ID: 238214
Zaufał nawigacji... polski kierowca ciężarówki utknął w wąskiej uliczce
ID: 238214
ID: 238214
Idąc za wskazaniami GPS-a, wjechał w jednokierunkową ulicę Jose de Escandon w mieście Santander na północy Hiszpanii. Nie mając możliwości manewrowania zablokował na godzinę ruch na skrzyżowaniu.
Idąc za wskazaniami GPS-a, wjechał w jednokierunkową ulicę Jose de Escandon w mieście Santander na północy Hiszpanii. Nie mając możliwości manewrowania zablokował na godzinę ruch na skrzyżowaniu.
~etransport.pl
Posty (56)
~kiero | sprostujmy informację policjanci ani strażacy nie znali języka polskiego bat po obu stronach | |||
~Edek z krainy kredek | Puchatek, ale to trzeba umieć myśleć i przewidywać, a co niektórzy mają z tym problem, myśląc że navi jest nieomylne. | |||
~Sylwek | Co tam będę na około autostradą nadrabiał wale przez miasto będzie bliżej!!! | |||
~Kali | I tym się różni kierowca za 6000 PLN od tego za 8000 PLN. Brawo więcej takich szoferow. | |||
~bary | kiero to kolega przyjechal do Hiszpani nie hiszpania do niego to apropo jezyka. A kazdy kto jezdzi do Hiszpani powinien bardzo ostroznie podchodzic wjezdzajac do nawet malych miast. Tam kroluje stara zabudowa i co za tym idzie waskie uliczki i ciasne skrzyzowania. Sam mialem podobna sytuacje w Barcelonie a do celu brakowalo jakies 700 metrow. Na szczscie przeczucie cos mi podpowiadalo ze z kazdym metrem pcham sie w klopoty ale poprosilem o pomoc ich gwardie i pomogli bez konsekwencji oberwalo sie firmie za podawanie adresu do rozladunku w miescie choc magazyn mieli na zonie. | |||
~zcx | Oj wielkie mi co. nie raz się odwiedzało takie miejsca, że ma logikę nie nadawały się do wjazdu. albo jazda po rondzie od lewej w ruchu prawostronnym. | |||
~crt | Pewnie młody kiero, stac go tylko na jedną navi, popracuje, dokupi jeszcze ze dwie jak większość asów autostradowych, i wtedy da radę :-) | |||
MagnusSE75
| Może navi na osobówkę miał ustawioną, albo na... rower?!? :-D | |||
~zcx | A co to za różnic jak miał ustawioną. | |||
MagnusSE75
| Taka różnica, że mądra nawigacja dużego w takie uliczki nie wyśle. | |||
~mt. | Kali uwazajac, ze za 8000 zrobisz z polglowka myslacego kierowce sam prosisz sie o reedukacje. Zacznij od szkoly podstawowej | 2 | ||
~zcx | mądra nawigacja a co to takiego? | 1 | ||
MagnusSE75
| Taka którą możesz dostosować do własnych preferencji i rodzaju pojazdu, jakim się poruszasz. Ja wiem, że większość wyjadaczy z et jeździ na pamięć lub z atlasem w ręce, jednak są też świeży kierowcy, którzy dostają daną trasę pierwszy raz w życiu i nie wstydzą się używania navi w pracy. | |||
~Kali | Mt. już paru profesorów J. Polskiego było na tym forum. tylko ze to nie forum pedagogiczne. | |||
~zcx | magnus a co w tym dziwnego, ze ktoś korzysta z "manualnej nawigacji"- mapy. a nawi jest tak mądra jak jej operator. | |||
MagnusSE75
| ~zcx No to doszliśmy do konsensusu. Jakby umiał ustawić navi, toby nigdy tam nie trafił. | |||
~zcx | do jakiego konsensusu. ustawienie marszruty a wpisanie parametrów pojazdu to nie to samo. | 1 | ||
MagnusSE75
| Wyeliminowanie możliwości obrania marszruty prowadzącej przez uliczki kategorii niedostępnej dla dużego dostępne jest w każdej mądrej nawigacji. | |||
~zcx | i tym tokiem myślenia co najmniej 30% ładunków nie dotarło by do celu. | 1 | ||
~Donn Diego | Kupisz najbardziej wypasiona navi a w nocy rozkopia ulice, przestawia znaki i lezysz. Navi sluzy do tego, by bylo kogo z je bac, jak sie wnerwisz. | |||
MagnusSE75
| Możliwe że 30% ładunków nie powinno docierać na miejsce dużymi, skoro infrastruktura tego nie przewiduje. | |||
~zcx | jak nie było A1 w obrębie łodzi to nawi przy ustawieniach na ciężarowy prowadziła objazdem przez zgierz, bo w każdej figurowało że tamtejszy wiadukt ma 3. 6 m ale dla niektórych ustawiona tak nawi to wzorzec do naśladowania. | 1 | ||
~zcx | magnus zaczynasz fantazjować i to dość mocno. | 1 | ||
MagnusSE75
| Gdzie ja fantazjuję? Bo wolałbym na np. małych osiedlach nie widzieć dużych, które przy okazji dostawy rozwalają niejednokrotnie chodniki, ogrodzenia itd. bo są za DUŻE dla istniejącej infrastruktury? Bo chciałbym aby były przeładowywane na mniejsze, dopasowane do istniejących warunków drogowych dostawczaki, tak jak to się dzieje w normalnych państwach? Popatr z na zryte drogi, wjazdy i cholera wie co jeszcze przy wielu sklepach spowodowane m. in. dużymi dowożącymi po 1 czy 2 paletki towaru. To chore, powinny być magazyny przeładunkowe pod każdym większym miasteczkiem i zakaz poruszania się dużych w mieście. | |||
~zcx | te twoje fantazjowanie przeradza się w paranoje. | 1 | ||
MagnusSE75
| Mógłbyś uściślić, w którym miejscu mojej wypowiedzi zauważasz fantazjowanie, a w którym paranoję? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.