~Kolega Pozdrawiam
| Kris- pytaj tego od ryżu... On cuś tam wie tylko chyba się wiedzą nie podzieli z gawiedzia drobnych przedsiębiorców... | | | |
~Kris
| Pozdrawiacz to było pytanie retoryczne. Nie oczekuje odpowiedzi bo jej nie ma. | | | |
~Kris
| Z giretka to juz wchodzimy na niezbadane tereny. Bo to z ekonomia nie ma nic wspolnego. Jakos mi sie nie chce wierzyc ze jakis bank daje setki mln kredytu po uwazaniu. Tez mają jakis udziałowców którzy oczekują zysków i jak sie prezes wytłumaczy ze dał kredyt firmie z mało perspektywicznej branzy? Przeciez w transporcie wyzej doopy nie podskoczysz nawet jakby mieli 100 tys aut. | | | |
~jarek ogarek
| firma anwil ktora nalezy do orlenu, sprzedaje polskim rolnikom saletre po 4100zl, ta sama seletra w niemczech kosztuje 2700, tak rzad łupie polakow | -1 | | |
~!!!iiiii
| Jarek uważasz, że tylko tak? ?
Dam pracę 290
Szukam 152
Jakaś stagnacja w dziale dam prace tylko szukających ciut więcej. | | | |
~Remik
| Widzę, że girteka po nocach wam będzie się śniła.
Dostają milionowe kredyty, jeżdżą poniżej kosztów, płacą kierowcom 120 euro /dzień, wg niektórych kierowcom wybijają zęby :) a i tak prą do przodu..
Czyli zarządzają tym przygłupy?
Czyżby zazdrość przez panów przewoźników przemawiała, że się nie udało tak dużej firmy zbudować? | | | |
~driver
| Remik bezrobotny ciulu już się grzejesz do roboty w et? Dzieci choc naszykuj śniadanie zjedz a nie będziesz tu juz rozprawki pisał o wypłatach Wypłaty będą jak będzie praca A nie każdy będzie ja miał | | | |
~Remik
| Pracownicy litewskiej Grupy Girteka, których dochody nie przekraczają 8500 zł brutto, dostaną jednorazową premię. Dodatek wysokości ok. 1600 zł netto ma zrekompensować im rosnące koszty życia. Firma przeznaczy na premię łącznie milion euro.
Ciekawostka :)
Czyli jakoś musi się im opłacać prowadzić działalność. | | | |
~Remik
| Driver ty jakiś dziwny typ jesteś!
Jak coś napiszę to zaraz się pojawiasz!
Maniak jakiś jesteś?
Wiem, że na szlabanie dużo czasu masz ale to co robisz podchodzi pod zaburzenia psychiczne! | | | |
~driver
| Remik to o Tobie ://youtu. be/f5RsG2Oiw6k | | | |
~driver
| Ew wpisz sobie laska król sedesów | | | |
~Remik
| Po drugie dzieci mają 2 dni wolnego:) | | | |
~!!!iiiii
| No ciekawostka? !? W Girtece chyba byli po nauki z matematyki u Osrajdka. Jak dla mnie to 8500 zł brutto z wyrównaniem 1600zł netto i dniówka 120e to już wyższa inżynieria matematyczna. | | | |
~Remik
| Kierownictwo litewskiej grupy transportowej Girteka zauważyło, że jednym z największych wydatków pracowników stają się rachunki za energię i ogrzewanie. Aby nieco złagodzić ich obciążenie, firma podjęła decyzję o wsparciu zatrudnionych o niższych dochodach dodatkiem finansowym na pokrycie pokrycia kosztów energii. W sumie Girteka przeznaczy na ten cel milion euro.
Pracownicy otrzymają jednorazową wypłatę około 1600 zł netto. Pieniądze dostaną zatrudnieni w administracji, utrzymaniu ruchu i magazynach. Dodatku nie dostaną osoby z wyższymi zarobkami (powyżej 8500 zł brutto).
Widzimy, że wzrost kosztów życia dotyka każdego, w tym również naszych kolegów. Jesteśmy jednak dumni z tego, że możemy wspierać i działać na rzecz naszych ludzi, kiedy potrzebują naszej pomocy, zwłaszcza w tym trudnym okresie stwierdza Dainius Kinderevičius, head of compensation and benefits w Grupie Girteka.
Raczej chodzi bardziej o księgowe, magazynierów itd a nie kierowców. | | | |
~Remik
| osrajdek ładnie wszystkich w wała robi. | | | |
~scan cargo
| Remik rozumiem że nie było w szkole podstaw przedsiebiorczości spiesze z pomoca :Przewaga konkurencyjna jest to osiągnięcie przez przedsiębiorstwo nadrzędnej pozycji wobec większej liczby konkurentów. Jest ona relatywną miarą jej funkcjonowania na rynku - pozwala na zaoferowanie klientowi usług lub produktów odpowiadających jego oczekiwaniom, a lepszych niż oferty konkurencji. Wyraża się to w wyższej jakości produktu, niższej cenie i lepszej obsłudze lub bardziej kompleksowym zaspokojeniu potrzeb klienta. , aby osiągnąć tak szybki rozwój na rynku musisz miec poterzna przewage i Girteka na poczatku to miała czyli taniej paliwo z rosji i finansowanie no i mądrego własciciela, obecnie już tego nie potrzebuje bo jest na tyle duża że może dyktować warunki | | | |
~scan cargo
| oni na poczatku osiagneli cel cena, a obecnie ida w kierunku lepszego zaspokojenia potrzeb klienta, niby proste, ta droga rozwoju szły całe kraje Japonia Korea Chiny, Pracowałem w Koreańskiej firmie malutkiej wiec dużo rozmawiałem z włascicielem i jego ojcem, i tam pacyfikowali presje na podwyżki płac + kształcili na potege ludzi + dotowali chebole az te były na tyle silne na areanie miedzynarodowej że mogli je dopuscic do swobodnej konkurencji | | | |
~driver
| rico też chciało i sie nie udało I podobnie bedzie tutaj Tylko trzeba chwili jak wyprowadzić kasę z tego Zmienic brend i dalej to samo z czysta karta Kazdy odczuwa małą podaż ładunków i oni tez bo to nie jest kwestia ceny tylko sytuacji na rynku zamówień produktów Było fajnie ale jakiś czas nie bedzie W koncu wpadna na pomysł że kończxą z gierteka a bedzie firma xxx | | | |
~scan cargo
| Driver nie zgodze sie z Tobą w kwesti Girteki, bynajmniej nie w najbliższych 5-8 latach, ich od Ricco dzieli jednak przepaść | | | |
~driver
| Nie takie firmy były kładzione i nie takie sie położą Ty myslisz że to nie opłacalne A ja widże jedyny sens zarobku Czyli ;
- full kasy do odzyskania od załadowców
-full srodkow ktore dostali na innowacje
-korzystne kredyty na obroty
te rzeczy są bardziej opłacalne od pracy na niskiej marży My myslimy kategoriami uczciwymi nie budujemy żeby zamykac wyłudzać A oni stworzyli molocha dla tego żeby wyłudzic co sie da i ile sie da | | | |
~Remik
| Driver każdemu upadek wróży, typ bojaźliwy. | | | |
~Remik
| Scan dziękuję bardzo za naukę :) | | | |
~driver
| człowieku to jest upadek? To jest gra o fajne duże pieniądze ktorych nigdy nawet gierteka nie zarobi uczciwie | | | |
~Lutek
| Nowy zamykają ci wątki jeden, za drugim jesteś uważany, za wariata ! I w istocie tak jest ty ruska onuco czas na bana, | | | |
~Kris
| No ktos napewno bedzie musiał wypasc. Albo giretka albo inna duza firma którą giretka położy dumpingiem cenowym. | | | |
~scan cargo
| Kris a to sie okaze w zależności czy bedzie głeboki kryzys czy drukowanie kasy już bez patrzenia na inflacje, bo jak ludzie i firmy dojda do wnisoku że po co kisić kase jak inflacja bedzie 30 % to beda wydawać na cokolwiek byle uciec od gotówki, jak w 89 w Polsce | | | |
~scan cargo
| to troche jak było z dotacjami unijnymi ktoś sypnał kase to sie robiło cokoliwek aby nie stracic dofinansowania, czesc pożytecznych inwestycji czesc mniej pożytecznych a czesc totalnie bezużytecznych | | | |
~driver
| scan a co to ma wspolengo z upadkiem (celowym ) | | | |
~scan cargo
| Driver nie wiem co siedzi w głowie Mindaugasa Raili, jak na razie to nie wydaje mi sie żeby oni tworzyli to dla położenia sie, ale to moge to opierać tylko na swojej wiedzy i doświadczeniu bo widziałem już firmy które sie kładły, jesli już to chyba lepiej by wyszedł jesli by dał to na giełde lub sprzedał, bo jakoś mi sie nie widzi ta historia z celowym położeniem | | | |
~Kris
| Driver nie sądzę zeby to była strategia na upadek z wyprowadzeniem kasy. Gdyby tak bylo to by nabrali kredytów i juz by wyprowadzili ta kasę. bez sensu ciągnąć to 10 lat budowac bazy itd. | | | |