REKLAMA

Maktronik Bydgoszcz
ID: 61693

Firma gdzie się żle dzieje. ; (

~driver
*.15.215.80

REKLAMA

Posty (104)

~Witek
2019-08-07 07:28:03
To idź do hsf a nie płaczesz. Podziwiam takich ktoś coś ale sam nie chce nic zmieniać w życiu. Pójdzie do hsf to będzie pisał że gdzieś tam mają po 10 tys...
~Jasiu
2019-08-07 18:14:14
Ty jestes tuman witek. Po prostu pisze. Po to jest to forum. Zeby mozna napisac o tej czy o tamtej firmie jak jest
~Kierowca pracownik.
2019-08-25 20:05:24
Taka cisza. Czyżby juz upadłosc?
~Kierman
2019-08-25 22:12:38
Prędzej szofery upadna tak nisko niż maktronik.
~Kierowca pracownik.
2019-08-26 08:33:35
Pracownicy z domaru kiedys tez tak mysleli ze nie upadna. A tu zonk. I z torbami poszli. Wiec roznie moze byc
~Kierowca pracownik.
2019-09-07 22:30:55
To juz niedlugo pensja minimalna bedzie w maktroniku 4 tys plus diety i noclegi. To odzyjemy wkoncu. I biurowym tez lepiej sie bedzie zyło wkoncu bo wiecznie marudza ze mało zarabiaja. Pis zrobi pozadek nawet z ta firma. Glosujcie na pis bontyljo dzieki pusowi wiecej bedziemy zarabjac.
~Nowy.
2019-09-09 12:34:25
Tak trzymac.
~Kiero
2019-09-11 20:23:50
Do kierowca. pracownik. Nie pij wiecej bo takie bzdury piszesz ze tego czytac nie mozna. A wziales pod uwage to ze pan wlasciciel zamknie firme !!! Takze nie ciesz sie bo mozesz płakać. A co do biurowych to skad masz takie informacje ze malo zarabiaja. ? ?? Jak by malo zarabiali to juz by dawno poszli do nowej firmy
~Kierowca pracownik.
2019-09-12 12:30:46
Płakac to nie bede bo firm jest sporo co z otwartymi rekami przyjmuja. Jak pan zamknie to zamknie. Nie zamknie bo by musiał odprawy wypłacic.
~Kierowca pracownik.
2019-09-12 18:17:53
Ty kiero to jestes jakiś przy*s kierownictwa. Odrazu widac po sposobie pisania. Na moje to pan moze nawet zamknac firme. Ja do końca roku i do nowej Girteka Polska ide. 68 euro dniowka plus podstawa. 3 tyg 1 tydz wolne.
~Kiero
2019-09-12 21:21:29
Idz do girteki tam takich durniow potrzebuja !! Jakie odprawy o czym ty piszesz ty jestes chyba z kosmosu zeslany albo po 4 tygodniach jezdzenia sperma zabija szare komórki w twoim tepym łbie. Jak masz ukonczona podstawówke to idz sie ksztalcic dalej. Zapytaj ekipe z. Domaru ile dostali odprawy od J S.
~Traktorzysta
2019-09-12 21:23:32
W girtece masz 68eur bez podstawy mistrzuniu
~Kierowca pracownik.
2019-09-13 12:52:33
Do kiero. Ja cie nie obrazałem wczesniej ty tępy de*ilu siła od pługa oderwany. Ty pajacu szurniety. Ty bucu patafianie miesiacami na przezutach jezdzacy w maktroniku. Widac baranie ze agitujesz tu bo jak ktos cos przeciw firmie pisze to juz agitujesz. Za tepy jestes. Pracuj sobie dalej za te jałmuzne.
~Kierowca pracownik.
2019-09-13 13:24:43
W Girtece mistrzuniu jest podstawa. Od stycznia 2020 bedzie 2600 brutto plus 68 euro dziennie diety obojetnie w jakim kraju wszedzie rowna stawka nawet w polsce 68 euro. Nie to co tu 40 euro w czechach 75 zl w pl i jeszcze na pol dzielone bo pol doby w polsce byłem. Co za kr*ynizm.
~Migomat
2019-09-13 18:56:56
to idź a co przyspawali cię do iveco?
~Kiero
2019-09-13 19:46:37
Obraz kierowcy pracownika Maktronika prostak smierdzacy potem ubrany w firmowe rzeczy nie potrafiacy sie wyslowic. Na forum ma tyle do napisania a na parkingu tyle do powiedzenia ze pozniej w na imprezie integracyjnej w. Kolobrzegu kuli ogon pod *. I wlasnie obraz przedstawil Kierowca Pracownik. Chwalacy sie ile to w. Girtece zarabija takie buce de*ile od pluga oderwani patafiny oraz tepe barany co za 68 e bez podstawy beda jezdzic 2 lub 3 miesiace. Takze idz i pracuj pajacu szurniety do Girteki tam jest. Twoje miejsce
~Witek
2019-09-14 17:48:01
Zal mi ciebie kiero mały czlowieczku.
~Szofer od roku w maktr.
2019-09-26 20:06:20
Jezdze w maktroniku kilka miesięcy. Ale ta robota to jakies wielkie gowno jest. Po dwoch tygodniach dwoch skruconych wekendach w trasie slysze za kazdym razem ze nie ma ladunkow do polski. Jest tylko jeden ładujek do włoch. Albo tylko z włoch do hiszpani. Oni nigdy nie maja ładunku do polski. Ludzie przeeciez ja nie jestem zwierzeciem. Kto w dziaiejszych czasacg chce sie tyle tygodni tułac po europie. Fakt ci starzy kierowcy chodza po bazie i sie zacgwycaja ze mielintrase 6 tygodni. Ojej ile to nie zarobili. Ale fakt jest taki ze zeby tu zarobic 6 tys z podstawa to trzeba minimum 25 dni dymac w trasie bez zjazdu. To jest firma dla kawalerow i rozwodnikow. Tu wszyscy kierowcy zachiwuja sie jak bezdomni. Uciekam z tej firmy i nikomu jej nie polecam. Omijac duzym łukiem panowie kierowcy.
~Młody
2019-10-05 01:15:53
Co wy tak marudzicie. Przeciez to spoko firma jest. Ja jestem zadowolony.
~Kierowca pracownik.
2019-10-14 09:03:22
Teraz bedzie lepiej. Pis wygrało to i podstawy podskocza do 4 tys. I dopiero beda zarobki odpowiednie za ta prace.
~Kierowca daf
2019-10-14 10:26:40
Megatranslaw :1, 5 roku pracy jako kierowca. W m-cu 2x Hiszpania. 3-4 dni w domu. Wypłata netto każdego pierwszego dnia m-ca 1 tyś zł i każdego 10 w zależności od przejechanych km od 4. 900 - 6. 000. Do tego odejmijcie min 2. 000 tyś na utrzymanie siebie przez ten m-c (jedzenie częściowo kupowane w euro, fajki) i fochy kobiety, że dom to nie hotel. To sam już wymiekam czy nie lepiej szukać czegoś stacjonarnego za te 3 ty-3. 500 tyś netto bo to na to samo wychodzi. A w domu nie jesteś gościem.
~Kierowca daf
2019-10-14 10:31:32
Sorki. Wyplata w Megatranslaw kazdego 10 ok. 3. 900- 5. 000. W poprzednim poście dodałem 1. 000 wypłacany każdego 1 dnia m-ca. Razem wszystkiego jest od 4. 900- 6. 000 Max. Zatrudnienie najniższa krajowa. Jak idziesz na urlop lub zachowujesz to klops totalny 1. 600 wpływa.
~Kierowca pracownik.
2019-10-14 11:41:42
Ja 16 lat w maktroniku robie ale jak zachoruje to 1300 wplywa. A 2 tys na miesiac na utrzymanie to kolego chyba flaszka codziennie bo mnie nie stac na 2 tys zeby wziasc.
~Kierowca daf
2019-10-14 17:10:50
Flaszka tylko sobota wieczor. Jedzenie kupione w Polsce ok 500- 600 zl. Fajki 500- 600 zl. Reszte kupowane za euro na stacjach europejskich. Nie wiem co jesz przez m-c jak Ci mniej wychodzi. Sam chleb kosztuje ok 2 euro najtanszy. Wszystkiego z PL nie zabierzesz. To sie tak mowi, ake jak zliczysz paragony to wlos sie na glowie jezy!
~Kierowca pracownik.
2019-10-15 12:24:46
No wiesz ja fajek nie pale wodki tez wogole nie pije. Sporadycznie piwko i co wekend w domu. Powodzonka zycze.
~Irek
2019-10-21 15:57:42
A co tu takie uzalanie sie nad soba. Tu lepiej tam gozej. Pracowac trzeba wszedzie. Jezdzic trzeba wszedzie. Tylko ze zdecydowana wiekszosc firm juz sie nie tuła po swiecie jak maktronik tygodniami. Ja pracowalem w maktroniku kilka lat a teraz w innej firmie w lisim ogonie. I nie ma tulaczki tylko jeden wekend w trasie i do domu na nastepny. A kada nawet lepsza i to sporo i sprzet lepszy niz te dretwe iveca. Pozdrowinka dla kolegow
~Kiero
2019-10-24 08:53:43
Czy ktos was lancuchem przywiazal do kierownicy w. Maktroniku. ? ?? Czy ktos was sila zmusza jezdzic po 4 lub 5 czy 6 tygodni? ?? Kazdy sam podejmuje decyzje ile chce jezdzic. A co do starych kierowcow to sie z. Toba zgodze 100% Czy w. Megatranslaw jest tak różowo. Jest fajnie jak jest robota a jak nie mam to trzeba stac 3 czy 4 dni a placone z kilometra. Takze czy. Maktronik czy Megatranslaw to zarabia sie tyle samo.
~Kiero
2019-10-24 08:54:23
Irek. Kwiatek pozdrowionka dla. Ciebie
~Nowy szofer
2019-12-16 11:03:58
Czesc pracy. Napiszcie koledzy kierowcy czy warto jechac do Kołobrzegu. Co tam jest ciekawego i czy warto sobie tym glowe zawracac? Jedzie ktos tam wogole?
~Kierowca pracownik.
2020-05-28 22:10:55
Co tu taka cisza? Czyzby juz upadlosc firmy pomalu zaglądała w oczy kierowcom. Za dietami sie czeka miesiac paliwa na stacji brak coraz czesciej. Kiepsko to wszystko wyglada.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.235.75.174

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels