ID: 257661
Branża transportowa umiera po cichu
ID: 257661
ID: 257661
Wszystko to związane jest z brakiem inwestycji, wykluczeniem z tarczy i utrudnionym dostępem do finansowania.
Wszystko to związane jest z brakiem inwestycji, wykluczeniem z tarczy i utrudnionym dostępem do finansowania.
~etransport.pl
Posty (111)
~robert2 | Sid a w jakich latach jezdziles w uniwersalu? Ja tez tam jezdzilem i z tego co wiem a wiem na 100% to z pekaesu bylo kilku i nie wywalonych za przekrety tylko przyszli z wlodkiem ze starachowic. I o kim mowisz skad byl ten niby co waly na bw zrobil | |||
Ł ysy
| Anty dziad. Głąbie, jaką "szkołą" możesz się pochwalić? Twoja stylistyka świadczy o prostocie umysłu. | |||
~Alkofahrer | Polski transport umiera - to nie problem polskich kierowców. Oni od 15 lat pracują zagranicą. Do piekła ka*alie ! | |||
~Gucio | Mam nadzieję że wreszcie BAG, ILT i reszta inspekcji transportu drogowego UE wezmą się za ostre karanie za pauzy 45h w budzie -już na Niderlandach ulotki rozdają że kara ze ten numer 1500euro i dobrze trzeba ostro jechać z patologią. Zero litości to jest masę kasy do budżetu Państwa za to można robić drogi, infrastrukturę a sponsorami największymi będą firmy z PL, RO, BG, LT. | 1 | ||
~Ordynator na powrocie! | Siemanko glaca. Mam fajną maść na ściury, po niej wszystkie wychodzą z dziury. Już nigdy nid wrócisz z pustą reklamówką. Daj cynka, odstąpię. Samosierra zdobyta, "cza"odpocząć. | |||
~Alkofahrer | Bez potem lecz | |||
~VDL | Takie dziady jak Ccc i Milicja powinły już koalicje stworzyć z dalekim wschodem żeby przetrwać na rynku TSL bez miloga i krętactwa. | 1 | ||
~VDL | "Ccc+Milicja" będziecie srac i trawy się trzymać płacąc leasing stojących ciężarówek na polu. Duże firmy sobie poradzą bo mają zaplecze finansowe, kontraktowe i oddzialy w innych krajach a kierowcy uciekną za płot lub DE, B, NL, GB o parę stówek wiecej jak robią to kierowcy UA. Banki wstrzymują kredytowanie w sektorze małych firm, brak płynności - płatności fakturowania. Kto kogo wyrucha z rynku PL? . Jak Girteka będzie dobierać co roku tyle aut, 2-3 takich gigantów i klęska a kary sie sypią na UE za kabotaż i długie pauzy. Z górki już nie będzie... | 1 | ||
Ł ysy
| VDL. Masz pojęcie o transporcie. Moje koty zazdroszczą ci wiedzy. | |||
~Anty dziadtrans | Łysy jesteś tępy jak polsilver | |||
~Anty dziadtrans | Cienki * | |||
~Anty dziadtrans | Łysy dzbanie, źle ci było pustaku w Holandii za przekaźnika? | |||
~Gucio | Tak umiera że na zachodzie 0 17 -stej to ciężko wolną rajkę znaleźć, molochy dobierają auta -Girteka 2tys zestawów i nie tylko ale wielu innych, także spokojnie bez transportu nie ma nic to podstawa dla wszystkich gałęzi gospodarki kwestia kto da radę nadążyć za tym wszystkim i kto ma kapitał, a ludzie do pracy się znajdą. | |||
~wynagrodzenie... | Oni tyle płacą i takie mają ogłoszenia z tego transportu 7500-12000 zł że za niedługo Niemieccy kierowcy zaczną przyjeżdżać do pracy w PL. - tylko co w Banku PL przy kredycie powiedzą?, jak zobaczą taką umowę 2800 zł brutto + w tym nadgodziny + ryczałt + diety i inne głupoty. Zgłaszać do PIP + ITD, każdy kierowca prawnie ma wgląd do księgowości firmy swojego czasu pracy i wynagrodzenia !!!. | |||
~Ordynator na powrocie! | "Hiszpankę" zacząć czas! | |||
~Ł ysy | Mój kot nasrał w sagan z kartoflami. | |||
~Wielki Szu | Dziadtransy dalej swoje. Za rok będziecie musieli płacić podwójnie kierowcom. Polską wypłatę i kraju w którym kierowca ładuje lub rozladowuje jeśli to będą przeżuty. Jak wy to zrobicie pomijając finanse dla szofera to jeszcze sprawy urzędowe? ? Dla was zostaje tylko robota eksport- import. Juz sobie wyobrażam jaka będzie jatka. Wszyscy sobie skoczą do gardeł. | |||
~kiero | tylko co w Banku PL przy kredycie powiedzą?, jak zobaczą taką umowę 2800 zł brutto + w tym nadgodziny + ryczałt + diety i inne głupoty. Trzeba być idiotą, by w banku umowę pokazywać. | |||
~kiero | Zgłaszać do PIP + ITD, każdy kierowca prawnie ma wgląd do księgowości firmy swojego czasu pracy i wynagrodzenia Każ dy kierowca podpisuje przecież wszystkie rozliczenia swojego czasu, więc ma możliwości zaznajomienia się z tym. Tyle, że większość szoferakow jest za głupia, aby to pojąć | |||
~Wielki Szu | Cienkie pierdzenie dziadow słychać w oddali. | |||
~kiero | Zgłaszać do PIP + ITD, każdy kierowca prawnie ma wgląd do księgowości firmy swojego czasu pracy i wynagrodzenia Do ITD idioto to mozesz pisać sobie w nieskończoność | |||
~kiero | W Szu to dziad szoferaki tak cinko pierdzą | |||
~Ordynator na powrocie! | Agniecha ciebie któryś siofer nie wychędożył? | |||
~Czarna | Jednak większość pseudo kierowców to de*ile (nie mam na myśli wszystkich kierowców, bo spora część ma poukładane w głowie), pominę już brak poprawnej polskiej pisowni (proponuję wrócić do podstawówki albo zaprzyjaźnić się ze słownikiem, bo błędy takie że oczy bolą), tutaj jesteście kozaki a jak przychodzi co do czego to z podkulonym ogonem do szefa po wypłatę. Szkoda, że jeden z drugim nie zastanowi się na kogo będzie mógł narzekać. Panowie i pseudo kierowcy jeżeli te wasze "dziad transy" popadają to zmniejszy się ilość etatów, a więc i popyt na kierowców. Zastanówmy się kto wtedy będzie stawiał warunki... I tak dla jasności nie prowadzę firmy, ale w rodzinie mam kierowców, którzy sami określają, że tylko nieudacznicy na forach takie bzdety piszą | |||
~Ordynator na powrocie! | Chyba jednak jesteś Brunchildą gumofilca. | |||
~Ordynator na powrocie! | Finisz na dziś. Kto robił, ten zrobił. Kotwica zarzucona gdzieś na "hiszpance" Rano się obada czy na 159 wszystko po staremu. | |||
~kiero | A kogo to | |||
~Ordynator na powrocie! | Blondi wypad. | |||
~Ordynator na powrocie! | "Kogo to" Głupie pytanie. Przecież nie ciebie. Puka się, ale ładniejsze. | |||
~wynagrodzenie... | ... to się kot posra jeszcze x że się biedny rozchoruje. . Przykład na 1 kraj : przez adwokata/prawnika zrobić weryfikację firmy "krzak PL" w DE np. kraj Niemcy - Bundesfinanzamt direkt west Koln Milog co jest zgłaszane? !!! co jest wypłacone? !!! -stawka godzinowa, -ryczałty, jeżeli śpicie w hotelu-rachunek (uwaga na ten zapis-pilnować!kasy! ). -diety ważne ! na granicy PL/D zrobić noch x rozpoczęcie kraj "D" lub jest też Maut. -prowadzić księgowość wynagrodzeń lub historia z banku przelewy firmy "krzak PL" przy podwójnej księgowości po sprawie wygranej do podziału z Mecenasem trochę się uzbiera. Nie bać się !! niewolnictwo zostało zniesione w 1865r tylko walczyć w Sądach Pracy o swoje !! 168 h max !! reszta to są nadgodziny !!!. Ciężko pracujecie a rodzinny was nie widzą, ten w/w przykład jest waszym zadośćuczynieniem za czas spędzony w kabinach 200-400h i niespędzony w domach z dziećmi co miesiąc. Zawód kierowca do łatwych nie należy robiąc 8-12 ty. s km miesięcznie w upale, śniegu, deszczu i mrozie z załadunkami i rozładunkami towarów, Dlatego jest tyle miejsc pracy w tym zawodzie i zawsze będą dopóki rynku nie zaleje Autonomiczna nowa technologia. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz