Dzięki technologii inteligentnego zarządzania energią system dynamicznie monitoruje warunki drogowe i operacje jazdy, aby zmaksymalizować energię kinetyczną i cieplną odzyskiwaną przez oś naczepy. Inteligentne zarządzanie energią automatycznie przełącza się między trybem rekuperacji (odzyskiwanie energii), trybem pasywnym (wystarczające naładowanie akumulatora) i trybem aktywnym (dodatkowy prąd ładowania w razie potrzeby), aby zapewnić optymalną wydajność ładowania bez interwencji kierowcy. Menedżerowie flot mogą w czasie rzeczywistym sprawdzać poziom naładowania i wydajność akumulatora i więcej „nie martwić się o zasięg lub poziom naładowania”.
Zdolność do wykorzystania i generowania energii bezpośrednio z ruchu naczep sprawia, że technologia ta jest zrównoważonym rozwiązaniem dla różnorodnych potrzeb transportowych. W czasach, gdy konsumenci coraz częściej skupiają się na zrównoważonym rozwoju, łańcuchy dostaw o niskiej lub zerowej emisji i oszczędzające zasoby stają się ważnym atutem sprzedażowym. Carreras, wykorzystując samoładujące się rozwiązanie AxlePower, zapewni sobie długoterminową przewagę konkurencyjną i stanie się liderem w zakresie zrównoważonych praktyk powiedział Francisco Cambra Soriano, regionalny kierownik sprzedaży w Thermo King.Możliwość przechwytywania i ponownego wykorzystania energii sprawia, że hybrydowy lub w pełni elektryczny agregat chłodniczy Advancer w połączeniu z technologią AxlePower jest idealnym rozwiązaniem, które pozwala zabezpieczyć przyszłość i poprawić zrównoważony rozwój wszystkich rodzajów naczep. Dzięki cichej pracy i brakowi emisji CO2 z agregatu chłodniczego podczas zasilania z akumulatora technologia ta pozwala klientom na zrównoważoną obsługę dostaw długodystansowych i wewnątrzmiejskich, w tym w strefach ultraniskiej emisji (ULEZ) i na obszarach miejskich, na których obowiązują rygorystyczne normy emisji hałasu.
Źródło: Thermo King