Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Przewoźnicy znajdą sposób na pakiet mobilności

ID: 259032


Wywiad z Michałem Bielawą, współwłaścicielem firmy spedycyjnej SentiGo.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (135)

~K.
1-10 autek nie ma racji bytu U nas z takiego zakładu co wyjeżdża dziennie ok 50 ładunków wy*e wszystkie spedycje i Mali przewoźnicy Zostawili tylko firmy z własnym taborem powyżej 30 autek i aneks do umowy zakaz odsprzedaży ładunków podwykonawcom
g-a
Powtórzę za Łysym - o Waberersie nie słyszałeś? Padł jak kawka na mrozie.
~zcx
~zcx
2021-05-02 15:20:08 PaPa
~z cx
2021-05-02 15:23:27 Razem przetrzymamy wszystko, chłodna zimę i upalne lato, trzymajcie się




won je?pa?ny wieloryjowy trollu
~zcx
Stary daf i nowa naczepa, a wszystko to stoi pod suwnica i ładuje stał haha przecież to sentiGo to jakiś dziad na swoim. Wywiad przeprowadzony z dziadem przy załadunku. Etransportowy autorytet.
~zcx
2021-05-02 15:30:13 Powtórzę za Łysym - o Waberersie nie słyszałeś? Padł jak kawka na mrozie.



padłeś to ty na swój pusty łeb
~zcx
zcx
2021-05-02 15:32:58 Stary daf i nowa naczepa, a wszystko to stoi pod suwnica i ładuje stał haha przecież to sentiGo to jakiś dziad na swoim. Wywiad przeprowadzony z dziadem przy załadunku. Etransportowy autorytet.



won je?pa?ny wieloryjowy trollu
~Smierdzocy Knur
K, skond masz takie info? Piłeś wino z Gienkiem i ci opowiedzial? Ty powielasz bo nie masz swojego Rozumu!
~Rafał
Kierowcy zawsze będzie mało.
~Smierdzocy Knur
K,? I dla tego zostań kierowco, a jak chcesz być dawco (czyli dziad transem) to od razu biez 10 aut! Ziemię musisz zastawić bo nie dadzo ci tyle
~Smierdzocy Knur
Rafał, to nie chodzi tylko o kierowcę, każdemu człowiekowi zawsze będzie mało, znasz przysłowia? Dasz palec będzie chciał Rekie, dasz 15 tys wypłaty, będzie chciał 20 tys Itd
~Gucio
Jakie to polskie jeszcze nie wszystkie przepisy PM weszły w życie, a Nasi już kombinują jak to można obejść i się dziwić że na zachodzie nie mogą na Nas i tą całą wschodnią UE patrzeć.
dziadkierowca
To prawda człowiek zawsze będzie miał mało ale pytanie czego?
Czy po osiągnięciu satysfakcji finansowej, będziemy chcieli więcej pieniędzy???

Nie koniecznie, nie zawsze i nie każdy :-)

Przyjemność jest jak narkotyk zawsze chcemy więcej...

