ID: 257661
Branża transportowa umiera po cichu
ID: 257661
ID: 257661
Wszystko to związane jest z brakiem inwestycji, wykluczeniem z tarczy i utrudnionym dostępem do finansowania.
Wszystko to związane jest z brakiem inwestycji, wykluczeniem z tarczy i utrudnionym dostępem do finansowania.
~etransport.pl
Posty (111)
~robert2 | Sid a w jakich latach jezdziles w uniwersalu? Ja tez tam jezdzilem i z tego co wiem a wiem na 100% to z pekaesu bylo kilku i nie wywalonych za przekrety tylko przyszli z wlodkiem ze starachowic. I o kim mowisz skad byl ten niby co waly na bw zrobil | |||
Ł ysy
| Anty dziad. Głąbie, jaką "szkołą" możesz się pochwalić? Twoja stylistyka świadczy o prostocie umysłu. | |||
~Alkofahrer | Polski transport umiera - to nie problem polskich kierowców. Oni od 15 lat pracują zagranicą. Do piekła ka*alie ! | |||
~Gucio | Mam nadzieję że wreszcie BAG, ILT i reszta inspekcji transportu drogowego UE wezmą się za ostre karanie za pauzy 45h w budzie -już na Niderlandach ulotki rozdają że kara ze ten numer 1500euro i dobrze trzeba ostro jechać z patologią. Zero litości to jest masę kasy do budżetu Państwa za to można robić drogi, infrastrukturę a sponsorami największymi będą firmy z PL, RO, BG, LT. | 1 | ||
~Ordynator na powrocie! | Siemanko glaca. Mam fajną maść na ściury, po niej wszystkie wychodzą z dziury. Już nigdy nid wrócisz z pustą reklamówką. Daj cynka, odstąpię. Samosierra zdobyta, "cza"odpocząć. | |||
~Alkofahrer | Bez potem lecz | |||
~VDL | Takie dziady jak Ccc i Milicja powinły już koalicje stworzyć z dalekim wschodem żeby przetrwać na rynku TSL bez miloga i krętactwa. | 1 | ||
~VDL | "Ccc+Milicja" będziecie srac i trawy się trzymać płacąc leasing stojących ciężarówek na polu. Duże firmy sobie poradzą bo mają zaplecze finansowe, kontraktowe i oddzialy w innych krajach a kierowcy uciekną za płot lub DE, B, NL, GB o parę stówek wiecej jak robią to kierowcy UA. Banki wstrzymują kredytowanie w sektorze małych firm, brak płynności - płatności fakturowania. Kto kogo wyrucha z rynku PL? . Jak Girteka będzie dobierać co roku tyle aut, 2-3 takich gigantów i klęska a kary sie sypią na UE za kabotaż i długie pauzy. Z górki już nie będzie... | 1 | ||
Ł ysy
| VDL. Masz pojęcie o transporcie. Moje koty zazdroszczą ci wiedzy. | |||
~Anty dziadtrans | Łysy jesteś tępy jak polsilver | |||
~Anty dziadtrans | Cienki * | |||
~Anty dziadtrans | Łysy dzbanie, źle ci było pustaku w Holandii za przekaźnika? | |||
~Gucio | Tak umiera że na zachodzie 0 17 -stej to ciężko wolną rajkę znaleźć, molochy dobierają auta -Girteka 2tys zestawów i nie tylko ale wielu innych, także spokojnie bez transportu nie ma nic to podstawa dla wszystkich gałęzi gospodarki kwestia kto da radę nadążyć za tym wszystkim i kto ma kapitał, a ludzie do pracy się znajdą. | |||
~wynagrodzenie... | Oni tyle płacą i takie mają ogłoszenia z tego transportu 7500-12000 zł że za niedługo Niemieccy kierowcy zaczną przyjeżdżać do pracy w PL. - tylko co w Banku PL przy kredycie powiedzą?, jak zobaczą taką umowę 2800 zł brutto + w tym nadgodziny + ryczałt + diety i inne głupoty. Zgłaszać do PIP + ITD, każdy kierowca prawnie ma wgląd do księgowości firmy swojego czasu pracy i wynagrodzenia !!!. | |||
~Ordynator na powrocie! | "Hiszpankę" zacząć czas! | |||
~Ł ysy | Mój kot nasrał w sagan z kartoflami. | |||
~Wielki Szu | Dziadtransy dalej swoje. Za rok będziecie musieli płacić podwójnie kierowcom. Polską wypłatę i kraju w którym kierowca ładuje lub rozladowuje jeśli to będą przeżuty. Jak wy to zrobicie pomijając finanse dla szofera to jeszcze sprawy urzędowe? ? Dla was zostaje tylko robota eksport- import. Juz sobie wyobrażam jaka będzie jatka. Wszyscy sobie skoczą do gardeł. | |||
~kiero | tylko co w Banku PL przy kredycie powiedzą?, jak zobaczą taką umowę 2800 zł brutto + w tym nadgodziny + ryczałt + diety i inne głupoty. Trzeba być idiotą, by w banku umowę pokazywać. | |||
~kiero | Zgłaszać do PIP + ITD, każdy kierowca prawnie ma wgląd do księgowości firmy swojego czasu pracy i wynagrodzenia Każ dy kierowca podpisuje przecież wszystkie rozliczenia swojego czasu, więc ma możliwości zaznajomienia się z tym. Tyle, że większość szoferakow jest za głupia, aby to pojąć | |||
~Wielki Szu | Cienkie pierdzenie dziadow słychać w oddali. | |||
~kiero | Zgłaszać do PIP + ITD, każdy kierowca prawnie ma wgląd do księgowości firmy swojego czasu pracy i wynagrodzenia Do ITD idioto to mozesz pisać sobie w nieskończoność | |||
~kiero | W Szu to dziad szoferaki tak cinko pierdzą | |||
~Ordynator na powrocie! | Agniecha ciebie któryś siofer nie wychędożył? | |||
~Czarna | Jednak większość pseudo kierowców to de*ile (nie mam na myśli wszystkich kierowców, bo spora część ma poukładane w głowie), pominę już brak poprawnej polskiej pisowni (proponuję wrócić do podstawówki albo zaprzyjaźnić się ze słownikiem, bo błędy takie że oczy bolą), tutaj jesteście kozaki a jak przychodzi co do czego to z podkulonym ogonem do szefa po wypłatę. Szkoda, że jeden z drugim nie zastanowi się na kogo będzie mógł narzekać. Panowie i pseudo kierowcy jeżeli te wasze "dziad transy" popadają to zmniejszy się ilość etatów, a więc i popyt na kierowców. Zastanówmy się kto wtedy będzie stawiał warunki... I tak dla jasności nie prowadzę firmy, ale w rodzinie mam kierowców, którzy sami określają, że tylko nieudacznicy na forach takie bzdety piszą | |||
~Ordynator na powrocie! | Chyba jednak jesteś Brunchildą gumofilca. | |||
~Ordynator na powrocie! | Finisz na dziś. Kto robił, ten zrobił. Kotwica zarzucona gdzieś na "hiszpance" Rano się obada czy na 159 wszystko po staremu. | |||
~kiero | A kogo to | |||
~Ordynator na powrocie! | Blondi wypad. | |||
~Ordynator na powrocie! | "Kogo to" Głupie pytanie. Przecież nie ciebie. Puka się, ale ładniejsze. | |||
~wynagrodzenie... | ... to się kot posra jeszcze x że się biedny rozchoruje. . Przykład na 1 kraj : przez adwokata/prawnika zrobić weryfikację firmy "krzak PL" w DE np. kraj Niemcy - Bundesfinanzamt direkt west Koln Milog co jest zgłaszane? !!! co jest wypłacone? !!! -stawka godzinowa, -ryczałty, jeżeli śpicie w hotelu-rachunek (uwaga na ten zapis-pilnować!kasy! ). -diety ważne ! na granicy PL/D zrobić noch x rozpoczęcie kraj "D" lub jest też Maut. -prowadzić księgowość wynagrodzeń lub historia z banku przelewy firmy "krzak PL" przy podwójnej księgowości po sprawie wygranej do podziału z Mecenasem trochę się uzbiera. Nie bać się !! niewolnictwo zostało zniesione w 1865r tylko walczyć w Sądach Pracy o swoje !! 168 h max !! reszta to są nadgodziny !!!. Ciężko pracujecie a rodzinny was nie widzą, ten w/w przykład jest waszym zadośćuczynieniem za czas spędzony w kabinach 200-400h i niespędzony w domach z dziećmi co miesiąc. Zawód kierowca do łatwych nie należy robiąc 8-12 ty. s km miesięcznie w upale, śniegu, deszczu i mrozie z załadunkami i rozładunkami towarów, Dlatego jest tyle miejsc pracy w tym zawodzie i zawsze będą dopóki rynku nie zaleje Autonomiczna nowa technologia. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.