ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23449)
~Ordynator jest jeden! | A dlaczego ma nie zapłacić? Robota jest, zero taboru w kredycie, więc zarabia. A jak zarabia, to i płaci. To proste. | |||
~driver | Wiemy ciszymy się z takuch sukcesów | |||
~Ordynator jest jeden! | Też się cieszę. Choć dla mnie to norma. | |||
~scan cargo | Patryczku cieżko polemizować z tepotą twojego umysłu, jakoś w stanach nikt po MIT lub Harvardzie nie otwiera transportu sa to zazwyczaj kierowcy lub ludzie którzy przejmuja /ucza sie od rodziców i pomimo braku komunistycznych regulacji zarobki sa dużo wyzsze, ale tak jak pisałem kapitalista bedzie sie skupiał co jescze moze zrobić lepiej wiecej aby zarobić a komunista zawsze na tym ile i jak zabrać kapitaliscie bo on sam nie tworzy niczego poza gazami cieplarnianymi | |||
~Remik | Scan to Pochwal się ile ci Amerykanie zarabiają. | |||
~scan cargo | Hasła które głosisz nieśli juz na sztandarach ponad 100 lat temu masy pracujące, i jesli nadal tego nie pojałeś to popatrz gdzie są obecnie kraje kapitalistyczne a gdzie socjalistyczne, trzeba być wyjatkowo tepym lub być zagorzałym komunista aby głosić poglądy które sam głosisz, jak to powiedział Cejroski jesli ktoś na swojej działce chce zainwestować swoje 3 miliony w hale a przychodzi mu urzednik który zarabia 4 i w swoim zyciu nic nie zbudował i to on ma decydować o szerokości okna itp, czołowi komuniści by tego nie wymyslili co teraz mamy w EU | |||
~Remik | To fakt masakra. Masz działkę a musisz się koorfa pytać co ty na niej postawić możesz! Skandal! | |||
~Ordynator jest jeden! | Panie scan cargo, wolność i demokracja to nie wolna amerykanka. | |||
~scan cargo | Remik przed najazdem kierowców z UA kierowcy zaczynał za 7 tys USD by doswiadczony i kumaty zarabiał 14 tys USD tylko tam nie ma urlopów wypoczynkowych okresów wypowiedzeń, dali sie namówić na coś ala tacho jak pokazały badania spowodowało to zwiekszenie sie wypadkowości ( nie wiem jak teraz ale to było po roku od wprowadzenia ) to jest wolny kraj a nie socjalizmo komunizm jaki mamy w Europie, i sprawdzaja sie słowa mojego profesora że Europa bedzie jeszcze ciągnać troche przejadajac oszczednosci z czasów kolonialnych ale już jest na pzregranej pozycji 20 lat Chiny I USA pokazali socjalistom który system jest lepszy, nawet w Bibli jest napisane że oczywiscie pomagać słabszym i chorym ale kto nie pracuje ten nie je, a co pokazuja socjalisci | |||
~Remik | Czyli nawet przyzwoicie. Ale i to jest do czasu. Przyjechała tania siła robocza i już tego nie ma. Fakt Tacho czasami wkurza lub bardziej nie Tacho tylko głupi kontrolujący co o każdy szczegół potrafią się doczepić. | |||
~Ordynator orginał! | Scan cargo tutaj szczekać możesz do woli. Twoje mądrości są 2 grosze więcej warte od drajverowych. Tylko Glaca trzyma fason, Nie wdając się w polemike z błaznami | |||
~Ordynator jest tylko 1! | Podróbka spiertalaj! | |||
~Ordynator orginał! | Piertol się! Idź do roboty, może przyjdzie wena i wymyślisz własny nick | |||
~Kris | mam pytanie do einstainów ekonomii. Dziad jezdził za ochłapy jak piszecie, oszukiwał kierowców itd. Teraz pada bo nie ma roboty. W jego miejsce wchodza porządne firmy co jezdzą za wyzsze stawki i płaca godnie kierowcom. Co te firmy beda woziły skoro dziad padł bo nie miał roboty? | |||
~Remik | Pszczoły luzem! | |||
jacek-kuba
| To Kris co wożą cały czas. Rynek całkowicie się przewrócił głównie dla dziada. Reszta jeździ i koła się kręcą. Sklepy są zaopatrzone w produkty z całego świata, składy budowlane, ubrania, wszystko funkcjonuje, ludzie pracują, kupują. Nie neguję, sytuacja jest napięta. Ale nie na tyle, żeby transport stanął. Pisałem wam kilka lat temu-na głowie staną państwa starej uniii-żeby was wyciąć w pień. Dołożą 50 miliardów i skasują później 150. Ja wiem, że dziad nie dopuszcza takiej sytuacji do głowy. Niemniej nie neguję, że jutro sytuacja się zmieni i klękniemy wszyscy w tydzień. niemiecki, francuski, hiszpański przewoźnik nie jęczy jak nasz -dlaczego? Nie słuchać prof. szczurka za masło z prasy firmowej, zacząć myśleć samodzielnie. Ale to już nic nie zmieni, za późno już. Ale pisałem ze 100 razy. Chyba nie muszę tłumaczyć, że utrzymywanie padających przedsiębiorców, dotowanie, a pobieranie podatków, które te firmy dostarczają i napędzają gospodarkę -to 2 różne światy. Na ekonomii czego uczą dzisiaj? co tam się przerabia-logikę głównie czy 147 płci? | -1 | ||
~Kris | Gdzie ja napisałem ze swiat stanął. Jezeli w hucie na ten miesiac jest mniej o 20 tys ton czyli 800 transportów. To jak upadło kilka firm to jak wejdzie nowa firma do huty to nagle wzrosnie produkcja w hucie? | |||
~Kris | I jeszcze drugie pytanie. Dziad jezdzi za grosze a porządna firma za konkretne pieniądze to jak porządna firma chce przejąć robotę dziada? Ceną będzie konkurować? Proponuję przygłupy poczytać cos z ekonomii jak wam się nudzi a nie doopicie farmazony na forum. | |||
~Kris | Dopóki szwedzka akademia nie oglosi ze nobla z ekonomii dostal patryk remik czy inny robin za odkrycie nowego prawa podazy i popytu wasze wpisy traktuje jako farmazony przyglupow na rowni z twierdzeniami ze ziemia jest plaska. | |||
jacek-kuba
| No ni hu hu. Czytaj Kris kilka razy, aż zrozumiesz. Wyjaśniłem wszystko. Skoro nie łapiesz, to twój problem. Nie dopuszczasz do głowy, że np rumunii jeździli Mercedesami nowymi -dlaczego?, paliwa nawet nikt nie obliczał, a frachty poniżej kosztów schodziły na pniu w sekundzie. Tylko rumunia jeździła a my z językiem na wierzchu pisaliśmy de*ilne scenariusze. Tracę czas, miłego dnia. Wyjdź z huty i popatrz na świat szerzej. | -1 | ||
~Kris | Jacku skoncz doopic. | |||
~Kris | Jak jest 1 ładunek a 10 samochdów to nie wazne czy to polak rumun czy francuz. Nie starczy dla wszystkich i nawet jak 6 powie ze pojedzie za darmo to i tak jest jeden ładunek. To koorwa takie trudne do ogarnięcia? | |||
~scan cargo | Jacek Pls teraz to ty wychodzisz na laika przypomnij sobie że przez mase lat dotacje były na wszystko tylko nie na środki transportu, Rumuni dostali dotacje co są dużo bogatszym narodem od Bułgarów? a popatrz na tabor Rumuński a Tabor bułgarski, po za tym jak nie było Pakietu jak oni wchodzili na rynek EU to mieli siłe robocza tańsza o 1/2 a nawet 2/3 i mowie to już w porównaniu do Ukraińców :-) , akurat znam troche Rumunie byłem tam nie raz znałem konsula Rumuni w Polsce i rozmawiałem z nimi o tym bo sam sie zastanawiałem jakim cudem oni odbierali wtedy same nowe naczepy i auta | |||
~scan cargo | Porównaj sobie Jacek tabor bułgarów i Rumunów, wiesz co ich rózniło to że jedni mogli brac dotacje a drudzy nie, dleczego sie otworzyło tyle oddziałów holenderskich i Niemieckich firm w Rumuni, tania i dostepna siła robocza i dotacje !!! | |||
~scan cargo | Generalnie to czesciowo przyznaje racje że sa firmy tzw operatorzy logistyczni którzy nawet jak stracili czesc pracy to jest to jakiś ułamek ale my tu nie mowimy o operatorach logistycznych bo takich w Polsce założonych przez Polaków jest kilka dosłownie firmy które oferują pełna logistyke i cała mase usług dodatkowych, w wiekszości w Polsce mamy oddziały globalnch badz Niemieckich operatorów, ale jesli popatrzymy na firmy transportowe a tych jest ponad 95 % i ilosciowo i pod wzgledem ilosci taboru to jest to najsłabsze ogniwo niestety bardzo zależne od tych dużych operatorów, jedyną szansą na zarobienie na tym rynku sa relacje układy znajomość rynków i ewentualnie zachodnie firmy małe i średnie które sa w stanie drobnice paletową zlecić operatorom a FTL czy LTL przeoźnikowi, o Polskich firmach nie pisze bo mam bardzo złe wspomnienia wyagania kosmos a kasa poniżej giełdy a i jeszcze pozniej windykacja na koniec | |||
~scan cargo | Ja bynajmniej przez 10 lat wyleczyłem sie i z Polskich klientów bezpośrednich i z Polskich spedycji kanapowych | |||
~Remik | Jednego nie rozumię. Jeżeli i taj jeździ w waszych firmach sama ukr tańsza od polskiego kierowcy i wam się dalej nie opłaca to kiedy zacznie się opłacać? | |||
~LOGIC | Remik, masz racje, wielu rzeczy nie rozumiesz... np fakt, ze zakłądasz, że twój szef super zarabia i dlateg dobrze ci płaci, jest tylko twoim wyobrarzeniem. moze np wcale nie zarabiać dobrze... | |||
~Remik | Fakt zakładam. Nie wiem tego na 100% nie siedzę w jego finansach. | |||
~Kris | Jprdl ten przygłup dalej swoje. Jak nie ma ładunku to nie ma znaczenia ile zarabia kierowca |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.