ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
~!!!iiii | To jest bardzo dobrze i gratuluję pomysłu na biznes jak masz taki zysk netto. Brawo Ty. | |||
~scan cargo | Pamietacie akcje Girteki 2021 z 35 % obiżka frachtów i stawkami 800 E z Paryża do Madrytu? ?? | |||
~scan cargo | s://trans. info/pl/girteka-logi stics-przecenia-uslu gi-przewozowe-to-spo sob-na-ograniczenie- pustych-przebiegow-2 36962 | |||
~scan cargo | Akcja Girteki spotkała się dużym zainteresowaniem branży, :-) no zaskoczenie | |||
~LOGIC | kolego pozdrawiam. ja bym chyba kokaine musiał wziaść, żeby to zrozumieć co masz na myśli. jesli chcesz powiedziec, że wkłądasz 100 tys zł reszte wykłada bank a ty zarabiasz 60 tyś rocznie, co daje ci zyskowność na poziomie 60%, czyli super, to sorry, ale opusciłeś moment własnej ekspozycji, na zadłużenie... tak rozumując, jak piszesz, to trzeba było leciec do bociana jak rósł bitcoin, kupić jeszcze 31 grudnia, teraz oddać bocianowi 20% po miesiącu i tak byłbyś do przodu 10%, a to wszystko tylko na zastawionym naszyjniku żony, który miała po babci.. i który odzyskasz kiedy spłacisz bociana... to jest dopiero zyskowny interes. tylko na pożyczeniu drogiego naszynika na miesiac mogłeś być15% do przodu... szkoda, że stara głupia babcia nie zostawiła 10 naszyjników... | |||
~scan cargo | W mojej ocenie Girteka idzie dobra droga i jesli uda im sie w pore wskoczyć na poziom operatora logistycznego to wygraja jesli nie to w mojej ocenie maja nikłe szanse w perspektywie 10 lat, wiadomo że ich to wali bo podejżewam że gość wczesniej to sprzeda i nie zaryzykuje sprawdzenia sie w nowej rzeczywistości | |||
~Kolega Pozdrawiam | Logic- nic nie powiedziałem o banku... Myśle tylko, że zysk z inwestycji własnej (100tys. ) na poziomie 3-5procent miesięcznie netto to genialny zarobek jak na dzisiejsze czasy... Tego wam życzę z całego serca.. " Mao"?? Wyrób więcej... | |||
~scan cargo | Kolego pozdrawiam mozesz rozwinąc temat jak to ma przełożenie na transport i przewoźników? ?? | |||
~LOGIC | a kto ma niby takie zyski? bo kompletnie, nie rozumiem tego przykladu ani skad padly te liczby w ogole? jedyna liczby jakie przytaczalem to 1 % marza girteki od rocznego obrotu, a nie 5% od miesiecznego... | |||
~!!!iiii | LOGIC no co Ty jaki kredyt on włożył stówę i miesięcznie wyjmuje nawet piątkę w miesiącu na czysto. Twoja wersja jest dla "bogatych" a On jest prostym biznesmenem na 40-50% rocznej stopie zwrotu inwestycji. Nie komplikuj ; -) | |||
~Kolega Pozdrawiam | No jak to jak... ? ?? Nie ma tego zysku co napisałem to trzeba zamykać... Po co się chłostać... ? ?? Później rozkładać ręce, że nie ma z czego... Nikt wam nie doleje... Ja naprawdę muszę już iść spać, a wy ciągle coś... Widzę wyobraźnia ruszyła hahaha... pracuję... Żyjecie... ! | |||
~!!!iiii | LOGIC dane Girteki za 21r co podałeś to jest chyba ok 4% | |||
~scan cargo | wykrzyknik to przeczyta dokładnie opis struktury zysku np Waberersa który miał 10 mio zysku a z transportu miedzynarodowego 1, 7 mio reszta to działalność ubzezpieczeniowa i logistyka kontraktowa ( nie wiem czy chodziło im że krajowa, bo jakoś celowo rozdzielili | |||
~Kolega Pozdrawiam | Hahahaha... Widzę gule poruszone... Hahaha... No cyrk!!! | |||
~scan cargo | do Kolego pozdrawiam, powiem tak 40 -60 % zwrotu z kapitalu to dość dobry biznes zważywszy na to że firmy ulubieńcy kierowców poruszaja sie na 1-7 % rentowności ( co nie definiuje jaki jest to zwrot z kapitału ) ani czy to jest kapitał własny czy kredyt | |||
~scan cargo | Ale próbowalem merytoryczna dyskusje tylko w sumie naukowcy tez próbowali nawiazać merytoryczna dyskusje z małpami bonobo, tak samo pykło jak dyskusja z forumowymi kierowcami | |||
~LOGIC | Tak, to bylo 4% wiec pogrzebałem dalej i znalazlem ten 1%. Prawda jest taka, ze ani jedno ani drugie sensu nie ma... mozliwe, ze 4% ma sens na handlu, ale na pewno, nie na transporcie, przy tym co moze sie wydarzyc. mysle, ze 4% na handlu ladunkami, tez nie ma sensu... | |||
~Kolega Pozdrawiam | Będę na koniec dnia musiał z ciężkim sercem przyznać rację częściową Łysemu... Mamy kapitalizm tylko widzę Panowie Przedsiębiorcy tego kapitału nie posiadają... Banki mają weksle na ten kapitał... Zysk średni na poziomie 4procent netto z inwestycji to abstrakcja... Powodzenia!!! Będzie potrzebne... Bez urazy... | |||
~!!!iiii | Myślę, że podobnie jest w Girteka. Dochód z działalności transportowej jest o wiele niższy jeśli jakikolwiek. | |||
~Kris | ciekawe jak powstanie siec warsztatów gdzie zysk będzie na poziomie 1 tys zł miesiecznie i 300 zostanie wyruchany bez mydła czy tez bedzie pisał ze prezesi mają robotę i sprzątaczki tez a panstwo skłądki na zus bo podatków niet. Juz mamy sieci siłowni gdzie karnet kosztuje 50 zł i nikt nie moze z nimi konkurowac. Ale 300 bedzie doopił o wolnym rynku dopóki jego to nie dotyczy. Potem niestety bedzie za pozno na żale. | |||
~Kris | Zeby było jasne. Wolny rynek jest wtedy jak jest mnóstwo producentów/ usługodawców którzy ze soba konkurują a nie wtedy jak jedna czy dwie firmy opanowały rynek stosując dumping cenowy dzieki kredytom z rodzimych krajów zeby wyje. bac z rynku lokalne firmy. | |||
~Kris | Była taka firma faktoringowa FINIATA założona przez niemieckiego oszusta co w DE był oskarzany o przekret na 30 mln euro a w polsce dostał kredyt z ING w wysokosci 200 mln PLN na rozkręcenie faktoringu. A polski przedsiębiorca nie mogł dostac obrotówki na 10 % rocznie tylko musiał dawac niemcowi zarobic 4% miesiecznie. | |||
~scan cargo | Kris a dlaczego była chyba istnieja i maja sie dobrze a teraz to chyba nawet i lepiej choc już Trans i timo uruchomiła wasne faktoringi widzac w tym dobry biznes | |||
jacek-kuba
| Przedsiębiorcy trociniakowi zaraz łeb pęknie od obliczeń girteki. Co ma zysk do zarabiania? Tyle zysku wykażą ile chcą, ale małorolni już się za nich biorą podobnie jak łysy za mielczarka się brał, aż klapsa dostał i zamilkł. | -3 | ||
jacek-kuba
| Małorolne tumaństwo. Jutro bociana otwierają i prowident. | -3 | ||
~Kris | Scan moze istnieje. Nie interesowałem sie ostanio. Tylko pamietam jak zaczynali to koles był we wszystkich gazetach. takie złote dziecko biznesu. Pamietam jedno zdanie dlaczego wybrał polskę. Bo tutaj przepisy niesą tak rygorystyczne co się wykłąda ze tu mozna robic przekręty. | |||
~Kris | I ja człowiek zaczyna sobie składac fakty. Ta finiatę finansował ING. Giretkę finasuje ING. Ale juz polskiego górnictwa nie chce finansowac ING i nie wazne ze np FAMUR to robi maszyny górnicze na eksport to się zaczyna układac w większą całośc. Kaufland i LIDL to jeden włascicel dla niepoznaki konkurują w polsce a de dostają kredyty na 1% na rozwój sieci za granicą. Jak polska firma ma konkurowac w takich warunkach. | |||
jacek-kuba
| Tu chcieli na tymińskiego głosować, to co się dziwić. | -3 | ||
~scan cargo | ja wymiekam co ma zysk do zarabiania, no jednak ma oczywiscie da rade płacic mniejsze podatki ale jednak cieżko długotrwale całkowicie unikac opodatkowania taki lajf, mozesz ciągle inwestować i nie płacic podatków, tak jak ktoś napisał pensje prezesów itp tylko że koszty fiskalne wynagrodzeń sa wieksze niż opodatkowanie społki, ale h.. może to ja juz jestem za głupi na tą nową ekonomie | |||
~Ł ysy | Z Girteką i innymi litewskimi molochami jest inny problem. Zarządy owych firm muszą być dobrze "ustosunkowane". Nikt z ulicy nie dostanie kredytów w takiej wysokości. To na początku. Teraz leci efekt domina tylko od tyłu. Nikt nie chce się przewrócić, kredyty dalej lecą, zyskowności brak, zarząd łyka bardzo fajnie pieniążki. Dzisiaj zarządy nie mają problemu. Problem mają banki. Być może na początku działalności ludzie zarządzający molochami mieli dobre intencje, ale niestety skończyło się na "chciejstwie". Drugim problemem molochów wykluczającym rentowność na akceptowalnym poziomie jest czynnik ludzki. Kto tam pracuje? Szoferska hołota, która w małej firmie może utrzymać się max kilka miesięcy. W molochu koła muszą się kręcić. To tyle. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.