Mechanik i doradca serwisowy mieli do wykonania wiele różnych wymagających zadań teoretycznych i praktycznych związanych z silnikami i pojazdami. Aby działać skutecznie, zespoły musiały wykazać się kompleksowym i dogłębnym zrozumieniem aspektów technicznych dotyczących pojazdów, a przede wszystkim umiejętnością współpracy.
DAF European Service Team of the Year
DAF organizuje konkurs Service Team of the Year w celu podkreślenia wartości doświadczonych pracowników serwisu. Zaawansowane pojazdy ciężarowe DAF wykorzystują najnowocześniejsze technologie zapewniające wydajność, bezpieczeństwo i komfort kierowcy na najwyższym poziomie. Do serwisowania tych złożonych pojazdów niezbędna jest kompleksowa i gruntowna wiedza techniczna, a doradcy serwisowi muszą być w stanie skutecznie komunikować się z klientami w zakresie świadczonych usług powiedział Twan Winters, dyrektor ds. obsługi posprzedażnej w DAF Trucks.
Szanse na rozwój kariery w firmie DAF
Nie można przecenić znaczenia silnych zespołów serwisowych w obliczu rozwoju rynku, z którym mierzy się DAF Trucks. Dlatego dealerzy producenta w całej Europie zawsze mają oferty pracy dla wykwalifikowanych i zaangażowanych techników. Doradca serwisowy i mechanik ściśle ze sobą współpracują w celu zadbania o optymalną satysfakcję klienta. Skupiamy się na zapewnieniu wyjątkowej obsługi i jakości z uwzględnieniem najdrobniejszych szczegółów, a zespoły serwisowe dealerów odgrywają w tym aspekcie kluczową rolę stwierdził Albert Florijn, dyrektor działu Dealer Workshop Services w DAF Trucks.
„Bardzo pouczające doświadczenie”
Doradca serwisowy Daniele Cagol i mechanik Giacomo Paladino ze zdumieniem odebrali trofea.Widząc niezwykle wysoki poziom innych zespołów, najlepiej zachować pokorę. Oczywiście jesteśmy niesamowicie dumni, ale dla nas wykonywanie tych wymagających zadań było również świetną zabawą. Tak jak wszyscy musieliśmy dać z siebie wszystko, dzięki czemu było to bardzo pouczające doświadczenie skomentował Giacomo.Źródło: DAF Trucks Polska