ID: 264722
Pakiet mobilności jest supera, głupie szofery jeżdżą za mniej
ID: 264722
ID: 264722
Witam.
No dostałem 2000 do podwyżki w dodatku wszystko na papierze... Szef powiedział że ten pakiet nie jest tak straszny ale wiele firm wykorzystuje niewiedzę kierowców i wmawia im że teraz muszą zarobic mniej... Zrzeszenie przedsiębiorców i nowa zmowa cenowa... Chcą wykorzystać szoferce na maxa pod pretekstem pakietu.. Kierowcy są głupsi niż myśleli przewoźnicy bo wszystko łykają... Jestem w szoku
Witam.
No dostałem 2000 do podwyżki w dodatku wszystko na papierze... Szef powiedział że ten pakiet nie jest tak straszny ale wiele firm wykorzystuje niewiedzę kierowców i wmawia im że teraz muszą zarobic mniej... Zrzeszenie przedsiębiorców i nowa zmowa cenowa... Chcą wykorzystać szoferce na maxa pod pretekstem pakietu.. Kierowcy są głupsi niż myśleli przewoźnicy bo wszystko łykają... Jestem w szoku
~Alfa i Omega*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (24)
~Alfa i Omega | jak w temacie... | |||
~Alfa i Omega | Kierowcy są dymani na kasę pod pretekstem pakietu mobilności. | |||
~kumidan | Panie Alfa i Alfa, nie mam teraz czasu, więc tylko zasygnalizuję, żeś się pan na głowy pozamieniał z Jaculkiem Kupą, a to forumowy głąb nr 1. Chcesz pan uchodzić za lepszego, mądrzejszego wśród braci kierowcowej, no bo pan dymany nie jest i o glorio, 2 tysiączki podwyżki jest, w pańskim kupowym umyśle, bo w kieszeni echo. | 1 | ||
ono
| potem zdziwienie, że są traktowani jak są... eh. Uniwersytety garbsenowe... | 1 | ||
~Wielki Szu | Im więcej dziaduf padnie tym lepiej dla szofera | 1 | ||
~kiero | Szoferaki kwiczą głośniej niż zarzynane świnie. Tylko tyle potrafią. Mi tam ich nie szkoda. | 1 | ||
~Miłosz | ~kiero 2022-02-21 10:15:46 "Szoferaki kwiczą... " To tak piszesz o sobie i swoim kwiczeniu? :-) Przypomnę. Wątek " Kierowca zawodowy - kim jest naprawde?" ~kiero 2022-01-18 08:19:37 "... Wielokrotnie pisałem o sobie, że jestem kierowcą zawodowym. Tylko tyle i aż tyle. " Co za obłudnik / kłamcopajac forumowym... -) | -1 | ||
~Naczelny ordynator et! | Siema kołchoźnik. | 1 | ||
~kiero | Szoszon kwiczy, bo mu diety zajumali. Tera będzie cały miesiąc w brudnych gaciach chodził, bo nie ma ryczaltu za pranie gaci | 1 | ||
~Mateusz | Kto kogo kim wyzywa ten tym i jest. Nie kompleksuj z powodu szoszonskiego pochodzenia. :-) | |||
~Naczelny ordynator et! | Te Mateusz, wajchę przełóż! | 1 | ||
~WujLuj | Nie platne: -przewozy export-import -prze wozy tranzytowe -przewoz y na pusto Teraz aby urobic kerowce i zgodnie z przepisem wyplacic mu na miedzynarodowce 6000 na reke, wystarczy pierwszy przewoz dac PL-F (tranzyt nieplatny) na weekend nie ladowac (pusty nieplatny, niedziela nieplatna), zrobic krotki przerzut F-D (platny tyle godzin ile wyjdzie) i powrocic importem D-PL (import nieplatny). A zarobek taki sam co wczesniej jak mial rok temu 8800 na reke. Dobra optymalizacja. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Dziad transy zamiast myśleć jak najwięcej zarobić jako firma aby było z czego zapłacić szoferowi to oni myślą jak tu szoferowi zapłacić jak najmniej aby się zgadzało:) nosz parodia; ) | 1 | ||
~Lejra | a nad czym tutok myslec? jak wujluj napisal wszystko zgodne przychodzac do tego zawodu 3 lata temu myslalam, och jaka fajna praca przewozic tyle towaru, ogloszenia o prace same 7000-10000 to fajne zarobki dzis umiem dogadac sie po angielsku, francusku (w mowie, nie przez loda), i niemiecku, to by bylo z zalet, a z minusow: -te zarobki to jakis "obiecywacz zlotych gor" wymyslil -na umowie dostajesz wg nowych przepisow 5900 brutto, a reszta moze a nie musi byc zalezy od tego czy startujesz z PL oraz czy masz powroty do PL (tzw. eksport i import, oba nieplatne, czyli 90procent firm) -siwizna na wlosach od roznej interpretacji przepisow roznych osob w tej samej firmie, czyli co kto uslyszy to to mowi, -jazda sprzetem niesprawnym (tlumaczenia" jeszcze jeden raz objedziesz" [jezeli nic sie nie dzieje po powrocie nauczona doswiadczeniem z obciazeniami finansowymi wypowiadam umowe w pierwszym dniu pracy rano, bo jak cos sie stanie to oznacza to dlugi dla mnie], "nie badz taka roszczeniowa, inni nie wymagaja tak czesto serwisu" [zartobliwie, ale zamyka temat, to pokazuje ze w firmie jest mniemanie "jak nie ty to 10 innych" i trzeba zrezygnowac bo jazda niesprawnym to poblemy przy kontroli, po pytaniu inspektora "jak pani wiedziala o usterkach to trzeba bylo na warsztat jechac? Bedzie mndacik i dla firmy tez" w praktyce oznacza to ze oba sa twoje bo powie "to po co dalas sie zlapac" [no nie, wg niego to najlepiej nie zatrzymac sie jak insp kaze tylko od po machnieciu lizakiem jechac na warsztat aby miec wytlumaczenie ze o co chodzi przeciez niezwlocznie naprawiam usterke) -dziwne podpisywanie lewych rozliczen na swoja niekorzysc ze odebralas cos w biurze (czego nie odebralas) aby w papierach zgadzalo sie z ogloszeniem ze 10000 brutto Polecam to przeczytac MLODEMU aby sie zastanowil czy chce wchodzic w ten bajzel. Opisane zdarzenia wystepuja zwlaszcza na miedzynarodowce. Opisane na faktach. | 1 | ||
