Ile na pakiecie mobilności straci Polska?
ID: 245970

Jeśli pakiet mobilności zostanie przyjęty, to koszty prowadzenia działalności przewozowej w Niemczech mogą wzrosnąć nawet o 250 mln euro rocznie. Jak informuje profesor Peter Klaus, ekspert z dziedziny zwanej statystyką logistyki, dojdą do tego jeszcze koszty pośrednie z opłat parkingowych czy wyższego ubezpieczenia.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej
REKLAMA

Posty (47)

~Zen
2019-09-23 08:21:02
Przeczytałem uważnie całość i nie znalazłem odpowiedzi na tytułowe pytanie. Po co pisać, co wszyscy wiedzą? Panika, jest już wystarczająca...
Dawid87
2019-09-23 08:24:38
"Ile na pakiecie mobilności straci Polska?"
NIC
~TTF
2019-09-23 09:50:30
Co brałeś pod uwagą Dawid87 piszesz - nic?.

1

Dawid87
2019-09-23 09:57:07
TTF, cały ten pakiet, może inaczej co zmieni fakt że jedna 45h w miesiącu kierowca musi robić w kraju rejestracji pojazdu, reszta to dobra organizacja pracy,

-1

~Piotrek
2019-09-23 10:04:14
Dawid 87 Ty na prawdę jesteś tak naiwny iż wierzysz że socjaliści potrafią coś dobrze zorganizować?
Dawid87
2019-09-23 10:07:30
Piotr odwrotnie, ja wiem ze socjalista to du/ren, dlatego piszę że ten pakiet nie zmieni nic.

-1

~kris
2019-09-23 10:08:57
Cały ten pakiet nie ma na celu ochrony kierowców czy firm z europy zachodniej. Gdyby niemcy chcieli przejac kierowców to juz dawno by to zrobili. Ale po co płacic wiecej skoro mozna mniej. Im zalezy zeby usługi transportowe były tanie a te całe działąnia maja tylko podniesc koszty firmom ze wschodu zeby za bardzo nie urosły i nie zaczeły dyktowac warunków. Przeciz to samo jest w innych branzach. Nie po to niemiec buduje fabryke w polsce zeby robic dobrze polakom tylko dlatego ze oszczędza na tym

1

~bary
2019-09-23 10:26:43
Moim skromnym zdaniem to ten Pakiet może tylko pomoc Polakiem transportowi. Bylismy i jeszcze jesteśmy potęga ale zamiast oglądać się wstecz czy chełpić teraźniejszością trzeba patrzeć do przodu. A dzisiaj sytuacja wygląda tak że zaczynamy przegrywać z partyzantka rumuńska czy bułgarska i litewskim cwaniaxtwem. Widac to już w Francji Hiszpanii czy Włoszech a przyjdzie czas na Niemcy. Nadz transport zatrzymał się w organizacyjnym rozwoju a tabor bramy na "krechę" to nie powód do dumy
Dawid87
2019-09-23 10:27:24
kris święta prawda, Niemcy potrafią liczyć,
~Miro
2019-09-23 10:36:03
de*ilizm. Unia Europejska Biurokratów. Takiego komplikowania działalności nie powstydziłby się 100% komunista. Wolny rynek staje się fikcja.
PavelSPM
2019-09-23 14:29:22
W wątku "Płaca minimalna w Niemczech i we Francji - jak ją obliczyć?" na przykładzie Niemiec jak najbardziej dobrze pokazano że jeśli nie pasożytować i płacić wszystko co należy i przysługuje pracownikowi nawet od minimalnej stawki z standardowymi (nie zmniejszonymi) stawkami kwot związanymi z podróżami służbowymi to nie ma powodu dla niepokoju u uczciwych pracodawców z powodu przyszłego Pakietu Mobilności.
"Diety z tytułu podróży służbowej mogą być zaliczane do zagranicznej płacy minimalnej, ale TYLKO JEŻELI DANE PAŃSTWO POZWOLI NA TAKĄ PRAKTYKĘ". (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/67/UE z dnia 15 maja 2014 r. ).
Dla pseudo pracodawców, które zarabiają na wymyślonych zarobkach jako dniuwki, km, %, okordy, obroty i t. d. czy na ściemnionych lub zmniejszonych należnych dodatkach i przysługujących stawkach kwot pracowników, to jest tragedia. Nie do przeżycia. Obłamuje się sposób wyłudzenia pieniędzy od pracowników.
Jednym słowem - katastrofa !!!

-1

~kris
2019-09-23 15:40:12
Kolego Pavel tu nie chodzi o kwoty tylko stopień skomplikowania tych rozliczeń. Do tego trzeba zatrudnic dodatkową osobe albo zlecić firmie a to kosztuje. Do tego jakis przedstawiciel we francji kolejna kasa

1

Dawid87
2019-09-23 16:16:05
Paveł nikt nikomu nie płaci za to że kupił sobie auto, te auto musi zarabiać. to jest bardzo proste a z drugiej strony tak skomplikowane że przyg/łup tego nie rozumie
~zorientowany
2019-09-23 17:43:08
PavelSPM to chyba Twoj pierwszy artykuł który sam przeczytałęś ! Poczytaj posty innych kolegów, którzy poszli do Niemca pracować. Tam zobaczyli co to wyzysk i dy manie pracownika... Tycz postów jest wiele. I teraz sobie SPRÓBUJ wyobrazić co będzie jak zniknie im konkurencja... Miska ryżu...

1

PavelSPM
2019-09-23 18:33:12
2019-09-23 17:43:08
"... Poczytaj posty innych kolegów, którzy poszli do Niemca pracować. Tam zobaczyli co to wyzysk i dy manie pracownika... "

Te które poddają się dy maniu poprawnie zasługują stosunku i traktowania jak do świń.
Biżuteria za złoto.
Typowo kolonialno-kapitalis tyczne podejście.
Zwabiony cukierkiem zasługuje tylko papierek.
I to na to zasłużył naród, który dążył do ostoji demokracji?
Myślę że nie.
No cóż, coś za coś.

-1

~zorientowany
2019-09-23 18:40:36
Gdybać i chcieć sobie, to możesz. Ja mówię o faktach! I nie pisz jak Yoda :)
PavelSPM
2019-09-23 19:08:34
Dopóki Polska nie przesanie "bawić się" w politykę na dogadzanie niby to sojusznikom przeciw komuś i nie zacznie prowadzić własną niezależną politykę i bronić swoje interesy to dy manie będzie trwało długo i ze wszystkich stron.

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.205.96.39

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce