ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
~Malina Cyc | Puchacz, a masz w naczepie uszy na prom na Sycylię, czy dziad pożydził? | |||
~!!!iiii | Mylicie rywalizację, bo nie chodzi o najniższe spalanie tylko najlepszą efektywność przewozu. Widzę, że wszystkie theBeściaki nie mają pojęcia o takich konkursach. Dlatego większość małych i średnich firm szkoli pracowników, bo korpo transy w większości mają gdzieś takie szkolenia gdyż odbiją sobie to w wypłacie kierowcy. Taka szybka szkoła samokształcenia pracownika albo jego eliminacji. | |||
Puchacz1
| ~Malina Cyc 2023-08-28 11:43:29 Puchacz, a masz w naczepie uszy na prom na Sycylię, czy dziad pożydził? Nie mam. Nie ma takiej potrzeby na tych łajbach. Tu nie ma ryzyka sztormu, łajba płynie w porywach do godziny cieśniną. Nie ma warunków, nie pływają. Ale przez prawie 20 lat mnie się nie zdarzyło by łajby nie pływały. | |||
Puchacz1
| Napisał do mnie Jego Wysokość Łysy ( miał niby do mnie i o mnie nie pisać, bo nie ten poziom szlachectwa i inteligencji) więc niegrzecznie było by nie odpowiedzieć. Tak Panie Łysy, swoje lata mam ale ze zgryźliwością w porównaniu do Pana to jestem w 4tej lidze. Pan to Liga Mistrzów. Gratulacje! A Panu życzę for ever young. Mimo że pesel w Pana przypadku nie świadczy o byciu młodzieńcem urody przecudnej. | |||
Puchacz1
| ~!!!iiii 2023-08-28 13:50:53 A to zwracam honor i gratuluję zajmowanych pozycji. Mówiąc krótko, uczestniczyłem tylko w szkoleniach prowadzonych przez Volvo i Roberta K. Pojawiał się w firmie zazwyczaj gdy wchodził na rynek jakiś nowy " cud" I podpowiadał jak tym jeździć by było dobrze a nawet bardzo dobrze. Generalnie chodziło o zużycie paliwa i eksploatację. Na efektywność przewozu składa się kilku ludzi, nie tylko kierowca. Taka symbioza tych co na jednym wózku jadą. | |||
~!!!iiii | Jest liczony czas przejazdu, użycie (częstotliwość) prawej i lewej nogi w korelacji do spalonego paliwa. | |||
Puchacz1
| ~!!!iiii 2023-08-28 16:26:47 Jest liczony czas przejazdu, użycie (częstotliwość) prawej i lewej nogi w korelacji do spalonego paliwa. To sobie Volvo " szpieguje" na żywo w czasie normalnej eksploatacji. Bodaj przez rok chyba " wyzyskiwacz" ma dostęp do tego za darmo. Jak myślisz, skąd się te programy ekocud i inne idiot system biorą? Tysiące czy setki tysięcy kierowców szpiegowane i jest system najbardziej ekonomiczny. A szofer stwierdzi że mu topografię wgrali. | |||
Puchacz1
| ~!!!iiii 2023-08-28 16:26:47 Jest liczony czas przejazdu, użycie (częstotliwość) prawej i lewej nogi w korelacji do spalonego paliwa. Prawej I lewej nogi? Czym Ty te konkursy wygrywasz? Wózkiem widłowym? Teraz tylko " ałtomat" I lewa noga na szybę:) :) :) | |||
~!!!iiii | Ja ich nie wygrywam ja w nich czasem biorę udział lub moi kierowcy/czynie. Telematyke Volvo/Renault ma już od premium i starych FH co najmniej od 2012r. System I-see to nie jest twór oparty na historycznych danych ściągniętych z telematyki pojazdów ale faktycznie dane są już w tzw. chmurze i pojazdy łączą się ze sobą w czasie rzeczywistym. Jak dobrze skonfigurujesz system i-see (z poziomu serwisu) to auta Volvo i Renault robisz idio-to odporne i o 1-1, 5l oszczędniejsze niż wyjechały z fabryki. W Scani, Iveco, DAF niestety nie jesteś w stanie tak ustawić odpowiedników systemów i-see, brak im paru opcji w oprogramowaniu. | |||
Puchacz1
| Ze Scaniami skończyłem na L420. Nie mam wiedzy. Czy warto konfigurować auto idiotoodporne? Pewnie tak. Zależy od tych co dosiadają. Girteka to stosuje. Eko tempomat i zero dostępu do innych opcji jazdy. Jedno jest pewne, obecni programiści " odkryli" to co kierowcy Jelczy, Atosanów itp wiedzieli już 50 lat temu. Jazda na " luzie" jest ekonomiczna. Dziś się to nazywa " ruch bezwladny" chyba:) :) :) | |||
Puchacz1
| Co nie zmienia faktu, że najnowsze Volvo zużywa paliwa I AdBlue zdecydowanie mniej niż poprzednik. Tak nawet do 3 czy4 l/100km na tych samych trasach a jedzie. A Volvo zawsze było paliwożerne. | |||
~!!!iiii | Pełna zgoda tylko są momenty, ze jeszcze trzeba poskramiać zapędy niektórych theBeściaków i tu trzeba podrasować programistów Volvo. | |||
leon
| Puchacz; -) "Mówiąc krótko, uczestniczyłem tylko w szkoleniach prowadzonych przez Volvo i Roberta K. Jakoś nie przypominam sobie bym Cie szkolił... ; -) | |||
Puchacz1
| A to już w rękach " wyzyskiwacza" kogo chce z " wyzyskiwanych". Nic tak nie motywuje do dobrej pracy jak przelew na konto. Za pracę oczywiście:) :) :) Mam, tak jak wszyscy w firmie, dostęp do wszystkich opcji jazdy. Czasem się przydaje. Klawisz na "klamce" raz a czasem dwa razy i jakaś " maruda" jest za plecami. Bo kto dogoni " pińset " koni? Ten co jeżdżę to " mlodzieniec" 170tys przejechałem dopiero:) :) :) | |||
Puchacz1
| leon. Miałem na myśli tego od " budek" z wymianą walut:) :) :) Ale jest RODO:) :) :) | |||
Puchacz1
| Sam nie wiem czy Volvo to jest on, ona czy ono? Kobieta Iwona w Skawinie mówiła" volvik ", to pewnie on. | |||
~!!!iiii | Moim skromnym zdaniem sposób rozpędzania auta z użyciem restartu tempomatu jest bardziej efektywny niż robienie to nogą. Pod górkę nie ścigam się z nikim, więc redukcja i ogień na tłoku nie mają sensu. Dzisiejsze smoki w przeważającej większości moment obrotowy mają już poniżej 1000obr a nawet poniżej 900, więc redukowanie aby posłuchać silnika nie ma sensu jeśli zakres momentu jest tak szeroki 850-1350obr/min. Kwestia konfiguracji przełożeń auta pod topografię i obciążenia pracy. | |||
Puchacz1
| Dzień dobry ~!!!iiii 2023-08- 30 07:58:08 To niekoniecznie kwestia redukcji biegu. Wystarczy w większości z " ekonomika" przejść na " normalny" tryb jazdy, zwiększa się dawka paliwa I auto jedzie a Girtekę masz za sobą i niech sobie " czlapie " 75-80km/h jak zaraz jest zakaz wyprzedzania I czytać. Czytać instrukcję co nowego wprowadzili i jak korzystać. Auto trzeba " czuć " co potrafi:) :) :) | |||
~Ł ysy | Zaczeło się czy jeszcze musimy poczekać? | |||
~pisiorwodwrocie | Spytac by bankruta Jacka-srake z Chrzanowa, on wytlumaczy buchacha | |||
~!!!iiii | Większość producentów nawet ma filmy na YT jak korzystać z nowinek w swoich autach tylko to trzeba chcieć sie zaangażować w prace a to robi promil kierowców. Dlatego większość nowych aut wyjeżdżających z placu w serwisie ma wyłączone możliwości zmiany trybów przez kierowce. Ważną kwestia to jest dostosowanie konfiguracji napędu do topografii w jakiej będzie się poruszał pojazd oraz do obciążenia. | |||
Puchacz1
| Jaka konfiguracja? Kolor się liczy! Wiadomo od dawna że Czerwone są najszybsze. Białe najoszczędniejsze. Czarne, najlepiej spod świateł startują. Niebieskie, to badziewie. | |||
~!!!iiii | Przełożenia w moście i w skrzyni biegów. Mam tak dobrane w 460 i 440, że w średnio górzystym terenie (Zgorzelec - CH) praktycznie każde 500+ objeżdżam z pełnym ładunkiem i mniej pali ale na płaskim (Słubice - Amsterdam) będzie trochę więcej palił tak 0, 5-1L, bo ma większe obroty na ostatnim przełożeniu. Do tego jest tak ułożony, ze ogranicznik ma 85kmh ale przed wzniesieniem sam potrafi rozpędzić się do 91kmh (kierowca pod butem nie ma więcej jak 85kmh) aby wciągać się z wyższej prędkości obrotowej silnika i wykorzystać szeroki zakres momentu obr, bez redukcji na ostatnim przełożeniu. Tego fabryka nie ustawi i nie każdy serwis chce to zrobić, bo nie każdy potrafi. Można tak ustawić volvo/renault wg zasad jazdy starej szkoły i połączyć to z nowymi technologiami aby pojazd był idi/oto odporny. Załączasz tempomat i nie przeszkadzasz. | |||
Puchacz1
| A co to za auto? 440KM i 460KM? Ile obrotów ma np przy 90km/h | |||
Puchacz1
| Łaski żadnej nie robi, że przed wzniesiem zwiększa prędkość do max jadąc na tempomacie. Chce wyjechać na najwyższym biegu. Mogę napisać czym jeżdżę. Volvo FH 500, opony na napędzie 315/60/22, 5 obroty przy 90km/h 1090. Spalanie wg " wyzyskiwacza" jest super w tych modelach. Zresztą, nie moja sprawa jakie on ma przemyślenia na temat zakupów nowych aut. Jego kasa, jego wybór. Chyba umie liczyć. | |||
~300D | dlaczego na najwyższym, to błąd. jechać ma momentem a bieg niech sobie sam wybierze nie można katować motoru niskimi obrotami | |||
Puchacz1
| ~300D 2023-08-30 17:49:22 A jak maksymalny moment obrotowy zaczyna się przy np 800 obrotow/ min i ciągnie na 12tce pod górę? To katowanie silnika? Porównując Volvo sprzed lat kilkunastu Euro 5 do dzisiaj to na obrotomierzu przy 90km/h spadło ponad 200 obrotów. | |||
~Ł ysy | Mój kot najszczał mi na klawiaturę | |||
~300D | ~!!!iiii 2023-08-30 16:12:02 Większość producentów nawet ma filmy na YT "... dzieciaku- producenci zalecają interwał co 40tyś km. w osobowych autach bez względu na warunki eksploatacji psa zalecało wymianę paska rozrządu co 240tyś. km gdzie po 5ciu latach przy 150 rozpadał sie jak szmata łańcuchy rwą się przy stówie gdzie producent zaleca 250 yt szkodzi twej młodej gupiej głowie i tyle. | |||
~!!!iiii | FH i Ttka. na standardach 315/70/22, 5. Dla mojej roboty masz za niskie obroty ale ty masz I-save i oni, bez "walki" nie chcą tam dawać innych przełożeń w mostach. Moje maja już nalotu ponad 500tkm. Na 12tce przy 85kmh mam 1130-1150obr przy 91kmh pod 1300obr a zakres momentu obr jest 900-1300. Legalizacja robiona nie w ASO, bo tam zawsze zaniżają prędkość, gdyż wtedy ładnie komputer pokazuje wynik jak w miesiącu zgubisz 300km w przeliczniku / tzn dołożą do realnej odległości +300km. U mnie 85kmh to faktycznie 85-86kmh a nie 82-83km/h przy wskazaniu 85km/h No nie wiem jak u ciebie elektronika działa w FH ale nie każde volvo czy renault przy ograniczniku 85kmh samo rozpędza się do 91 albo z górki trzyma 90kmh i puszcza prędkość przed wypłaszczeniem do 95kmh nie przekraczając prędkości 90+ dłużej jak 45sec. To trzeba pogmerać w ustawieniach z pozycji serwisowej i powyłączać kilka opcji przez kierowce podczas jazdy i być skupionym, bo można wjechać komuś w tył. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.