ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
~kumidan | ~ kiero, pissoszołomie, łorlen tylko w ostatnim kwartale 2022, wyhaczył z kieszeni obywateli, 16 miliardów dodatkowego zysku, robiąc szpagaty cenowe i podatkowe, oraz sprzedając za bezcen część akcji swych. Ma z czego podwyżki robić, z zajumanego !! To ''swych'', to dokładniej naszych akcji, bo łorlena to spółka z ogromnym udziałem skarbu państwa, czyli obywateli, nawet szarych. Sam jesteś płaczek zakamuflowany, bo nie rozumiesz co wokół ciebie się dziej, pissmoherooszołomie i ryczysz po kątach, a tu słupki spadają, czyli wybieraj się w drogę do Czajki, razem z Kupą - musisz wiedzieć, że to ciul większy od ciebie, bądź dumny !! ` | -1 | ||
~LOGIC | Na JDG to rewelacyna opcja, za 600 PLN dziennie, odliczasz sobie okolo 30 % dochodoweg, to juz realny koszt spada do 420, od ktorego nie płacisz zusu, czyli to znacznie, ale to znacznie korzystniejsza oferta niż nawer 80 euro... na umowie o prace... | |||
~kumidan | ~ LOGIC, POPEŁNIŁEŚ JAKĄŚ BREDNIE, TWYM WPISEM O JDG I PODATKACH TYPU 30 % ''Realny koszt spada do 420 '' - przetłumacz mnie tłukowi, co chciałeś przekazać? ? Czy na JDG, przy przychodzie 600 zeta dziennie, to innych kosztów jak dochodowy nie ma - ciekawe. Mogę ci udowodnić, że dla kierowcy zawodowca, 80 euro dziennie do kieszeni, opłacony zus, chorobowe, urlopy, szmaty, obuwie i wiele innych, to zdecydowanie lepsza kasa, niż na JDG 600 zeta dziennie. No i jeszcze spokojna głowa, wypłata ma być uzgodniona wypłacona, a jak nie to w ryj dziada, takie są realia. Jak temu na JDG kasy zabraknie dla samego siebie, to przecież po ryju sam bić się nie będzie, chyba, że masz inne zdanie - pozdro !! | -1 | ||
~LOGIC | Chętnie ci wytłumacze kumidianie. otóż załóżmy, że JDG fakturuje JDG... jest coś takiego jak koszt KRAŃCOWY. JDG będąca szanującym się Dziadtransem o dochodzie rocznym ponad 1 mln zł (ciężko żeby nie zarabiać na każdym aucie minimum tyle ile kierowca a aut, taki Dziad trans ma okolo 10) podlega opodatkowaniu 19% liniowy (nie biore pod uwage samobójców, którzy są na skali) do tego 4, 5 % "składki zdrowotnej" bo wiadomo, że jak dziad zachoruje, to cały NFZ ma konsylium jak go wyleczyć za tą składke, jaka płaci, i dotego jeszcze 4%, danina solidarnościowa... Suma może nie wynosi 27, 5% bo każdą się odlicza Rozdzielnie... Czyli jak dostanie taki Dziad fakture na 600 zl dziennie od świeżo upieczonego kierowcy przedsiębiorcy, to KRAŃCOWO (licząc od najwyższego pułapu) "oszczędzi" (o tyle mniej go okradną) okolo 160 zł na sumie podatków/składek i danin. wiec realny koszt dla niego to okolice 435 zł. versus taki kierowca umowe, który kosztuje okolo 80 euro netto czyli niech będzie okolo 10 000 Netto dla kierowcy + okolo 7000 zusu z tego (chyba jest jakieś ograniczenie) . Również tu na umowie, ten koszt obniża podstawe opodatkowania w podobnej kwocie. Jesli przyjme koszt 15 000 brutto, to da 11000 netto koszt realny, jesli 17 000 brutto to 12300 koszt realny... ale uwaga, do umowy o prace, należy dodać sobie jeszcze koszt urlopu, powoziciela, koszt uczestnictwa w Pracowniczych Planach Kapitałowych, oraz dla co wiekszego dziada, koszt Pfronu, jesli taki kierowca nie ma papieru na niepełnosprawność... to zwieksza koszty pracownika o kilkanaście procent. Reasumując kierowca na JDG za 600 zł jest tańszy i przede wszystkim w formie współpracy B2B, bezpieczniejszy niż umowa o prace... | |||
~LOGIC | Kumidianie, możliwe, że niepotrzebnie zrobiłem cały wykład. ZGADZAM sie w pełni z tobą, że dla kierowcy 80 Euro dziennie jako pracownik, jest lepiej znacznie niż 600 zł na własnej działalności. Tylko, że ja napisalem, rewelacja dla PRACODAWCY a nie kierowcy. wiadomo wole 600 zł komuś na JDG zapłacić niż 80 Euro "dniówki" napisalem tak, gdyż zauważ, że "kierowca" sugerował, że " Widzę płaczki transportowe dalej płaczą. na międzynarodówce widziałem ofertę dla kierowcy JDG 600 netto dniówka. " czyli niby jak jest dobrze skoro 600 płacą? :) :) :) | |||
~kuuumidan | Zara zara, chwilę pomyślę, dej mi sie kuźwa zastanowić?! | |||
~kuuumidan | Iiiiihhhaa ha | |||
~Ordynator jest jeden! | Czy pierwszy pissbolszewik Yacenty kupa yepał już dzisiaj piss? | |||
~kumidan | Podróba wypad, a sio a sio ! | |||
~kumidan | A. sio a sio ! Idź żesz mi tu stąd pepraku zfiszkalsony. | |||
~wójt z Pcimia | Weryfikacja tytułu tego wątku. Dam pracę 200, szukam pracy 258. Nie lękajcie się, łopat w tym kraju dostatek. | |||
Puchacz1
| ~LOGIC 2023-03-12 08:57:40 Wszystko cacy Panie LOGIC. Jest jedno ale. Znajdzie pan tylu desperatów którzy po założeniu JDG będą świadczyć panu usługi zastępując etatowych pracowników? | |||
~LOGIC | Puchaczu, aktualnie, to myśle jak się pozbyć a nie jak znaleźć. Więc nie będę na razie zaprzątał sobie głowy, tym jak ich znajde... Szczęśliwie jest program DZIAD plus, polegający na waleniu w rogi wszystkich inflacją, wiec czas powinien zrobić swoje... | |||
~scan cargo | Logic i to co napisałeś na samym końcu jest najważniejsze, czyli sądy cywilne w razie wu a nie sąd pracy, gdzie Pan powoziciel dyliżansu jak wiadomo jest wielbicielem dziada bo zły dotyk boli całe życie co praktycznie każdy tu na forum dał upust swojego uwielnieniu dziada, wiec bedzie ciągał po sądach pracy dziada dla zasady bo go to nic nie kosztuje, a jak wiadomo każdy powoziciel jest Prawy i sprawiedliwy i nawet jak sie umowi na coś to i tak wiadomo że jak dziad nie ma dupochrona to powoziciel bedzie chciał to wykorzystać, dlatego uważam że najlepszą opcją jest przykład ADARU bo jak wiadomo w zamian za teoretyczne pare groszy wiecej + prawo do bycia dymnym posiadaczem nazwiska na globie + umowami stworzonymi przez prawników można zamknąć usta niezadowolonym :-) i miec kupe kasy i swiety spokój, dlatego zadali sobie tyle trudu aby przekonac kierowce że dziad go okrada i że jak związe sie z nimi to jedno jest pewne nie bedzie mial już kogo obwiniac bo jak wiadomo siebie samego nie obwini, bo przecież on był cwaniak debesciak i nie bedzie owcą do strzyżenia przez dziada parszywego | |||
Puchacz1
| ~LOGIC 2023-03-12 09:27:31 Puchaczu, aktualnie, to myśle jak się pozbyć a nie jak znaleźć. Więc nie będę na razie zaprzątał sobie głowy, tym jak ich znajde... Szczęśliwie jest program DZIAD plus, polegający na waleniu w rogi wszystkich inflacją, wiec czas powinien zrobić swoje... Najprawdopodobni ej najlepiej będzie wręczając wypowiedzenia. Cóż, tak to jest. W obecnej sytuacji słabsi odpadają, mocniejsi zostają i zajmują miejsca słabszych. Jeśli oczywiście jest co zajmować. | |||
~Remik | Wanda Stróżyk podała, że pracownicy, którzy skorzystają z pierwszej opcji, dostaną w zależności od stażu pracy odprawę w wysokości od 12 do 14 pensji. Ci, którzy odejdą poza Stellantis, mogą z kolei liczyć na odprawę rzędu 8-22 wynagrodzeń, w zależności od stażu. Osoby, które przepracowały co najmniej 30 lat, mogą natomiast liczyć na nawet 24 pensji. W porozumieniu uwzględniono też m. in. osoby, które w najbliższych czterech latach osiągną wiek emerytalny. Ich odprawa wyniesie od 13 do 24 miesięcznych wynagrodzeń. Co do zwolnień 300 pracowników w Bielsku. Który szanowny przewoźnik da odprawę? Odp jest jedna. Żaden! | |||
~kumidan | Podróbeczko kumidana, dzień dobry. Pisz sobie pisz, jak cie to podnieca, możesz klepać do woli. LOGIC, jeśli założyłeś, że dziad zarabia tyle na jednym pojeździe, co wypłata kierowcy, tak na serio, to dalsza konwersacja jest bezprzedmiotowa. Przewoźnik autentyczny, takich bredni nie pisze. Nie mam zamiaru wchodzić z tobą w spór, gdzie dane do sporu to urojenia, wyssane z palca. Sądzę, że jajca sobie robisz, lub jesteś właśnie urojonym przedsiębiorcą, nigdy firmy nie prowadzącym. Tak dla jąder to policzę !! Na 9 pojazdów, miesięcznie będę miał 90000 zeta czystego zysku. Rocznie 1080000 zeta - miodzio. Przez lat ok. chyba 23 daje to 24840000 czystego zysku - karwać twa, co ja zrobiłem z tą kasą, przecież kochanki i Malediwy tyle nie kosztowały. Z uwagi na inflację, przez 23 lata, zyski historyczne były zapewne mniejsze, ale to szczegół i tak jestem milionerem, nie tak ogromnym jak Kupa i jarek ogarek, ale jednak. PS - JEŚLI W WCZEŚNIEJSZYM POŚCIE, PODNIOSŁEŚ, ŻE DLA DZIADA, 600 ZETA DNIÓWKI DLA KIEROWCY NA JDG, TO DOBRA UMOWA DLA TEGOŻ DZIADA, TO ZGADZAM SIĘ - KIEROWCA WYJDZIE LEPIEJ NA UMOWIE 80 EURO/DZIEŃ, TAK WSKAZUJE MATEMATYKA. Tak na marginesie, zapodaj LOGIK, ILE UWAŻASZ W MIESIĄCU, JEST TYCH DNIÓWEK, BO TO TEŻ MA OGROMNE ZNACZENIE, A WERSJI TYLE NA TEMAT DNIÓWKI, CO THE BEŚCIAKÓW. | |||
~scan cargo | Dokładnie puchacz najgorszę że już najlepsi wymiekaja czyli dumni posiadacze leasingów operacyjnych, a mocniejsi raczej nie pałaja miłością do debesciaków zreszta z wzajemnoscia co pokazują przykłady Girteki, Skata, i tych dla których kierowca jest czescia składową po stronie kosztowej w Exelu, dlatego własnie debesciak który dorwie sie do żywiciela który tak naprawde jest dziadem, ale tak go nie może nazwać debesciak bo przeciez znalał żywiciela który w akcie desperacji zgodził sie na warunki i wtedy zmienia nazwe na dobra rodzinna firma i trwa do do momentu, kiedy kończa sie zasoby na debesciaka i wtedy automatycznie wchodzi w tryb dziada | |||
~scan cargo | Kudiman hmm no teraz to rozwaliłeś system, "emotional damage " a ile ma niby zarabiać? , weź pod uwage że prowaadzenie biznesu to nie praca na etacie gdzie masz stałe dochody czasami jest prosperita a czasami jak obecnie nie, ja przyznaje że wszem i wobec że np od października pracuje na zwolnionych obrotach i po pokryciu kosztów zycia a nie szaleje jestem na lekkim minusie | |||
Puchacz1
| scan cargo 2023-03-12 10:00:06 Jam jest tylko pracownikiem i w ekonomię prowadzenia firmy się nie mieszam. Robię to co do mnie należy i za to otrzymuję wynagrodzenie ( nawet podwyżka była ostatnio). A pospierać się dla jaj mogę np z Dawidem o procentowej zawartości cukru w cukrze czy w innych głosowaniach wyborczych. | |||
~scan cargo | z działalności operacyjnej jestem na plusie ale ja traktuje firme jako całość czyli tzw środki produkcji amortyzacja itp czyli wyliczam wartosć firmy na koniec miesiaca jesli bym chciał tu i teraz zakończyc działalność (czyli wartość sprzetu też muszę odpowiednio zdyskontować aby go szybko upłynnić ) no i od października pomimo że operacyjnie zarabiałem ale wartość firmy mi lekko spadła o jakieś 0, 5 % | |||
~scan cargo | no to użyje przykładu stwierdzenia puchacza w odpowiedzi kudimanowi " Robię to co do mnie należy i za to otrzymuję wynagrodzenie " na tym polega praca na etacie, a prowadzenie biznesu tak bynajmniej ucza nawet już w szkole średniej polega na maksymalizacji zysku, i po to też maksymalizujesz zysk aby moc przetrwać w okresie kryzysu ( to sie nie tyczy molochów, bo tam liczy sie linia kredytowa, a nie zgomadzone oszczednosci w okresie prosperity ) | |||
~kumidan | Podróbeczko kumidana, dzień dobry, pisz sobie pisz !!Pobujałem właśnie kadzidło proboszczowi, czas na wikarego. Niedziela to dzień jednak podniosły, więc nie będę reagował niegrzecznie, toż to nie po chrześcijańsku. LOGIC - RACZEJ NIE PODYSKUTUJEMY. Jeśli na serio założyłeś, że dziady mają z jednego pojazdu, tyle ile wypłata kierowcy, czyli ok. 10000zeta, znaczy, że firmy nie prowadzisz, a być może chciałbyś. Kierowca 10 koła na rękę, dziad 10 koła na rękę, to już 20000 zeta. Ile na legalu zrobisz kilometrów w miechu, 12000, 15000, czyli 13500 średnio - miodzio często nierealne. Przyjmij spalanie 32 l/100, pierza nie wożę. Jest to koszt ok 2 zeta za kilometr, koszt ON. 20000 zeta/13500 to 1, 48 zeta/kilometr. Razem paliwo, płaca kierowcy plus zysk dziada, to koszt 3, 48 zeta za kilometr !! Resztę dopowiedz sobie sam - jedziesz na stratach, no bo te 0, 8 do 1, 2 euro za kilosa i wielbłąd jaki jest każdy widzi. Mówisz 10 k z pojazdu- dobre. Na 9 szt, przez coś 23 lata byłoby ok 24840000 zeta czystego zysku - co ja zrobiłem z tą kasą, przecież kochanki i Malediwy tyle nie kosztowały. Jestem milionerem, wprawdzie nie tak ogromnym ja Kupa i jarek ogarek, ale jednak., PS - jeśli we wcześniejszych postach, podnosiłeś, że 600 zeta dniówka, dla kierowcy na JDG, to dobra umowa dla dziada, to zgoda. Dla kierowcy 80 euro do kieszeni, wypłata na czas, uzgodniona, na legalu, urlopy, szmaty, buty, chorobowe i inne tam, to oferta zdecydowanie lepsza, niż JDG za 600 zł/dn. Trzym się równo, unikaj pochyłego, idzie wiosna, może będzie radosna. | |||
~kumidan | LOGIK, napisałem dedykowane tobie, 2 posty bardzo podobne. Błąd techniczny, post pierwszy chwilowo ''wyparował', aby po chwili pojawić się ponownie, cud !! Myślę, że nie jesteś zbulwersowany - nara. | |||
~scan cargo | do kudiman robisz za dużo błędów logicznych i założeń ale czesciowo masz racje | |||
~LOGIC | ja cały czas pisałem o dziadach, dziad ma z auta minimum tyle co kierowca, albo nie jest dziadem, wtedy się dymanicznie rozwija a to oznacza wieksze stawki dla kierowców (nie dopasowywuje ilości aut do posiadanej roboty) i ostatecznie jest super firmą, której zostaje z auta 100 Euro, co dodatkowo działa na kierowców jak maść na hemoroidy | |||
~LOGIC | Ile na legalu zrobisz kilometrów w miechu, 12000, 15000, czyli 13500 średnio - miodzio często nierealne. Pozwół, że przytocze ci pełne równanie przychód z samochodu, = ilość pokonanych kilometrow x średnia stawka z kilometra. Bardzo mochno a*alizujesz pięrwszą część równania i zapominasz o drugiej części równiania, w której, znów licząc jako wartość KRAŃCOWA 10 centów różnych przy 12 000 km robi 1200 Euro, co do twoich wyliczeń na 23 lata (nie wiem skąd akurat 23 lata) po pierwsze nikt magicznie nie został dziadem... to są lata 2/3 upada po drodze. 1/3 przechodzi przez zachłyśniecie się dynamicznym rozwojem, w tym okresie znów upada 2/3. i na końcu, zostaje może 15% już takich dziadów z wyboru... zanim taki dziad z wyboru, doszedł do tego musiało minąć wiele latek leasingów itd. Wiec z nieba nie spadł od razu magicznie nauczonym dziadem, za wszystko płacił, głównie za zrozumienie rzeczy oczywistych. na samym końcu zysk z auta na poziomie 10 tyś, jest absolutnie dolnym poziomiem zdrowego biznesu... nie zapominaj, że jak pisaliśmy wyżej państwo kładzie łape na min 1/3 tych pieniędzy a przez sprytne zagrania podatkowo amortyzacyjno, daninowe (składka zdrowotna nie jest kosztem, pierwsze z brzego) w rzeczywistości kładzie łape na okolo 45% z tego zysku... | |||
~kumidan | SCAN CARGO - WYTKNIJ ME LOGICZNE BŁĘDY, MOŻE COŚ POPISZEMY I WIĘCEJ TAKICH BŁĘDÓW NIE POPEŁNIĘ - O ILE MASZ RACJĘ !! Wytknij tak sztuka za sztuką, konkretnie, cobyśmy nie gadali jak Kupa z 12345, myślę, że nie zejdziemy do poziomu tych gwiazdorów et. z IQ 12 - POZDRO | |||
~kiero | I ciągle płacz i narzekanie. U nas nowa robota wystartowała. Kółka po 120 km. magazyn-magazyn. Za każde kółko 100 zł na rękę. Chłopaki robią po 3 kółka i do domu. | |||
~kumidan | LOGIC, 23 LATA MINIMUM PROWADZĘ FIRMĘ, STĄD ME WYLICZENIA -PROSTE. Twierdzisz, że dziad ma z auta 10000 zeta, bo molochy płacą super, a dziad kierowców okrada, a molochy nie okradają, dlatego jełopy mają 100 euro z auta. Litości chłopie !! Dziad nie ma z zestawu 10000 zeta zysku miesięcznego, tak jak molochy osiągają z zestawu więcej niż 100 euro. To są etransportowe slogany, nie poparte niczym, bo być nie mogą. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.