~Remik
| !!!iiii
2022-12-11 14:01:26
Bo wszyscy myślą że na kredycie przelecą całe życie a tu zonk! | | | |
~kumidan
| O co ten bal !! Przecież wszystkie the beściaki pracują tylko w firmach z ludzką twarzą, gdzie zlecenia tylko z pierwszej ręki., To w czem problem. Roboty w ciul, stawki szybują, paliwo tanieje, pisszujnia wciąż przy korycie -radujmy się !!
Dam pracę, szukam pracy, jakie aktualne dane, bo chyba jest 898 na 12, czy tylko mnie się wydaje... | -1 | | |
~!!!iiii
| Remik ofszem ale pewnie się da jeśli koszty kredytu i kapitału nie są wyższe od zysku uzyskanego z inwestycji podpartej tym kredytem.
Budżet firmy to nie budżet państwa tu nie daje się pieniędzy na inwestycje bez pokrycia lub bez zastawu. | | | |
~scan cargo
| iiii ma racje Nadarzyn ma skupione wiekszość dealerów i centrale i parkingi poleasingowe też i tak DBK już nie ma miejsca na ani jeden Volvo/Renault troszke jeszcze miejsca widziałem ale obrazek identyczny jak z pocztku covida Scania DAF Wolica zawalony cała zawalona był problem aby konia postawić na serwis bo parking zawalony MAN-a przynzaje nie widziałem bo osłony dzwiekochłonne zasłaniaja Mercedes ma tylko autobusy tu bo ciągniki maja w Błoniu | | | |
~!!!iiii
| Scan to nie mój rewir ale kolędnicy byli podarunki zostawili i opowiadali jak to wygląda z ich perspektywy. | | | |
~scan cargo
| Logic widac że człowiek ma wiedzę i pewne doświadczenie i przytczoł Kube Midela nie moge teraz znaleźć tego odcinka ale go oglądałem i z tego co widzę to sie dzieje moj znajomy powiedział dość nie w transporcie tylko w IT, olał to poszedł na kontraktora ma 30 tys netto na umowie i odpuscił firme dalej jak rozmawiałem z kilkoma znajomymi w transporcie które sa zabezpieczone maja majatek poza własnym domem od 1 mln w góre, wszyscy powoli odpuszczaja, już nie chca sie zabijać, tekst jest taki mi potrzeba 10-20 tys do zycia i ograniczam działalność do tego zarobku i nie chca sie kopać | | | |
~!!!iiii
| DBK zlikwidowało swoją firmę od wynajmów HAMA a umowy trwające sprzedała do EFL to było jakoś w połowie roku. | | | |
~kumidan
| Remik ofszem ale pewnie się da jeśli koszty kredytu i kapitału nie są wyższe od zysku uzyskanego z inwestycji podpartej tym kredytem.
Panie Wykrzyknik, to zdanko powyżej to z twojego wpisu. Nie chodzi mnie o OWSZEM - jasne chyba.
Zysk z inwestycji, najczęściej, wręcz zawsze, jest mniejszy niż suma kredytu pozyskanego, plus kapitał własny.
Masz spłacić kredyt, odzyskać kapitał i wyjść na swoje, czyli skasować zysk.
Przychód uzyskać musisz większy niż te dwie wartości i to taki, aby powstał zysk. Coś się ciebie omsknęło -zdarza się. | -1 | | |
~scan cargo
| To czego kierowcy cały czas nie przyjmuja im sie wydaje że firmy nadal beda sie zabijac o ładunki że bede jeździć tak że bede stać po 1-2 dni płacąc dniowki że popyta i podaż nie dotknie tego rynku, że ludzie dalej beda konsumować tyle ile konsumowali że inwestycje dalej beda szły do przodu, że kredyty beda pompowane dalej tak jak było bez zmian, nie rozumieją lub wypieraja to że jak 10 % floty odpuści + na rynku bedzie bryndza to ludzie bez pracy majacy CE rzuca sie i na ta niewdzieczna i ciezka prace ale dajaca wieksze zarobki niż praca na lini produkcyjnej | | | |
~300D
| a to wszystko bedziesz widział jak świnia niebo
o kolejkach kierowców możecie sobie jedynie pomarzyć
to tak jak pomarzyć o czymś czego nie ma | | | |
~!!!iiii
| Kumidam owszem, że ofszem się wydarzyło :-).
Jeśli zysk z inwestycji jest niższy jak kredy i jego koszt i własny kapitał (wkład) to nie ma z czego spłacić kredytu w najgorszym przypadku odzyskać wkładu czyli nietrafiona inwestycja. | | | |
~!!!iiii
| SCAN też znam wielu transportowców, którzy już po prostu mają swój wiek, bo zaczynali w 90tych i jak od jakiegoś czasu zaczął być ciężej w transporcie to podjęli decyzję, że kończą z patologiczną branża. Kilkadziesiąt lat wystarczyło im na spokojną starość. Też już zwolniłem tępo i od ponad roku redukowalem flotę i bilans zobowiązań do przychodów i mam nadzieję, że to wystarczy na nadchodzący okres. | | | |
~300D
| chyba że ma się inne dochoddy to sie dokłada żeby więcej nie stracić | | | |
~scan cargo
| 300 D ale kto pisze o kolejkach kierowców nawet w Hiszpani gdzie miałeś pod 50 % wsród młodych nie było kolejek kierowców, najzwyczajniej nie mieli problemów z kierowcami, i nie mieli też problemow z obcokrajowcami, tu nie trzeba kolejek już 10 % nierównowagi doprowadziło do presji inflacyjnej na zarobki w szybkim tempie, i tak samo wystarczy 10-15 % nierównowagi w drugą strone aby doprowadzić do zamrożenia wynagrodzeń / minimalnej korekty, i podobnie jak w mieszkaniach jak ktoś bedzie musiał sprzedac bedzie musiał pójsc na ustepstwa i to samo na rynku pracy | | | |
~scan cargo
| pod 50 % bezrobocia | | | |
~300D
| dlatego widać koniec gumiaków paździochów na kredycie bez kawałka bazy zabezpieczenia i roboty
jedyne co majo to krecha u dostawcy paliwa i konto na transie
myślę że co do tego jesteśmy zgodni | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Ale będziemy leżeli i odpoczywali:)
Dziadygi na 8 tygodni lub komornik do skarpet | | | |
~kumidan
| Wykrzyknik nie brnij !! Chcesz wyłożyć bańkę, drugą z kredytu i osiągnąć zysk 2 bańki. Poza prochami nierealne. No może Jacek Kupa robił takie zyski, wg twego klucza, ale zbankrutował i nie ma kogo dopytać.
Powtórzę, w tym konkretnym przypadku, masz odzyskać 2 bańki i dodatkowo zarobić, ale ten zarobek nie będzie większy niż twój wkład... pieniężny. Twój wkład może być ogromny, jednakże to chyba nie o to chodzi.
Może zanim zaczniesz bić pianę, to zastanów się nad istotą zysku i kosztów koniecznych do jego osiągnięcia.
Jeśli tego nie rozumiesz, to nie odpisuj, bo i po co? ? | -1 | | |
~!!!iiii
| Nie trzeba spojrzeć na młodych na rynku pracy w transporcie i nie tylko.
Młodzi nie garną się do pracy / zawodów gdzie wymagana jest pewna dyscyplina/regularno ść.
Wyjazdy nie są problemem ale regularny i nieograniczony czasowo dostęp do mediów społecznościowych. Młodzież już nie ogląda TV tylko streaming i znajomości on line. Czy to zawód kierowcy czy magazynier on chce pracować jak chce i kiedy chce i za jak najwięcej, brak etosu pracy. Zawód kierowcy pojazdów pow 3, 5 t jest najbardziej rejestrowanym zawodem europy oraz obwarowany określonymi ramami czasowymi. Czyli wymaga dużo samokontroli oraz odpowiedzialności w pracy. | | | |
~!!!iiii
| Kumidam przedstawiłem tylko książkowy prosty do przyswojenia przykład. Nie będę bił piany :-) Masz rację, że powinno odzyskać się własny kapitał i najlepiej z nawiązką aby osiągnąć zysk z wyłożonej własnej kasy. | | | |
~scan cargo
| troche różne rynki rynek pracy i rynek nieruchomości ale popatrzecie na rynek nieruchomości pomimo że nie ma klienta ceny nie ida w dół tak poki co ludzie jeszce daja rade spłacac i spłacaja i wystawiaja swoje nieruchmości po ostatich cenach bo tyle zapłacili bo maja inna alternatywe też maja mase argumentów dlaczego nie zejda z ceną ( tu dla porównania kierowcy którzy maja prace i zarabiaja dobra kase też twierdza że za mniej nie beda pracowac bo... ) , ale jak ktoś musi sprzedac nieruchomość to niestety musi schodzic do ceny przy której znajdzie sie kupiec, kuriozalnie w latach bessy można było dużo taniej kupić nowy dom z działką niż budować dom na własnej działce | | | |
~!!!iiii
| W poście powyżej miało być
"Potrzeba spojrzeć na młodych... " | | | |
~Remik
| Zawód kierowcy pojazdów pow 3, 5 t jest najbardziej rejestrowanym zawodem europy oraz obwarowany określonymi ramami czasowymi. Czyli wymaga dużo samokontroli oraz odpowiedzialności w pracy.
Według łysego to jest najbardziej prymitywna praca jaką człowiek może wykonywać, i szczyt możliwości czyli cofnięcie pod rampę...
Ale widzę to inaczej, to jest prosty zawód w którym można zarobić fajne pieniądze, przecież nie każdy jest programistą czy inżynierem... | | | |
~Remik
| Chyba odpowiedzialność i samodyscyplina u łyska kierowców nie idzie w parze dlatego tak kwiczy od rana :) | | | |
~!!!iiii
| SCAN no tak to bywa.
Osobiście kupiłem nieruchomość 30% poniżej ceny początkowej (rynkowej)
Ponad pół roku wytrwałości i 200tPLN rabatu na Black Freitag | | | |
~leży z drutem pod premium
| Milicja
2022-12-11 12:20:14 z drutem w du/pie o nadchodzącej sytuacji było wiadomo od roku albo lepiej, należało się przygotować do tego.
kto się przygotował może spać spokojnie, reszta firm z "nufkami" w leasingu może mieć ciepło
też będziesz mieć cieplutko i to juz niedługo
mnie zastanawia jak ty się przygotowałeś
łysy np zrobił pełno słoików ze szczurami w occie a ty? | 1 | | |
~scan cargo
| Remik jescze raz ci powtarzam inczej wygląda perspektywa kiedy masz w przypadku kierowcy dobrą prace i masz spokój bo perspektywy sa na tak samo dobra lub lepsza, w przypadku przewoźnika małego jak ma bańke na koncie własny sprzet i zlecenia, a inaczej jak nie masz pracy i szukasz i zaczynasz sie odbijać od drzwi słyszysz " Wir rufen Sie zurück " i jako przewoźnik lecisz od przelewu do przelewu auta w leasingu a o zlecenia zaczyna sie walka wydaje mi sie że to chyba oczywiste | | | |
~Remik
| A czy ktoś broni bańkę przewoźnikowi odłożyć?
Przecież były dobre czasy... | | | |
~Remik
| Dobra panowie przewoźnicy kto może coś polecić na Zanzibarze?
Właśnie szukam ofert aby odpocząć :) | | | |
~scan cargo
| Wiadomo że praca dla kierowców zawsze bedzie jest to taki zawód do którego młodzi sie nie garna, jedynie obcokrajowcy bo to jedyna alternatywa na wysokie zarobki przy nie aż tak ciezkiej pracy fizycznej to juz akturat nie moj tekst tylko chłopaka który pracował w zakładach miesnych to dla niego praca kierowcy to było jak złapanie Pana Boga za nogi zarobki i wysyłek vs w zakładach miesnych, tak jak Polacy i inne nacje biedniejsze zasilały rynek Niemiecki Holenderski, tak samo teraz Ukraińcy Hindusi, Filipino, Sri Lanka szturmuja rynki pracy na całym świecie bo dla nich to jest szansa na wyjscie z biedy | | | |