~były
| kołchoz... de*ile z człowieka robia maszynę... co to za praca zjezdzasz w sobotę w niedziele 18 musisz sie wstawić... nocki ie przespane najlepije jakbyć cały czas jezdził 24 na dobę, 3 kursy na belgie jestes dobry. płaca nie adekwatna do kilometrów ale co się dziwić jak Nygusik się buduje... karta open i non stop faren... | | | |
~kierowca
| byly ma racje pracowalem tam naprawde nie warto takie firmy nie powinny istniec tacho co to wogule jest takiego slowa tam sie nie zna nie warto lepiej gnoj u bambra wywalac ale to jest wina kierowcow kazdy tylko mowi ze jest zle a pierwszy na bazie do wyjazdu | | | |
~c*elTOnygus
| zlodzieje i banda oszolomow jezdzisz na zapalki jak cos sie stanie to zawsze twoja wina ale dopiero oczy sie otwieraja wyzwaja od zlodzieja a sami sa zlodziejami i przemytnikami na anglie lamusy i tyle | | | |
~kierowca
| Firma dziadtrans to malo powiedziane | | | |
~kierowcaa
| hgv | | | |
~kierowcaa
| nie warto dajcie sobie spokuj z ta firma chyba ze tonacy brzytwy sie chwyta | | | |
~byly
| to nie firma to cos trudno nazwac | | | |
~Fasola
| Witam. Coś nowego słychać o tej firmie? | | | |
~koles
| podobno legal sie zrobil same zmiany | | | |
~młdy
| U Nygusa już kilka osób zostało którzy jeżdżą za marne grosze. Omijajcie tą firmę dużym łukiem. TACHO w ogóle nie istnieje. Nic w tej firmie się nie poprawiło, nadal bagno. Nie którzy w tym bagnie zostaną a Nygusy ręce umyją | | | |
~młdy
| Nygus każdego przyjmie byle byś na niego robił. Najlepiej jak byś miał 2 karty i kamienia to jesteś od razu przyjęty. | | | |
~MŁDY
| Za urlop nie płacą. Chorobowe nie płacą. Delegacje nie płacą tylko papierki puste dają do podpisania. Jak zostaniesz na weekend na zachodzie to najlepiej jak byś wrócił na stopa do Polski a z powrotem martw się sam. TACHA I KART NIE ZCZYTUJĄ WOGÓLE. KTO ZA KOŁNIERZ NIE WYLEWA I ZASYPIA NA ROZŁADUNKI I ZAŁADUNKI TO NYGUSY CHĘTNIE ZATRUDNIĄ. | | | |
~Mrs. Bob.
| Piszecie bzdury panowie. Zajebista firma za wszystko placa mozna zarobic od 6000 do 8000 tys a w dodatku atmosfera rodzinna. Polecam. | | | |
~Niezadowolony
| Poprostu żenada, zero szacunku, omijać szerokim łukiem | | | |
~Małgorzata
| Współpraca sedycji- totalna żenada, zero szacunku chamstwo, szerokim łukiem omijać. Nieterminowi, biorą ładunek i zlecenie z terminem dostawy. Jak już mają ładunek to nie wiedzą kiedy dostarczą. Zero kontaktu, nikt nie wie gdzie jest towar. | | | |
~nigdywięcej
| A jak to wygląda ze strony załadowcy? Dwukrotnie byli podwykonawcą dla mojego transportu do Anglii. Za pierwszym razem spóźnili się o kilka godzin, ponieważ doładowali sobie moje dedykowane auto towarem innej firmy. Za drugim razem spóźnieni o kilkanaście godzin, dostawa na drugi dzień (mam nadzieję, jutro się okaże), właściciel firmy nie odbiera telefonu, ponieważ ma "ważne spotkanie". | | | |
~Kolejny poszkodowany
| Nielegalne przeładunki, brak kontaktu, blokowanie numerów, zero informacji od podjęcia ładunków, niekompetentni, bezczelni, dużo by wymieniać... takie firmy powinny być blokowane - min 30 firm poszkodowanych przez firmę Pana Niedbalskiego- no cóż widać nazwisko do czegoś zobowiązuję... Nie polecam !!! | | | |
~Kolejny poszkodowany
| Nielegalne przeładunki, kilkudniowe opóźnienia, niszczenie towaru, brak kontaktu, blokowanie numerów, niekompetentni, kłamliwi itd. Min 30 firm poszkodowanych- nie poczuwają się do wzięcia odpowiedzialności za własne nieprzemyślane działania- ale jak widać nazwisko właściciela do czegoś zobowiązuje- Niedbalski. Nie polecam, trzymać się z daleka zwłaszcza na trasach międzynarodowych. | | | |
~Gruba
| Czy po nazwisku oznacza ze nie dba o kerowce? | | | |
~TadziuBździu
| Tata Jarosław -PioMarTrans
Mama Lucyna -PioMarTrans
Syn Piotr -PM Logistik, oraz P. M. Transport
Syn Marcin -PM Logistik, oraz P. M. Transport
płaci 60 groszy od kilometra
wszystkie przewozy tranzytowe
połowa pensji wypłacana premią uznaniową
dla tych co nie chcą podlegać pod pakiet mobilności (i lubią ryzyko) | | | |