Dzięki zastosowaniu zawieszenia pneumatycznego w Stralisie Hi-Way zapewniamy większe bezpieczeństwo naszych klientom i wysoki komfort kierowcom. Zawieszenie to pozwala zwiększyć masę ładunków przewożonych jedną ciężarówką lub eksploatować pojazdy w tych segmentach transportu, które wymagają najbardziej zaawansowanej technologiiZawieszenie pneumatyczne pozwala na regulację wysokości podwozia w zależności od rodzaju pokonywanego terenu, a ponadto poprawia komfort jazdy za sprawą bardziej miękkiej amortyzacji. Zwiększa się również ogólne bezpieczeństwo transportu ze względu na poprawę zdolności pokonywania nierówności i skuteczności hamowania.
- powiedział Justo Herrou, kierownik marketingu i komunikacji korporacyjnej IVECO w Argentynie.
Na targach zaprezentowano również przedstawiciela drugiej generacji Tectora Natural Power z napędem CNG. Pojazd wyróżnia się zastosowaniem nowoczesnej techniki, solidną konstrukcją i bogatym wyposażeniem fabrycznym. W przypadku wykorzystania biometanu ciężarówka ta pozwala zredukować koszty paliwa nawet o 50%, zmniejszyć emisję dwutlenku azotu o 90%, cząstek stałych o 99% i dwutlenku węgla do 95%.
Tector Premium EBS-ESC jako jedyny pojazd w swojej kategorii, produkowany w Argentynie, jest wyposażony w elektroniczne układy: hamulcowy i stabilizacji toru jazdy. Ciężarówki tej odnowionej serii wyposażone są m.in. w nowoczesny panel sterowania na desce rozdzielczej, klimatyzację, nowe zawieszenie kabiny, tempomat, fotele z zawieszeniem pneumatycznym, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek drzwi, ekonometr i wskaźnik poziomu wodnego roztworu mocznika.
Dzięki silnikowi o mocy 300 KM i turbosprężarce Waste Gate, pojazd dysponuje momentem obrotowym 1050 Nm, co zapewnia większą elastyczność i bardziej płaskie krzywe dostarczania mocy i momentu obrotowego w porównaniu z poprzednikiem. Jednostka napędowa współpracuje ze zautomatyzowaną skrzynią biegów zaprojektowaną specjalnie na rynek argentyński. Jak zapewnia producent, Tector Premium EBS-ESC to idealna ciężarówka do transportu ładunków na średnich dystansach.
Źródło: IVECO Argentina