6. 000-8. 000 plz.
ID: 225807

Tyle zarabiamy. Ale podstawa najniższą. Reszta diety, delegacje nie opodatkowane. Na emeryturze chleb z masłem. Dżem jak mamy działkę.

~kierowca
*.centertel.pl

Posty (86)

~Nero
2017-11-22 09:45:42
Kierowca przynajmniej moze z diet cos dolozyc na emeryture, a co ma powiedziec milony Polakow zarabiajacych najnizsza? ?
Jakos ich lamentu nie slychac, tylko jak zwykle szofery niezadowolone, bo wiecznie im malo.
~Nero
2017-11-22 09:46:26
odłożyć*
~maro
2017-11-22 09:49:35
No bo lepiej te 200 złotych przepić w weekenda na parkingu i narzekać na dziadów.

1

~mysia pysia
2017-11-22 09:55:33
~maro
2017-11-22 09:35:21 Więc może zamiast przeżreć całą dietę wpłacać co miesiąc np 200 złotych na IKE?>Jak zwykle polak kombinuje... Najlepiej cos stworzyć typu IKE i jak chcesz to sobie odkładaj. Sztuką jest normalnie pracować nie odkładać, a mieć godną emeryturę. Chyba zyjemy w 21wieku i to powinno być standardem.

-1

~Nero
2017-11-22 10:01:11
To skoro wiadomo, ze z pracy kierowcy bedzie taka i taka emerytura, to czemu sie ludzie pchaja do tego niewdziecznego zawodu? ?

1

~Łysy
2017-11-22 10:02:03
Panowie nie opłaca się odkładać kasy a jak uzbierasz tyle grosza to jeszcze odejdziesz z zawodu a tak cale zycie na kredycie i gonisz wlasny ogon, trzeba żyć na Maxa jak nasze szefy.

1

~Nero
2017-11-22 10:02:53
Mamy 21 wiek, powinien byc pokoj na calym swiecie i zero głodu czy chorob. Jakos dyktatury dalej sie dobrze trzymaja i ludzi wyzyskuja.
Moze oni jeszcze maja kalendarz ustawiony na 20 wiek?

1

~maro
2017-11-22 10:03:00
mysiapysia nie piertol głupot
~metyl
2017-11-22 10:04:06
~dobry kolega
2017-11-22 08:58:27 Jestem na myjce jakieś pytania, technika jazdy w górach, odpowie bardzo dobry kiero górski

Ty pajacu jeszcze nie wiesz czego nie wiesz
~Łysy
2017-11-22 10:05:54
Nawet nie wiecie jak sie ludzie pchaja do tego zawodu u mnie w miescie tylu kierowców w posredniaku czeka na robotę po pół roku. masakra
~Forest glemp
2017-11-22 10:13:33
Co tu gadac o odkladaniu na starosc kasy, jak teraz wiekszosc gamoni chwali sie na parkingu, ze ma losymke, jednoczesnie sepiac fajke w starym brudnym dresie. Burakowi od widel oderwamemu eksplozja, chocby dac 15tys na miesiac - i tak bedzie biedny.

1

~Rysiek777
2017-11-22 10:15:31
łysy to czemu floty nie powiększasz jak tylu chętnych?

1

~Rysiek777
2017-11-22 10:18:53
a zapomniałem oni są w pośredniaku ale u ciebie nie chcą pracować bo lepiej być bezrobotnym

1

~Łysy
2017-11-22 10:28:55
Mam 7 składów i tyle wystarczy żeby zarobić na miskę ryżu.
Nero
2017-11-22 10:31:44
Rysiek, taki geniusz forumowy i nie zauwazył, ze ktos sie pod Lysego podszywa.

-3

~Łysy
2017-11-22 10:37:59
Rysiek orientuj się.
karzełreakcji
2017-11-22 10:54:16
Ja pojde krok dalej: nie chce emerytury z ZUS, tylko chce pieniadze, ktore pracodawca placi tytułem składek, dla siebie. Szybko liczac: 480 miesiecy x 1500 zl = 720 000pln. Trzeba byc jeleniem, zeby wierzyc w ta instytucje i emeryture. Amber Gold ll.

-3

~Jam
2017-11-22 11:05:57
Na starość i tak będziecie sflustrowanymi dziadami i wszystko będziecie przepijac pod sklepem więc wyższa emerytura nie będzie wam potrzebna
~Łysy
2017-11-22 11:08:39
Łysy. Szmato nie podszywaj się nikt tych bredni nie kupi
~Transportowski
2017-11-22 11:12:44
kierowca nie będziesz jadł suchego chleba tylko ze łzami

1

~Jam
2017-11-22 11:12:49
Poza tym żadna grupa zawodowa nie dyskutuje tyle o zarobkach co kierowcy. Ogarnijcie się trochę
~Rysiek777
2017-11-22 11:22:13
żadna grupa zawodowa nie ma tak niskich wynagrodzeń i nie jest tak jawnie okradana z należnych wynagrodzeń jak kierowcy :)

1

~Jam
2017-11-22 11:29:19
Większość ludzi w Polsce pracuje za najniższą krajową i to bez żadnych dodatków w porównaniu do nich kierowcy to są zamożni ludzie

1

~Jam
2017-11-22 11:33:23
Chyba tylko ciebie Rysiu okradają i wykorzystują w tej pracy
~dobry kolega
2017-11-22 11:49:35
chyba jestem jedyny na tym forum ktory twierdzi ze nie jest okradany wrecz przeciwnie czesto mam na koncie nawet wiecrj niz soe spodziewam dodatkowo nigdy sie nie prosilem o wyplate wszystko rowno wyslane na konto czesto przed czasem
~Rysiek777
2017-11-22 11:50:06
jam czy większość ludzi w Polsce za najniższą krajową pracuje pow 300h w miesiącu?
Nero
2017-11-22 12:03:37
Post powyzej, to pomylka watkowa ; ) Juz sie zglosilem do wywalenia go.

-3

karzełreakcji
2017-11-22 12:12:07
Dlatego wiekszosc kiermanow zebra piwko i fajeczke do poznych lat starosci. Zero pojecia o ekonomii. Taak, wiem. Pojde na rente to zobacze. W tym sek, ze renty tez nie bedzie. Moj sasiad mial raka. Renty nie dostal, bo mogl pracowac, wg ZUS, w chalupnictwie. A dlaczego rzad puszcza tylu przybyszy z UA? Bo bez nich, juz za pare lat ZUS bylby bankrutem. A wy liczcie na Majorke Camperem na starosc.

-3

~volvo
2017-11-22 12:15:40
łoj bida panie bida ; )
~dobry kolega
2017-11-22 12:20:58
witaj volviak dzwonilem rano ale nie odbierales
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 52.205.167.104

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2021
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels