Głównym celem serwisów Scania na całym świecie jest świadczenie usług wspierających działalność naszych klientów. To wymaga profesjonalnego i doświadczonego zespołu serwisowego. Scania Top Team to fantastyczny sposób na sprawdzenie i rozwój umiejętności technicznych i podtrzymanie ducha pracy zespołowej, które charakteryzują naszych pracowników. To oni na co dzień działają na pierwszej liniiW tym roku głównym tematem konkursu jest przewodzenie zmianie w kierunku zrównoważonego systemu transportowego.
– komentuje Mikołaj Pakuła, dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi w spółce Scania Polska.
Dzięki nowym technologiom, takim jak connectivity, oraz wysoko wykwalifikowanym drużynom mechaników i pracowników obsługi BOK w serwisach, nasza firma jest dobrze przygotowana na przyszłość. Jesteśmy gotowi na to, aby utrzymać miano lidera zrównoważonego systemu transportowegoZgodnie z filozofią ciągłego doskonalenia, Top Team rozwinął się z krajowego szkolenia, jakim był 25 lat temu, do formatu globalnego programu szkoleniowego, jakim jest obecnie. Tegoroczna edycja konkursu jest większa niż kiedykolwiek dzięki rekordowym rejestracjom. Do udziału zgłosiło się ponad 8000 uczestników z ponad 70 krajów.
– dodaje Mikołaj Pakuła.
Polska sieć Scania odniosła duże sukcesy w międzynarodowych finałach Top Team. W 2005 roku zespół z Nadarzyna zajął II miejsce podczas finału międzynarodowego w Stambule, a w 2007 r. mechanicy z serwisów dealera marki, firmy Hołowińscy-Scanserwis, zostali laureatami światowego finału. Krakowski zespół wziął natomiast udział w światowym finale konkursu w 2018 roku.
Źródło: Scania Polska