych z tyłu naczepy. Gama rozsuwanych podwozi kontenerowych nowej generacji Octagon-on obejmuje lżejsze podwozia zapewniające większą ładowność, K.SHG AH o masie 4,680 kg i K.SHG AVH o masie 4,770 kg.

Podwozie K.SHG AVH ma możliwość ustawienia sworznia królewskiego w 2 położeniach, co ułatwia łączenie z ciągnikami w układzie 6x2 oraz 6x4. Trwałe i wytrzymałe pojazdy wykonane zostały ze stali S700MC, zgodnie z normami ISO 1726-2 i ISO 1726, powlekanej powłoką KTL, łącznie z komponentami. Podwozie stałe K.SHG S do transportu kontenerów o długości od 20 do 40 stóp jest wyposażone w precyzyjnie rozmieszczone blokady kontenerów w układzie 4x2, 5x2 lub 6x2 dla bezpiecznego transportu dowolnej kombinacji kontenerów, w tym kontenera 20-stopowego w środku, 2x20-stopowego, kontenera 30-, 40- i 45-stopowego z długim tunelem z opcją wysuwanej z przodu blokady kontenera.

Podwozie Octagon K.SHG S można sprząc z ciągnikami w układzie 4x2, 6x2 i 6x4. Podwozie Octagon-on K.SHG L do transportu kontenerów o długości 40 i 45 stóp oraz nadwozi wymiennych C45, waży jedynie 3,960 kg, zapewniając maksymalną ładowność i oszczędności operacyjne. Ośmiokąta rama środkowa umożliwia bezpieczny i łatwy zabezpieczenie kontenerów za pomocą jedynie czterech zatrzasków oraz przyjazną dla użytkownika obsługę przy wymianie kontenerów o długości 40 stóp i 45 stóp. Dzięki pomysłowej konstrukcji, przednie zatrzaski można łatwo odczepić i wstawić, eliminując potrzebę stosowania wysuwanej gęsiej szyi.

Źródło: Kässbohrer
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
TRONIK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels