Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23466)

~!!!iiii
Albo mam rozdwojenie jaźni albo coś podobnego. No można ładować bez młotków?!?! jeszcze raz przeczytam ale najpierw przemyje twarz, bo nie uwierzę.
~LOGIC
uwaga wpis dziada do dziadów :) za największą a*alogie miedzy teraz a rokiem 2008 uważam poziom cen. ten po świetach wręcz się zrównał z tym co pamietam z tamtych lat. byłem zmuszony zostawić 2-3 samochody miedzy świetami (ze wzgledu na wielke słowo "kontakt" ale było oczywiście mniej niż meldowali. Na wolnym rynku ceny na poziomie 70 centów euro km, w dowolnym kierunku zamówień zero. wchodzimy w najgorszy kwartał roku ( styczeń luty marzeć) z poziomów ostatniego kwartału, który zamiast najlepszym też wydaje się być najsłabszy. Będzie, bedzie sie działo, będzie zabawa...
~Donald
Dawno tu nie zaglądałem. Widzę jakiegoś łysego, co prawda nie zalogowany. Pamiętam jak straszył lokówka i palił w piecu CV. Pewnie dalej ma stos CV do spalenia. Sami wygoniliście do zachodniej konkurencji polskich kierowców niskimi płacami.
~scan cargo
LOgic widac to juz naprawde coraz bardziej namacalnie, to już nie sa jakieś tam straszenia czy pitolenia ten sie zamknał ci ograniczyli widac to już było 22-23 12 w zeszłym roku było roboty spot po kokarde w tym roku zero, nie chce strzelac ale nawet był artykuł o kurierce co w okresie swiat miała zawsze zawał roboty a w tym roku raptownie 9 % przed swietami a to znaczy że beda mieli tapniecie po świetach choc oni sa na fali wzrostowej w zwiazku ze zmiana modelu zakupowego w społeczeństwie, ja jakoś chyba totalnie wyluzowałem, z kierowcami rozmawiam otwarcie już bez żadnej napinki ze ktoś odejdzie, wiadomo że człowiek sie przyzwyczaił do dobrego że co miesiac było X dochodu wiec jak teraz bedzie X -60 tys no to troche żal ale z drugiej strony jak to nam życzyła grupa zawodowa kierowców forumowych że sobie odpoczniemy zadbamy o zdrowie, wiec realizujmy ich postulaty
~Dawid87
~!!!iiii oraz ~LOGIC
O ile wzrośnie wynagrodzenie dla kierowców gdy VW oraz mercedes będą miały przestoje w swoich fabrykach?
~scan cargo
Dawid zgodnie z wzorem na ciąg geometryczny spadek produkcji o q % powoduje wzrost wynagrodzeń dla AKF o q do 2 potegi %, Hugon Duminil-Copin dostał za potwierdzenie tej tezy Nobla z matematyki * AKF ( anonimowi kierowcy forumowi )
~driver
Będzie czas odpocząć Każdy z dziadów przeżyje oprócz tych nie dziadów z noffkami po 160tys e bo tańsze nie będą
~scan cargo
Logic można z poczatkiem roku na spokojnie przygotować sprzet naczepy i ciągniki raz na miesiac puscic na krotkie kołko aby klocki nie przykleiły sie i ogólnie trzymać na wyrejestrowaniu na 12 miechów a zadbajcie o to aby auto miało swierzy przeglad jak chcecie wyrejestrowywac bo pozniej jest problem bo nie wydarza dokumentów bez przegladu jak bedziecie chcieli przywrócic
~scan cargo
i niestety nawet jak sie przywróci auto na 1 dzień to i tak trzeba zapłacic podatek od środków za cały miesiac
~scan cargo
ale ogólnie zestaw można zamknąć wtedy w kosztach około 60 pln miesiecznie ciągnik z naczepa
~!!!iiii
Dave to będzie waloryzacja o różnice stawek transportu na rynku x wolne/bezpańskie rodniki pojawiające się na rynku z opóźnieniem jedno lub dwu kwartalnym lub jaśniej wg narodowego stand daunera Glapy może spadnie a może trochę wzrośnie a potem spadnie i znów trochę wzrośnie ciężko powiedzieć.
~Remik
A jak wam pisałem abyście wszyscy stanęli na miesiąc to każdy kwiczał, że to nie realne...
A jednak można :)
No to jak posiedzimy sobie z rok i się będziemy relaksować :)
~!!!iiii
Dlaczego mamy stać??
Ja mam margines dochodowości dość swobodny. Nie wiele obciążeń to mogę jeździć. Dlaczego moim kosztem mają dorabiać się liniowcy kredytowi??? Moje wczesne nawet krótkotrwałe zniknięcie spowoduję jego wyjazd i utrzymanie stawki lub późniejszy zgon konkurencji. Chyba nie do końca rozumiesz tych zależności. Wytrzymają silniejsi to nie znaczy, że więksi czy z nowszą flotą czy lepiej opłaconą załogą. Kwotą wypłaty kierowcy już dawno nie idzie w parze z wydajnością, zaangażowaniem czy lojalnością pracownika. Nie w transporcie międzynarodowym.
~scan cargo
Własnie czytałem tekst a propos kontenerów i globalnego rynku i przewoźnicy morscy odwołali połowe rejsów po chińskim nowym roku 22 01 z Azji do Europy północnej i USA a wczesniej w grudniu +1 tydzień stycznia odwolano 13 % rejsów, a spora czesc rejsów obecnych jest nierentowna bo nie ma wypełniania najwieksi maja tak duża poduszke finansową z ostatnich 2 lat że spokojnie wytrzymaja ale mali maja problemy, co dziwne nie było rajdu przed swietami o odbiorcy nic nie domawiali wiec w styczniu nie bedzie uzupelaniania zapasów po świetach

Jak tak czytam to styczeń 2023 bedzie tez inny niż 01 2022
jacek-kuba
Ale kwik. Widziałem jak świnkom żarcie dają w TV, ale takiej histerii nie było. Dziad będzie bardziej walczył o ładunek, jak wilk o owcę. Ciśnienie potworne, niejedna dyńka pieprznie od napięcia. Kojarzy mi się to z przekwitem u kobiet. Podobno kij w zęby pomaga.

-4

~Remik
Czytaj że zrozumieniem!
Nie tylko Ty miałeś stanąć tylko wszyscy przewoźnicy.
Ale jak to pisaliście, nie pojedzie polak to weźmie to Litwin, i tak to się kręci.
~!!!iiii
Na tą chwilę transport jest jak handel 20lat temu.
Markety i galerie powstawały w dużych miastach (wojewódzkich) potem już w powiatach a dziś markety są w mieścinach gminnych. I tak wybito regionalne masarnie, piekarnie, kwiaciarnie, cukiernie itp. Korpotransy teraz zabijają się o dużych producentów z dużym volumenem ładunków a małe firmy muszą posiłkować się drobnymi często regionalnymi firmami ale nie wiadomo co czas pokaże może za 15 lat małych regionalnych też nie będzie tylko jako podwykonawcy korpo z ownlory driver. Zostaną tylko wyspecjalizowane transporty.
jacek-kuba
Tak to jest jak się nic nie umie. Zresztą pisałem dawno o tym-dziadu pytałem, masz plan B? A dziad ujadał. Pisałem-dziadu nie ujadaj, bo już toniesz tylko jeszcze o tym nie wiesz. A dziad co robił? wyzywał i stawki głuptok zaniżał wirtualne.

-4

~scan cargo
do iii ma to sens dopoki jest rentowne, jesli osiagasz rentowność czyli przychód pokrywa TCO to trzeba jeździc tu żadnej filozofi nie ma
jacek-kuba
łysa sraka co pisała w tym czasie?, że kierowcy będą mu kasę w zębach przynosić. Co jeszcze musi się stać, żeby dziad zrozumiał, że stoi nad przepaścią.

-4

~Remik
I teraz popatrz pracowałem u przewoźnika z 3 autami i złego słowa nie powiem, porządny przedsiębiorca i też jako człowiek, uciekł z tego syfu jakim jest transport i miał rację.
Pracuje w tak zwanej korporacji, okey ludzie są w porządku jeden do drugiego uprzejmy, płacą bardzo dobrze i tak jak piszesz może niedługo tak być, że małych czy nawet średnich firm będzie jak na palcach policzyć mały procent.
Przez lata opanowali rynek i to oni dyktują teraz co i jak.
~Remik
Ale w korpo każdy jest marionetką wielkiego bosa który zgarnia miliardy, którego nigdy nawet nie poznasz bo pod nim jest kierownik w danym kraju, kierownik regionu itd itp,
jacek-kuba
Podobno driver dzisiaj wyłysiał w pół dnia. Słyszał ktoś, coś?

-4

~Remik
Następne jakieś dziwne franszczyzny!
Przec ież z daleka śmierdzi szwindlem.
~Kris
Kierowcy się cieszą ze nadchodzi era korpotransów bo myslą ze to bedzie taki pks. Ze mozna się opier. dalac i jeszcze ukraść. Tylko ze nie bedzie co ukraść bo albo auto na gaz albo na prąd. Zresztą z diesla tez nie ukradniesz bo i po co jak nie bedziesz miał swojego auta. Opier. dalac tez sie nie da w sytuacji bezrobocia to będzie liczyła się wydajność. A wynagrodzenia? No cóz będa minimalne. Jakos w biedronkach nie placa więcej niz w osiedlowym warzywniaku.
~Kris
Scan odnosnie frachtu morskiego to czytałem ze ceny za kontener spadły z 9 tys $ na początku roku do 1 tys $ obecnie. W transporcie drogowym tez tak bedzie. Widze stawki na nowy rok ze slaska na zagłebie za 0, 98 euro.
jacek-kuba
E tam ropuchnę się zawsze sprzeda, Podziemie weźmie każdą ilość.

-4

~!!!iiii
Widzisz Remik mam szanse przetransformować moją działalność w specjalny transport i powoli to robię, bo mam pewne źródło i możliwości a za 10-15lat może będą na plandekach długi ładunki, autonomiczne pojazdy lub tylko ładunki cross-docks z małą marżą. W specjalistycznych transportach to przyjdzie z opóźnieniem a operator będzie potrzebny.
~Remik
Kris kurfa piszesz o sobie!?
Nigdy w życiu nic nie ukradłem więc bujaj frędzla!
Ja piertolę co za komunistyczne myślenie...
Powiedz mi inteligencie po co ktoś ma kraść jak ma się dobrze we firmie i ma przyzwoitą pensję?
~Remik
~!!!iiii
2022-12-28 23:09:04
Jeżeli już chcesz inwestować to nie w transporcie, może odnawialne źródła energii?
Człowiek jeżeli ma jakąś wiedzę i kapitał ma łatwiej wystartować niż biedak...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.251

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels