ID: 232578
Eggers Spedition
ID: 232578
ID: 232578
Czy ktoś może coś powiedzieć o warunkach pracy, wynagrodzeniu i jaka terminowość w Eggers Spedition? Pojawiło się ostatnio dużo ogłoszeń a ja chcę zmienić i się zastanawiam.
Czy ktoś może coś powiedzieć o warunkach pracy, wynagrodzeniu i jaka terminowość w Eggers Spedition? Pojawiło się ostatnio dużo ogłoszeń a ja chcę zmienić i się zastanawiam.
~Krzysztof*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Posty (65)
~Cysternyok | Witam. Czy wiadomo coś na temat tej firmy? To prawda, że nie ma urlopu? Pozdrawiam | 1 | ||
~dobry kolega | myslalem ze chodzi o emil egger z ch ale to inna liga pomylka | -1 | ||
~Binczyk | Eggers Spedition Hildesheim bo o tym chyba mowa: zadzwon po warunki finansowe do firmy, niemiecki komunikatywny wymagany, zatrudnienie legalne czyli pytanie o urlop jest co najmniej dziwne, system 2na1 lub bez systemu, wtedy jak ktos z polski to zjazdy ma przy kompensacji urlopu. Tylko spozywka silo i cysty. Jak ktos nie ma doswiadczenia w branzy to odradzam zachody, dla ogarnietych czyli dobrze czujacych sie w temacie i z jezykiem bedzie to normalna praca. Niemcy 90%, Fr, Dk, Beneluks reszta margines. Raczej robota w dzien. Tacho Twoje ale nie ma zbijania bąków. Sprzet rozny i w roznym stanie. Czysty tak jak czysty byl kiero przed Toba (przy systemie). | 1 | ||
~technik | Dajcie spokój pracowałem stan techniczny porażka brak końcówek adaptera do rozładunku powietrzem trzeba sprzatać po niemcu bo syf w kabinie, tach brak pauzy 9 h po przyjezdzie na miejsce tylko karta i cheja praca 10 h dzień ale dyspozytor niby powie ci żeby właczać pauzę na załadunku rozładunku kpina w razie wypadku nie dostaniesz nawet pena, dyspozycja to porażka nie wiedza nic jaki rozładunek pompa, powietrze i zmiana decyzji co pięć minut, przepinki bo niemiec musi skończyć w piatek a Polak cheja do roboty, piatek zjazd gdzie trzeba zrobić przepinkę lub załadować towar, umówiłem się na 1600 e podstawa i 30 euro dieta niemcy oraz płatna sobota niedziela jazda a tu 1575 i kary 75 euro za tach oraz 6 euro za buty robocze co miesiąc, przy mnie zwolnili się dwaj niemcy w czasie rozmowy wyszło że jest coraz gorzej w tej firmie i coraz więcej rumunów. Tak że skapitulowałem bo szkoda czasu na nerwówkę i bicie kasy dla eggersa i jego koni. | 1 | ||
~DziadDe | Nie polecam i tej firmy | 1 | ||
~Binczyk | Technik ale *lisz. Ale rozumiem ze jestes z tych co wierza w smoki albo gamon z jezyka. Jak gadales po polsku to po prostu nie rozumiesz co do ciebie mowiono. Sprzatasz nie po niemcu tylko po koledze brudasku ktory przed Toba jezdzil. Rumunow jest paru (3?) bo maja daleko. Wszyscy dostaja 1575 na poczatek. Pozniej co ustalony czas dostajesz dodatek za staz do podstawy. Pauzy po przyjezdzie nie robisz bo zaczynasz na bazie czyli tam gdzie jestes zatrudniony. Gdybys mial kochanke w Pekinie i od niej jechal do roboty to ile pauzy zyczylbys sobie robic zanim laskawie zaczniesz prace? 3 dni? Pauze robisz jak masz dojechac do auta oddalonego od bazy a nie z konca swiata do firmy. Taka logika i przepisy. Za daleko? Szukaj pracy w swojej okolicy. Niemcy pracuja pon-pt i robia tyle co tacho wymaga - 45/ 24 plus kompensacja itp. Jak ktos zjezdza w pt to znaczy ze tacho mu sie konczy. Ty w systemie 2/1 masz w umowie wpisane 13dni pracy na 7 dni w domu. Czyli zaczynasz w pon rano i konczysz w sob za 2 tyg proste. Ale wiem - skad masz to wiedziec przeciez nie wiesz co podpisales. Kara za tachograf 75 euro? Gamoniu: 75e kary jest za brak wpisu o kraju rozpoczecia i nast 75 za brak zakonczenia. I to o czym bredzisz to nie kara tylko informacja o karze ktora dostaniesz w razie kontroli. Rozumiesz teraz? 6 euro placisz za pare roboczych butow jak sobie zyczysz kupic od nich - jednorazowo. Jak czytam wpisy takuch ludzi to slabo mi sie robi na mysl ze moga doradzac komukolwiek. Np swoim dzieciom. Brak zrozumienia czegokolwiek. W firmie odchodza niemcy - na emeryture. Po czesto wielu latach pracy tam. Dlatego firma szuka nowych pracownikow. Na nieszczescie wielu ktorzy przychodza to cwiercmozgi. Prawda ze robota bywa intensywna i trzeba potrafic zachowac sie asertywnie, a to czy przeginasz tacho i dyszke to jest wylacznie twoja decyzja i twoja odpowiedzialnosc. Brak koncowek to kwestia tego jak kto dba o powierzony sprzet i o swoje sprawy. Niestety najlatwiej rozlozyc rece zamiast sprawdzic w czym problem i poprosic o naprawienie. Ale wiadomo w mysl zasady polak madry po szkodzie latwo narzekac jak sie wyjdzie na amatora na rozladunku. Jesli znasz firme w ktorej brak takich problemow i wyzwan to napisz prosze bo jestem ciekawy. | 1 | ||
~Firmenkanzelar | BINCZYK DOBRZE PRAWISZ. TRZEBA DAC CI DODATEK ZA PRAWDE. PRAWDE O cwierciteligentach. Przyjdz w poniedzialek rano w 7 godzin do biura | 1 | ||
~remik | 1500 euro podstawy? ?? co za de*ile tam robią? ?? | 1 | ||
~Technik | Bińczyk czy ty czytałeś przepisy EU o pauzie po dojezdzie do samochodu bo widzę że trzeba by było takich jak ty podawać do kontroli we Francji i wtedy wyszłoby twoje nieuctwo popytaj inspektorów a potem pisz bzdury. Dodatkowo obrazanie kogoś na forum to hyba twoja metoda ćwiercmuzgiem jesteś chyba ty bo ja mam 25 lat na cysternach z adr i chciałbym spotkać ciebie abyś pokazał swoje umiejętności bo ja ten towar rozładowałem. Co do podania firmy gdzie niema takich problemów to szkoda czasu na ciebie. Chciałbym nadmienić że często jestem w hildersheim z towarem i chciałbym poznać tak znakomitego trackera który to wszystko wie i ze wszystkim daje sobie radę czekam na info co do spotkania, Co do zrozumienia i doradzania to ty powinieneś trochę poczytać potem pisać a jesteś jak BMW dla niemca. Wiekszość kierowców twoje wypociny potraktuje jak włażenie do czegoś bez mydła. | 1 | ||
~robrs2 | 2400 brutto diety 40 po Niemczech Langer logistik cysterna adres systemy mozliwe | 1 | ||
~robrs2 | Cysterna adr | 1 | ||
~robrs2 | Lanfer logistik | 1 | ||
~ops | Technik, pultasz się jak typowy absolwent Garbsena i nie masz racji. Bińczyk sprostował Twój bełkot. O to masz pretensje? Dojazd do BAZY / FIRMY to nie jest praca, którą musisz nanieść na tacho. To nie to samo co dojazd do samochodu stojącego na dziku na ringu Berlina. Poszukaj w internetach - jest nawet jeden artykuł z takim rysunkiem, który na pewno byś zrozumiał bo jest prymitywny. Ale co ty możesz wiedzieć o przepisach skoro innym rozdajesz rady a sam się do tego nie stosujesz (nie czytasz i nie pytasz inspektorów). Albo może pojmujesz to wszystko ogólnie ale nie rozumiesz. Tyle warte są Twoje 25 lat na cysternie, co Twoja piana na ustach. I koleżko - ja nawet wolę być takim BMW dla Niemca niż Syreną 105... Rozumiesz to porównanie? Może ze mną też chcesz się spotkać? | 1 | ||
~Technik | OPS ja się nie pluje a twoje nieuctwo wychodzi czy to ring czy baza 9 godzin obowiązuje co do czytania i uczenia to mam informację z pierwszej ręki od inspektora bag przepisy stosuje nawet 30 min po 6 godzinach pracy oraz 20 godzin pracy Niemcy co do prymitywne to widać to po tobie moje 25 lat jest więcej warte bo jeszcze żyje i nigdy nie miałem kłopotów z prawem pochwal się ile lat robisz i na czym co do płyta is to jestem że Śląska a spotkanie z tobą uważam za bezcelowe gdyż widzę że jesteś de Best driver | 1 | ||
Wiki12
| Omijacie to firmę z daleka. Pracowałem tam 4 miesiące i zwolnił mnie bo miałem 40 C gorączki przyniósł em chorobowe A oni mnie zwolnili. Jak stoisz i czekasz na załadunek to pauze każą wciskać. W Korku stoisz na przykład w Stau to pauze każe wciskać jak rozładunek Masz to też pauza. Tylko za jazdę płaci. Młody Eggers to jest dopiero przyglup większy jak jego Ojciec był. Nie dają urlopgeldu Weimachtgeld. Tylko same te śmieszne diety i 2 eu do godziny nocnej Ale brutto. | 1 | ||
~Adwocat jajeczny | Wiki koniecznie do sadu pracy z takimi sprawami. Na pewno dostaniesz odszkodowanie. Technik tak samo Twoje jest na wierzchu - ustawiac cholote. Dlaczego profesjonalisci sa tak gnebieni i robią cofkę rakiem? Trzeba walczyc o swoje przeciez! | 1 | ||
~Binczyk | Technik nie gadam z Tobą, piszesz niezrozumiale i robisz błędy takie, że cieżko czytać Twoje napisy. Idź dokończ jakaś szkołę w PL zanim rzucisz się na głębię albo zaczniesz doradzać ludziom. Napisałeś jak jest u Eggersa, ja zrobilem to samo tylko prostując Twoje fantazje. Co Ci sie nie podoba? Interpretacja? Jak ktoś jest ciekawy to niech dzwoni do firmy i się DOGADUJE. Rady niedouczonych i gorączkujących przeznaczone sa dla nieuków i chorych. | 1 | ||
~technik | bińczyk ty chyba skończyłes studia ja dokończe szkołę i nie mam napisów lecz wyrazy lub wypowiedzi, a co najlepsze to piszę z komputera z klawiatura niemiecką. Mam chociaz taka satysfakcje ze pomogłem kierowcy z eggersa silo w zrobieniu cofki bo zablokował rury w silosie i groziło zatrzymanie wyładunku samochodów na cały dzień. | 1 | ||
~Łysy | Witam u Eggersa przepracowałem prawie 3 lata i powiem wam że nie ma tragedii. Po prostu tam sie pracuje ciężko twój czas wykorzystają co do minuty a jak pozwolisz im po sobie jeżdzić to będą cie gonić ale nie stety tak jest wszędzie. Ja jeżdziłem na tacho i nikt mnie z tego powodu nie zwolnił. A w poruwnaniu do innych płacą na czas. A co do Kristofa to jest ok. Niech każdy robi swoje to i nie będzie narzekał. Większość przyjdzie za miedze i już myśli że będzie leżał a szef będzie płacił. | 1 | ||
~Ludwig | Ja tez uwazam Eggersa za dobrego platnika. Sęk w tym ze nie tolerujá leniuchow. Pracowalem tam 2lata, nie musialem wcale przeginac. Ale naogladalem sie fachowcow i mistrzow kierownicy co mysleli ze zrobia starego albo Krystofa w *a. | 1 | ||
~Kiero | Binczyk to jeden z przy*sow Eggersa który jezdzi bez systemu za 2150e i jest ruch**ny w * ale mu jest dobrze tak bo nie ma rodziny itd, praca to nerwówka, tacho na maxa i patrza ze moze cos jeszcze zaladujesz lub rozładujesz, pojdziesz na L4 to albo out z firmy lub kasa wstrzymana i tlumaczysz sie dlaczego byles chory, nie polecam kasa jak wszędzie | 1 | ||
~Tezwidzialem | Kiero jesli widziales gwalt na koledze to sam dobrze wiesz ze powinienes to zglosic na policje. Jesli natomiast tylko fantazjujesz to chyba bez sensu tutaj - pomyliles fora. | 1 | ||
~Kristof | Leser poprostu zazdrosny o binczyka bo myślał że będzie za darmo kasę brał wszyscy się z ciebie i tak śmieją tutaj. Wracaj do polszy choć teraz też roboty nie poznasz bo nie ma tyle. | |||
~Breaker Breaker | Podstawa dalej1500 euro, czy coś podnieśli? | |||
~Breaker Breaker | Ja bym się wstydził za takie ochlapy jeździć, jeszcze sobota zjazdowa pracująca | |||
~Szifo | Wiki wszystko się zgadza tak jak mówisz. Parę dni temu Eggers zwolnił Polaka bo skręcił nogę w kolanie schodząc z drabiny ( z baumakrtu) jakie zamontowal do silosow. Omijać z daleka. | |||
~Tezwidzialem | Drabiny z baumarktu a weze z zoologicznego. Jak ktos sie boi to szef zwalnia albo zabiera wszystkie diety 30x 5 Euro. Ja sie boje wezy ale nikomu nie mowie. Jak na robote za tysiac pincet bez systemu to jest ok. Jak by gostek nie powiedzial ze skrecil kolano to by go nie zwolnili. Cienias albo swiezak i sie nie znal. Nie zal chlopa. | |||
~Doktor | Z tego co wiem to tą nogę skręcił 3miesiące temu i cały grudzień był na urlopie i nic nie zrobił z nogą a jak do roboty trzeba to wymyśla się nagle że kopytko chore tak pewnie mu poradził Szifo z BMW | |||
~BMW | Szifo pisz prawdę jak jest naprawdę bo sam trafisz do baumarketu hehehe | |||
~Bolo | Szifo jakoś ucichłes napisz co tam z kopytkiem koliegi bo dawno nic nie pisałeś. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.