~miMao
| kuc w łysy trans? | | | |
~Kuc
| Sorry.
To nie ten dział. | | | |
~miMao
| Szukam kogoś kto pomógłby mi się dostać do roboty.
Wisze na płocie a zimno i ciemno.
Na szczęście ognisko z podaniami pali się ostro. | | | |
~Frey
| Driver, nie poddawaj się.
Jak co, to odkupię od Ciebie to paliwo z łopianu | | | |
~miska ryżu dla was
| dla kierowców:
Szukam pracy (117)
Dam pracę (183) | | | |
~Remik
| Indyjski kierowca jeździł po Europie z podrobionym prawem jazdy, z nakazem aresztowania, a do tego z zupełnie niezabezpieczonym towarem ADR. Tak skandaliczny obraz wyszedł na jaw po kontroli, która miała miejsce w jednym z niemieckich zakładów chemicznych. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Jest teraz zasadnicze pytanie czy dziada zadowala 100zl z jednostki czy pójdzie czyścić sracze i zbierać papierki? Prawdopodobnie weźmie tą 100 i resztę będzie chciał ukraść z wypłaty kierowcy więc Panowie mieć się na baczności!
Nie mówię z konkretnych przewoźnikach którzy śmieją się z dziadyg w gumiakach | 2 | | |
~Rudy jest wielki!
| Podobno qrfizja chce nakręcić następny film, "Yarek sam w sejmie".
Buchachachachaflac hachacha! | | | |
~!!!iiii
| Kris pewnie, że byłem w leasingach i nawet teraz jeszcze mam. Dlatego będąc przewidującym i umiejącym używać kalkulatora obrałem strategie redukcji, więc Kris o co chodzi??, że NIBY zarabiam po 5tys z auta. Myslisz, że przy spłaconych autach lub wpłatach po 47% to jest super dochód? ?? Uważam, że przy spłaconych autach to taki dochód miesięczny jest zjadaniem własnego ogona. Czepiasz się, że szkolę kierowców z efektywność?? Raz, bo lubię, dwa że mam z tego korzyści i nie chodzi o bezpośrednią gotówkę. W biurze mam już dobrze ułożoną załogę, kierowców także i mogę sobie pozwolić na pracę w luźniejszy sposób. Są dni kiedy trzeba się spiąć ale są kiedy mogę nie zaglądać do firmy. | | | |
~M!?
| Ale to są wyrafinowane szkolenia... hahahaha...
Byłem lata temu ho ho wstecz w Nadarzynie. Jak Scania miała jeszcze czarno biały wyświetlacz i pięć gwiazdek tylko... Odczucia raczej żenujące, a poziom szkolących dramatycznie niski... No ale lata temu to miało jakiś sens. Teraz kiedy auto jedzie praktycznie samo to ja wiem czy warto sobie głowę zawracać... | | | |
~M!?
| Pokazujesz gdzie jest przycisk Eco i po szkoleniu. | | | |
~Kris
| !!! chyba mam zepsuty kalkulator. Z leasingiem zarabiasz 1 tys a bez leasingu wiecej niz 5 tys. To jakie ty miales raty przy wplatach 47%? Kalkulator mi pokazuje error | 1 | | |
~Frey
| Ten gość konfabuluje. | 1 | | |
~!!!iiii
| Kris czy ja opisuję moją sytuację w którymś z tych wpisów przewijających się od 48h?? Qwa czy Ty czytasz i przyklejasz łatkę do swojego tylko tobie zrozumiałego toku rozumowania. | | | |
~!!!iiii
| Ale ok razem z kontraktem full/gold/extra czy jak one się zowią za ciągnik to 3 cyfrowa kwota w walucie euro. Po to 3lata temu były takie wpłaty, bo po likwidacji większości taboru trzebylo znaleźć koszty a przede wszystkim szykować się na gorsze czasy. Dziś śpię spokojnie i nie mam problemu z dochodami na poziomie całej firmy jak i jednostkowych przypadków. Śmieje się z tych co nagle muszą handlować ładunkami, bo nie mają zarobku na własnych pojazdach a najlepsze jest jak za chwilę stracą tą robotę, bo jedna czy druga firma będzie chciała pozbyć się pośrednika i tyle będzie ze spedycji i z transportu. Macie jaja sprzedając ładunki jak popadnie, bo z jednego zlecenia zostało 100/200/400e. Pamiętajcie konkurencja nie śpi. | | | |
~scan cargo
| Dom za 700 tys zł? Ty w innym świecie żyjesz chłopaku. Kończymy rozmowę. Zresztą pragnę przypomnieć, że nie wolno mi tu pisać. To wątek dla królowych życia i leasingów. Natomiast ja występuje w klasie -szara mysz.
faktycznie przeniose ta dyskusje z Jackiem tutaj, tak Jacku znajoma na własnej działce rok temu pobudowała dom 100 m za 400 tys, wiec da rade wybudować nawet obecnie dom za 700 tys nie każdy chce mieć 200 m 2 300 metrów kostki brame wjazdową za 20 tys może nie tyle chce co nie ma na to budżetu ( dltego podałem rozpietosc 0, 7-1, 3 bo też zależy czy ktoś ma działke czy nie i ile kosztuje ta działka oczywiscie sama działka moze kosztować i 3 mln | | | |
~Kris
| !!! musze przyznac ze się zgubiłem. Zupełnie jak przy wpisach drivera. Piszesz ze marza w transporcie jest niska ale w kolejnym wpisie podkreślasz ze ciebie to nie dotyczy. Jak bedzie głosowanie na dzbana roku to będę miał dylemat na kogo głosować. Driver, łysy czy ty. Wszyscy twierdzicie ze choojnia ale wy w tej choojni tak swietnie zarabiacie wiec dodatkowo prowadzicie dodatkowe działalnosci. Oczywiscie nie dla kasy tylko z nudów. Nie musisz juz odpisywać bo się jeszcze bardziej zamotasz a i tak nikt nie zrozumie. | 1 | | |
~driver
| Kris jesteś ostatnio jak Wt on teraz się jara pasja oglodania widoków Bo to chyba ostatnia szansa | -1 | | |
~scan cargo
| Kris ja ci objasnie szczerze z mojego punktu widzenia, we wczesniejszych latach ta praca sprawiała mi frajde, obowiazków było mnóstwo ciezkiej pracy to samo ale pokonywanie problemów dawało satysfakcje i napedzało do wysiłku, pracownicy byli zadowoleni z wynagrodzenia była kasa na premie, robota była bez ciśnienia nikt nikogo nie poganiał kierowcy jeździli w swoim tempie i oni byli zadowoleni i ja długi czas nie przynosiło to kasy, starczało na życie ale przyszły lata tłuste gdzie zarabiało to naprawde sporo jak dla mnie jak to Jacenty znajacy mnei od dziecka przecież podsumował że pochodze z mega biedy :-) nigdy na to tak nie patrzyłem ale ok to przeciez on jest intelektualista wiec wie, do brzegu obecnie mam niezadowolonych kierowców bo pensje za małe niezadowolonego mnie bo zlecen jest mało wiec to jest krecenie sie na siłe i ogólnie ilosc problemów + zagrożeń odbiera frajde z tej roboty, i brak nazwijmy to perspektywy nie napedza do działania a raczej działa deprymujaco bo kazdy dzień sie zaczyna od myslenia czy to ma sens, wczesniej nigdy nie miałem takiego dylematu wiedziałem że to ma sens | | | |
~scan cargo
| i ciezko jest wykonywać prace z zaangazowaniem w momencie jak stacisz wiare w powodzenie " projektu " obecnie to jest takie nazwijmy to dryfowanie w nieznane i być może nurt wywali cie na mielizne lub na szerokie wody, widomo każdy z dziadów stara sie wyprowadzić statek na szerokie wody jak to bedzie czas pokaże | | | |
~!!!iiii
| Kris wybierz mnie, bo dzban od Ciebie to jak wygrać gazelę biznesu ; -) Nie napinaj się tak. Nigdzie nie twierdziłem, że jest kolorowo i nigdzie nie pisałem, że robię kokosy tylko, że dzięki jako takiej strategii jestem jeszcze ponad lustrem wody. Strategia była właśnie po to, a nie po to aby zostać królem życia. Żyć spokojnie jak będą cienkie czasy i przede wszystkim przetrwać. "Jeśli" podkreślam JEŚLI nawet teraz byłoby tak, że zostaje mi z pojazdu 5tys to żyje, bo nie dokładam. Coś się czepił czegoś czego o sobie nie pisałem. | | | |
~Jurek
| Ja piertole Dziady już między sobą dzbana roku wybierają to musi być nieciekawie
Jeśli mogę coś zasugerować wybierzcie łysego
Driver też by się nadawał ale on jest tylko cieciem na nocnej zmianie. | 1 | | |
~driver
| Mazury trans z Ostródy też rezygnuja z transportu Większość ludzi dostało wypowiedzenia Wiem może to teraz jakiś wirus Ciekawe czemu sami kierowcy piszą o tym że firma odstawia klamoty | | | |
~!!!iiii
| DAM robotę 188
Chcę do roboty 124
Jak na czas "rajdu świętego Mikołaja" to faktycznie Black Friday nadchodzi. | | | |
~!!!iiii
| O Silvan już chyba każdy w branży słyszał. Oni ładnie kilku przewoźników położą. Nawet spedytorzy się ewakuują.
O zwolnieniach u Maszona??
W Legarto już dostali wypowiedzenia zasłużeni.
ABmega koło 80 wozów się złożył nawet nie odebrali tych, co właśnie zjeżdżają ładne S500 ze Szwecji. TransTone wszyscy na B2B albo do widzenia. Tak tylko pisze, żeby kierowcy wiedzieli, że będzie lepiej, bo "dziady" padają. | | | |
~miMao
| DAM robotę 188 MAO !
Chcę do roboty 124 niE MAO! | | | |
~miMao
| Te krzuknik, ja nie przyjmuję złych wiadomości.
Kierowców coraz mniej, zarobki muszom rosnąc w nieskończoność.
Jak zapłacisz to pojadę, a jak nie to nie pojadę.
I zobaczysz że kierowcę będziesz wynajmował na minuty.
Wsiadam, wkładam kartę i za każda minutę będziesz mi płacił z 10 zł.
Praca kierowcy bedzie niedługo droższa niz dentysty, lekarza, prawnika czy dobrego mechanika.
Wsiadam za dychę na minutę.
PŁAĆ!
Załóż się ze do tego dojdzie.
A mi ciagle MAO i MAO! | | | |
~scan cargo
| iii to złe miejsce tutaj, czytajac wypowiedzi tu można dojsc do wniosku że żyjemy w innej rzcezywistosci zaraz ktoś wklei ogłoszenie z zapewnieniem aplikujesz pracujesz, w pewnym sensie jest to podobne do naszego podejscia, my podjelismy pewne decyzje i jestesmy przekonani że sie uda, kierowcy tu piszący też sa pzrekonani że jak zarabiaja np 8 za 2/2 to maja ok ale sa ogłoszenia za wieksza stawke wiec jak cos sie zacznie psuc to zmienia na lepsze i w rozkładzie statystucznym ktoś sie pewnie do tej lepszej dostanie, i bedzie mogł zrobić wokół siebie tradycyjne kółko podziwu na parkingu, gdzie inni beda go słuchac z wypiekami jaki jest kozak no jak widać w tej branży jedni sobie radza lepiej inni gorzej jeszcze inni sobie już dawno nie poradzili ale firmy typu Mielczarek Maszonski Omega czy nawet Mazur rozpalaja wyobraźnie do czerwonosci | | | |
~kierowca
| Ale ze co? Maszon 4 lata temu płacił 6 kola za 2/2. To ile ma być teraz? Zgodnie z przepowiedniami srajwera 3? | | | |
~scan cargo
| iii a co do sytuacji o redukcjach to chyba w końcu musiało to nastapic, jesli mamy końcówke listopada i dziś musiałem przepchnać po DE 2 auta pod swoje ładunki i 90 % ładunków na timo było ponizej rentownosci na ładownych nie liczac dolotu, to w pewnym momencie masz do wyboru albo brac jak leci albo podjeżdzac na pusto | | | |