Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Branża transportowa umiera po cichu

ID: 257661


Wszystko to związane jest z brakiem inwestycji, wykluczeniem z tarczy i utrudnionym dostępem do finansowania.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (111)

~robert2
Sid a w jakich latach jezdziles w uniwersalu? Ja tez tam jezdzilem i z tego co wiem a wiem na 100% to z pekaesu bylo kilku i nie wywalonych za przekrety tylko przyszli z wlodkiem ze starachowic. I o kim mowisz skad byl ten niby co waly na bw zrobil
Ł ysy
Anty dziad. Głąbie, jaką "szkołą" możesz się pochwalić?
Twoja stylistyka świadczy o prostocie umysłu.
~Alkofahrer
Polski transport umiera - to nie problem polskich kierowców. Oni od 15 lat pracują zagranicą. Do piekła ka*alie !
~Gucio
Mam nadzieję że wreszcie BAG, ILT i reszta inspekcji transportu drogowego UE wezmą się za ostre karanie za pauzy 45h w budzie -już na Niderlandach ulotki rozdają że kara ze ten numer 1500euro i dobrze trzeba ostro jechać z patologią. Zero litości to jest masę kasy do budżetu Państwa za to można robić drogi, infrastrukturę a sponsorami największymi będą firmy z PL, RO, BG, LT.

1

~Ordynator na powrocie!
Siemanko glaca.
Mam fajną maść na ściury, po niej wszystkie wychodzą z dziury.
Już nigdy nid wrócisz z pustą reklamówką.
Daj cynka, odstąpię.




Samosierra zdobyta, "cza"odpocząć.
~Alkofahrer
Bez potem lecz
~VDL
Takie dziady jak Ccc i Milicja powinły już koalicje stworzyć z dalekim wschodem żeby przetrwać na rynku TSL bez miloga i krętactwa.

1

~VDL
"Ccc+Milicja" będziecie srac i trawy się trzymać płacąc leasing stojących ciężarówek na polu.
Duże firmy sobie poradzą bo mają zaplecze finansowe, kontraktowe i oddzialy w innych krajach a kierowcy uciekną za płot lub DE, B, NL, GB o parę stówek wiecej jak robią to kierowcy UA. Banki wstrzymują kredytowanie w sektorze małych firm, brak płynności - płatności fakturowania. Kto kogo wyrucha z rynku PL? .
Jak Girteka będzie dobierać co roku tyle aut, 2-3 takich gigantów i klęska a kary sie sypią na UE za kabotaż i długie pauzy. Z górki już nie będzie...

1

Ł ysy
VDL. Masz pojęcie o transporcie. Moje koty zazdroszczą ci wiedzy.
~Anty dziadtrans
Łysy jesteś tępy jak polsilver
~Anty dziadtrans
Cienki *
~Anty dziadtrans
Łysy dzbanie, źle ci było pustaku w Holandii za przekaźnika?
~Gucio
Tak umiera że na zachodzie 0 17 -stej to ciężko wolną rajkę znaleźć, molochy dobierają auta -Girteka 2tys zestawów i nie tylko ale wielu innych, także spokojnie bez transportu nie ma nic to podstawa dla wszystkich gałęzi gospodarki kwestia kto da radę nadążyć za tym wszystkim i kto ma kapitał, a ludzie do pracy się znajdą.
~wynagrodzenie...
Oni tyle płacą i takie mają ogłoszenia z tego transportu 7500-12000 zł
że za niedługo Niemieccy kierowcy zaczną przyjeżdżać do pracy w PL.

- tylko co w Banku PL przy kredycie powiedzą?,
jak zobaczą taką umowę 2800 zł brutto + w tym nadgodziny + ryczałt + diety i inne głupoty.

Zgłaszać do PIP + ITD, każdy kierowca prawnie ma wgląd do księgowości firmy swojego czasu pracy i wynagrodzenia !!!.
~Ordynator na powrocie!
"Hiszpankę" zacząć czas!
~Ł ysy
Mój kot nasrał w sagan z kartoflami.
~Wielki Szu
Dziadtransy dalej swoje. Za rok będziecie musieli płacić podwójnie kierowcom. Polską wypłatę i kraju w którym kierowca ładuje lub rozladowuje jeśli to będą przeżuty. Jak wy to zrobicie pomijając finanse dla szofera to jeszcze sprawy urzędowe? ? Dla was zostaje tylko robota eksport- import. Juz sobie wyobrażam jaka będzie jatka. Wszyscy sobie skoczą do gardeł.
~kiero
tylko co w Banku PL przy kredycie powiedzą?,
jak zobaczą taką umowę 2800 zł brutto + w tym nadgodziny + ryczałt + diety i inne głupoty.

Trzeba być idiotą, by w banku umowę pokazywać.
~kiero
Zgłaszać do PIP + ITD, każdy kierowca prawnie ma wgląd do księgowości firmy swojego czasu pracy i wynagrodzenia

Każ dy kierowca podpisuje przecież wszystkie rozliczenia swojego czasu, więc ma możliwości zaznajomienia się z tym.
Tyle, że większość szoferakow jest za głupia, aby to pojąć
~Wielki Szu
Cienkie pierdzenie dziadow słychać w oddali.
~kiero
Zgłaszać do PIP + ITD, każdy kierowca prawnie ma wgląd do księgowości firmy swojego czasu pracy i wynagrodzenia

Do ITD idioto to mozesz pisać sobie w nieskończoność
~kiero
W Szu to dziad szoferaki tak cinko pierdzą
~Ordynator na powrocie!
Agniecha ciebie któryś siofer nie wychędożył?
~Czarna
Jednak większość pseudo kierowców to de*ile (nie mam na myśli wszystkich kierowców, bo spora część ma poukładane w głowie), pominę już brak poprawnej polskiej pisowni (proponuję wrócić do podstawówki albo zaprzyjaźnić się ze słownikiem, bo błędy takie że oczy bolą), tutaj jesteście kozaki a jak przychodzi co do czego to z podkulonym ogonem do szefa po wypłatę. Szkoda, że jeden z drugim nie zastanowi się na kogo będzie mógł narzekać. Panowie i pseudo kierowcy jeżeli te wasze "dziad transy" popadają to zmniejszy się ilość etatów, a więc i popyt na kierowców. Zastanówmy się kto wtedy będzie stawiał warunki... I tak dla jasności nie prowadzę firmy, ale w rodzinie mam kierowców, którzy sami określają, że tylko nieudacznicy na forach takie bzdety piszą
~Ordynator na powrocie!
Chyba jednak jesteś Brunchildą gumofilca.
~Ordynator na powrocie!
Finisz na dziś.
Kto robił, ten zrobił.
Kotwica zarzucona gdzieś na "hiszpance"
Rano się obada czy na 159 wszystko po staremu.
~kiero
A kogo to
~Ordynator na powrocie!
Blondi wypad.
~Ordynator na powrocie!
"Kogo to"
Głupie pytanie.
Przecież nie ciebie.
Puka się, ale ładniejsze.
~wynagrodzenie...
... to się kot posra jeszcze x że się biedny rozchoruje. .

Przykład na 1 kraj :

przez adwokata/prawnika zrobić weryfikację firmy "krzak PL" w DE
np. kraj Niemcy - Bundesfinanzamt direkt west Koln Milog

co jest zgłaszane? !!!
co jest wypłacone? !!!

-stawka godzinowa,
-ryczałty, jeżeli śpicie w hotelu-rachunek (uwaga na ten zapis-pilnować!kasy! ).
-diety

ważne ! na granicy PL/D zrobić noch x rozpoczęcie kraj "D" lub jest też Maut.
-prowadzić księgowość wynagrodzeń lub historia z banku przelewy firmy "krzak PL"
przy podwójnej księgowości po sprawie wygranej do podziału z Mecenasem trochę się uzbiera.


Nie bać się !! niewolnictwo zostało zniesione w 1865r tylko walczyć w Sądach Pracy o swoje !! 168 h max !! reszta to są nadgodziny !!!. Ciężko pracujecie a rodzinny was nie widzą, ten w/w przykład jest waszym zadośćuczynieniem za czas spędzony w kabinach 200-400h i niespędzony w domach z dziećmi co miesiąc. Zawód kierowca do łatwych nie należy robiąc 8-12 ty. s km miesięcznie w upale, śniegu, deszczu i mrozie z załadunkami i rozładunkami towarów, Dlatego jest tyle miejsc pracy w tym zawodzie i zawsze będą dopóki rynku nie zaleje Autonomiczna nowa technologia.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 44.200.77.59

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels