W oparciu o te innowacje, najnowsza wersja systemu Goodyear CheckPoint jeszcze skuteczniej wspiera proaktywną konserwację, rozwój usług serwisowych oraz wydajność operacyjną warsztatów. Nowe funkcje to:
Live Display (Goodyear FleetHub): umożliwia łatwe wyświetlanie pomiarów opon na dowolnym podłączonym zewnętrznym wyświetlaczu, dzięki nowemu, uproszczonemu układowi dedykowanemu do użytku w warsztatach. To rozwiązanie, dostępne w aplikacji Goodyear FleetHub, pozwala technikom natychmiast ustalić niezbędne działania, a dealerom pozyskać nowych klientów. Dodatkowo, klienci mogą łatwo uzyskać dostęp do wyników pomiarów na swoim telefonie poprzez proste zeskanowanie kodu QR. Idealne do szybkiego wgląduw stanowiska serwisowe lub stanowiska obsługi klienta.
🚩 Monitoring pojazdów niezarejestrowanych w systemie: Goodyear CheckPoint oferuje teraz możliwość monitorowania stanu opon również w pojazdach, które nie są jeszcze zarejestrowane w aplikacji Goodyear FleetHub i znajdują się poza siecią klienta. To rozwiązanie otwiera nowe możliwości dla dealerów, usługodawców i operatorów flot w zakresie angażowania przejeżdżających pojazdów, promowania usług oraz prezentowania wartości systemu potencjalnym klientom, co pozwala rozszerzyć rolę CheckPoint poza rutynowe monitorowanie floty.
🚩 Raport przeglądu floty: nowy raport na poziomie floty dostarcza użytkownikom szczegółowych informacji o stanie ogumienia – z podziałem na pojazdy, osie i pozycje kół. Precyzyjne dane z monitoringu opon wspierają podejmowanie decyzji opartych na faktach, umożliwiają tworzenie indywidualnych wskaźników efektywności oraz wdrażanie bardziej uporządkowanego planowania w celu optymalizacji operacji flotowych.
Pełna integracja z cyfrowym ekosystemem Goodyear
System Goodyear CheckPoint jest w pełni zintegrowany z aplikacjami Goodyear FleetHub, DriverHub oraz FleetOnlineSolutions, co zapewnia natychmiastowy dostęp do alertów, raportów i danych historycznych. Dzięki temu spójnie połączonemu ekosystemowi możliwe jest bardziej inteligentne i proaktywne zarządzanie konserwacją opon i pojazdów, z korzyścią dla bezpieczeństwa, efektywności operacyjnej oraz rozwoju biznesu na każdym etapie łańcucha wartości w transporcie.W tej udoskonalonej wersji, łączącej kluczowe zmiany sprzętowe i programowe, rozwijamy koncepcję zapoczątkowaną w ubiegłym roku, czyli rozszerzamy zastosowanie Goodyear CheckPoint poza zarządzanie flotą i zwiększamy zakres jego możliwości. Dealerzy i dostawcy usług zyskują teraz jeszcze więcej narzędzi do usprawnienia codziennej pracy oraz wykorzystania natychmiastowych danych do wyróżnienia swojej oferty i przyciągnięcia nowych klientów powiedziała Patricia Azzoni, Product Manager w Goodyear.Źródło: Goodyear