~Męczennik transportu | Nic chyba nie jest idiotą albo rozpatrywać tą kwestię w ramach prawa. Patrzę ile wypłaty i koniec. Pasuje mi współpraca, pracuję dalej. Proste. | |||
~Ustin | Żarty się skończyły, może jeszcze z 10 procent kierowców da się wykiwać, reszta już umie liczyć i wie jak się umówić z pracodawcą, tyle tylko że trzeba sobie wszystko dokładnie wykalkulować bo po co za parę groszy tyrać jak niewolnik w budzie jak można za troszkę mniej pracować 8 godzin dziennie jak człowiek i przy tym nie narażać się. Ważne w tym wszystkim by czytać co się podpisuje, najlepiej tylko umowę o pracę podpisać, resztę papierów w kosz, i nie słuchać bajek w stylu że księgowa dała papiery a nikt tego nie czyta, bujda to jest wszystko wykalkulowane, takzwana księgowość kreatywna czyli szukanie jelenia, a decyzja należy do kierowcy, czy warto się narażać, czy czas się obudzić się nie dać wykorzystać a potem płakać, | |||
~Toma | To jeszcze zalezy od charakteru, w tym zawodzie sa czesto nieuki z trojami w szkole (uki po studiach tez sa, ale mniej), wiec meczennik transportu ma racje, jak taki nie lubi papierkowej roboty (ustawy, przepisy, notowanie) to zostanie ZJEDZONY i podpisze wszystko byle szybko oddalic sie od stanowiska biurowego. Dlatego pensje sa jakie sa i pracodawca jest nauczony, bo wie ze kto cielok ten od dokumentow trzyma sie z daleka, cieloka warto trzymac bo mozna go obciazyc i nic nie powie (ewentualnie powie "taki los, biometeo niekorzystne, jutro bedzie lepi"). Ta galaz gospodarki opiera sie na cielokach bez aspiracji sluchajacych cypisa, oraz wyksztalconych takich jak Kempa godzacych sie na rozne odstepstwa byleby w kazdy weekend byc w domu (jak on mowi no przeciez nie bede stal 70km od domu jak czas tygodniowy sie skonczyl, albo z tym podginaniem wezyka od powietrza i mocowanie trytytkami, jak mu szef powie chcesz byc na weekend u siebie to musisz podgiac i dojechac, szef wie ze moze po nim jezdzic po takiej zgodzie) albo ci co 80km-h uwazaja za ZA MALO a potem dziwic sie ze Niemiec uwaza ze Polak czy Ukr sarja na klape, ze syf robia (to przenosnia, a nasze cieloki mysla ze doslownie). Szybciej jedz bo ci obnize stawke, a cielok pojedzie. Kto lubi spokoj, wydawaloby sie ze kabina na 2 tygodnie to idealne miejsce, tak, ale nie w polaczeniu z bucem co dzwoni na pobudke szybciej niz budzik, a jak mu powiesz ze przeciez sam chcial aby w godzinach nocnych nie jezdzic, to ci odpowie, ze zapobiegawczo dzwoni, aby miec pewnosc, bo unika sytuacji w ktorej przerwa trwa 11h. W przepisie sam wybierasz ktora pauze chcesz stosowac (9h czy 11h) a w praktyce to sobie nie pospisz, chyba ze wylaczasz TEL na noc i tlumaczenie ze do pobudki to Twoj czas wolny. Pracodawca wtedy moze sie bardzo obrazic. Takze spokojnym ta robota jest niepolecana. | |||
~sid | noo dostales, a ile lat dym. any byles? | |||
~Jula | Nie musza zarobic mniej, tylko zarobia mniej, bo pan tak ulozy przewozy aby polowa z nich byla bilateralna, tranzytowa, albo na pusto, no i za niedziele juz nie musi placic, bo niedziela to czas wolny od tacho. | |||
~Rrrrrrrr | Kupie Paliwo, każdą ilość !! Jesli komuś zalega większa ilość paliwa, to jestem zainteresowany 692780440 | |||
~Ejut | Rrrrrrrr ja nie brudze sobie tym raczek, na tej samej zasadzie jak nie rozladowuje towaru jak nie zaplaca za rozladunek. | |||
~spod premium | jeżdzą i będą, najbardziej pasowało dla sefa 0. 35 gr z km | |||
~Scania | Pakiet Mobilności gwarantuje jedynie minimalne stawki wynagrodzenia. Rzeczywiste stawki wynagrodzenia ustala rynek i póki co są one wyższe nie wymagane minimum. | |||
~Tomek | Ważne Aby Dziada Nierobic. Dziad Skapy I Mało Płaci. Zlom Dziada Ponad Milion Kilometrów Nalotu Jezdzacy Na Międzynarodówkę... ; ) ; ) ; ) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.