Poprawna a*aliza zachowania, motywacji i potrzeb konkretnej jednostki jest bardzo trudna... Już nie wspominając o tym że trzeba mieć ogromną wiedzę i doświadczenie...
Pozdrawiam wszystkich :)
~Kris
K moze tak jest w tym jednym przypadku. generalnie im wieksza firma tym wiecej małych firm sie tam kręci bo jak klient wysyła po 200 aut dziennie to jak sie wysypie jedna duza firma to klient jest w doopie. Pamietam jak w 2008 roku RICO sie wyłozyło to w Arcelorze w eisenhuttenstadt płacili podwójnie przez 2 miesiace bo magazyny pekały. Od tamtej pory juz nie chcą słyszec o jednej czy dwóch duzych firmach.
~Kris
Kiedys to moze i miało wytłumaczenie ze klient nie chciał sie bawic z wieloma firmami przewozowymi. Teraz w dobie automatyzacji procesów jedyny wysiłek to wprowadzenie firmy do systemu a reszta sie dzieje sama. Wiec bez znaczenia czy klient ma systemie 2 firmy po 1000 aut czy 200 firm po 10 aut
~K.
Są firmy z min 30 autek reszta jest odsunięta Nie zlecają spedycją i małym przewoźnikom
~Smierdzocy Knur
K, w * od razu dajsz? Cy trzeba cię bić?
~Smierdzocy Knur
K lubię śmieci lac i gwalcic, od*ych od, zeczywistosc,
~K.
Płacą mają taki kaprys i nikt nie zmieni tego Znajomi pracują i wykonują polecenia korporacji
~zcx
Ciekawe co ta za firma która wysyła ze swoim towarem 50 aut dziennie:) Orlen, Amazon, a może Raben albo inne DPD. K. ty dzbanie ale masz fantazję. I dlaczego 30, a nie 40 albo 100 aut.
~K.
Przeczytaj de*ilu przemysl co jest napisane i się wypowiedz Tylko firmy powyżej 30 autek i brak możliwości odsprzedaży podwykonawcom Jeżeli podstawisz auto z innej firmy i podbije de*il kierowca cmr swoją pieczątka wylatujesz z ich systemu i masz po robocie
~K.
W celu potwierdzenia ilośći autek musisz podać im nr teczki przewoźnika z Gitd
~K.
Zapytaj o rekrutacji w grupie Azoty np Zero odsprzedaży po giełdach
~zcx
Polski transport o dzisiaj dzielimy na 3 kategorie:
1. Dziadtrans na swoim 1-2 auta to zwykły handlarz ziemia odziedziczona po przodkach który dokłada do transportu i dorabia wszystkich dookoła.
2. Dziadtrans od 2 do 30 aut to człowiek który żeruje na nieszczęściu kierowców i okrada ich z kasy żeby przetrwać.
3. Firmy transportowe - 30 aut i więcej to firmy z którymi wszyscy chcą współpracować bez względu na cenę.
~K.
Eliminacja z runku spedycje typ biurko w kuchni z laptopem na raty A to głównie tam pracują dziady z kilkoma autami staje się faktem Ale cóż nie każdy to rozumie Ze ten ma rację co płaci Każdy ma swoją politykę i swoje pomysły
~zcx
K. W grupie azoty za 3 zł z km tylko idioci jeżdżą. Dziękuję wiem już wszystko. Pa pa
~zcx
~zcx
2021-05-02 17:52:31 Ciekawe co ta za firma która wysyła ze swoim towarem 50 aut dziennie:) Orlen, Amazon, a może Raben albo inne DPD. K. ty dzbanie ale masz fantazję. I dlaczego 30, a nie 40 albo 100 aut.
~zcx
2021-05-02 18:08:24 Polski transport o dzisiaj dzielimy na 3 kategorie:
1. Dziadtrans na swoim 1-2 auta to zwykły handlarz ziemia odziedziczona po przodkach który dokłada do transportu i dorabia wszystkich dookoła.
2. Dziadtrans od 2 do 30 aut to człowiek który żeruje na nieszczęściu kierowców i okrada ich z kasy żeby przetrwać.
3. Firmy transportowe - 30 aut i więcej to firmy z którymi wszyscy chcą współpracować bez względu na cenę.
~zcx
2021-05-02 18:16:15 K. W grupie azoty za 3 zł z km tylko idioci jeżdżą. Dziękuję wiem już wszystko. Pa pa






WON zj/eb/any wieloryjowy trollu
~Kris
K masz bardzo wąskie horyzonty. Jeden klient to nie cały rynek transportowy. Akurat w tej sobie wymyslili próg 30 aut a w innej 100 a w kolejnej nikogo nie interesuje ile masz aut. Wprowadzaja cie do systemu dostajesz zlecenie i jedziesz. jak nie pojedziesz raz czy drugi to najpierw dostaniesz karę finansowa a potem wypadasz. Chcesz sie pochwalic ze pracujesz w firmie co ma 30 aut? Chłopie taką hutę w dabrowie górniczej to nie obsłuży nawet firma co ma 1000 aut bo tam tyle roboty jest.
~Frut
Rozwiazanie jest takie:
Podpisujesz Pan to co mam w lewej rece, albo dostajesz Pan to co mam w prawej rece.
i nagle okaze sie ze z 52000 dostepnych miedzynarodowych kerowcow tir zostalo 29000 (sami Limenciarze, dwukartowcy kilometrowcy).
a pozostale 23000 albo przejdzie na meryture, albo zmieni branze (ci co nie chca miec dlugow z blanka) i podniesie sie rumor ALE JAK TO dlaczego nie ma nowych kerowcow, no bo kto by chcial po 13 h w pracy byc i spac w kabinie bez prysznica upocony po skakaniu na plandece?
~K.
Mi chodzi o to że małe firmy są Eliminowani z rynku przez brak dostępu do współpracy oraz przez przepisy które zmieniają rzeczywistość Kierowcy twierdzą że będzie lepiej A chyba jest odwrotnie W ogłoszeniach coraz więcej autek widnieje ze słowem likwidacja firmy Ale cóż trudno to zrozumieć niektórym
~K.
Obejdz pakiet Obejdz wynagrodzenia Obejdz kary Dziś będziesz miał rysę na oponie i masz szansę na karę 2000 zł W imię czego podejmować ryzyko?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.220.79.202

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels