~kumidan
| Panie Wykrzykniki, miło zakończyliśmy konwersację. Jestem w szoku, obyło się bez inwektyw, powraca mnie wiara w the beściaka z ludzką twarzą -nara. | | | |
~!!!iiii
| Remik tylko aby wykonywać tą profesję jedyne co trzeba spełnić to zrobić prawo jazdy oraz mieć w normie reakcje motoryczne i psychiczne. Zrobić kursy i jesteś mistrz kierownicy. Na początku chałturnik ale z praktyką mistrz czeladnik. Odpowiedzialność za szkody praktycznie zerowa (w większości firm) za "nieprofesjonalne/ni eefektywne" wykonanie pracy również uzależnione tylko od akceptacji pracodawcy. Co poniektórzy nawet dobrze przepisów nie znają odnośnie wykonywanego zawodu, bo beztrosko podeszli do kursu.
Remik sam wiesz jacy ludzie potrafią wykonywać ten zawód i w dużej części to oni tworzą obraz kierowcy tak samo jak wiele firm to jakieś przypadkowe satelity na tym rynku, które psują wizerunek transportu. | | | |
~scan cargo
| Remik nikt nie broniłi wielu co miało pojecie o prowadzeniu firmy to zrobiło mam zanjomego co sam jeźdizł + 3 auta sam prowadził auta bez żadnej spedycji na stałe, tylko spot i odłożył przez ostatnie 6 lat około 2 baniek miał 25 tys na czysto z 3 aut z tego co sam jeździł żyje mu sie całkiem nieźle a reszte odkładał, no ale to dziad trans jest | | | |
~Remik
| !!!iiii
2022-12-11 15:59:32
Oczywiście że czarne owce się znajdą jak po jednej tak i po drugiej stronie. | | | |
~Remik
| ~scan cargo
2022-12-11 16:04:44
No i widzisz można? Jasne że można. | | | |
~Remik
| Ja ci już napisałem kto według mię jest dziadem...
Nigdy nie miałem problemu aby zmienić koło czy coś naprawić, w razie możliwości ale to trzeba mieć czym a jak nawet plynu do spryskiwaczy zimą nie można nalać /kupić to jak ma się nazwać taką firmę? | | | |
~scan cargo
| a w tej chwili sam jeździ od nowego roku staje i tak samo jak wielu odpocznie i przeczeka " walke o ogień " - leasingobiorców to najlepsze co może zrobić któs kto odłozył kase i ma własny sprzet identiko było w 2009 ci co spokojnie przeczekali po kilku miesiacach kryzysu kupili sprzet za 30 % pozniej znow poczekali a jak już rynek wymiotł leasingobiorców i leasingi po takiej porażce stawiały poprzeczke mega wysoko wiec wiadomo gołodupcy nie mogli wziasc od razy 100 aut to ci co mieli sprzet zatrudnili kierowców bez problemu i mieli eldorado | | | |
~!!!iiii
| SCAN tak było. Wtedy zakup DAFa w 2007-2008r to ok 90-93tEU i rok oczekiwania, w 2009r taki sam DAF 65-68EU i 4-6tyg. Trochę ta nauka mnie kosztowała ale nie poszła w las. Mogłem wtedy jeszcze podglądać flotowcow jak szybko "utylizowali" drogi sprzęt | | | |
~Remik
| Czyli za jakiś czas warto kupić klamot i zostać dziad transem na swoim za 20% tego co teraz by trzeba było zainwestować.
Można rozważyć taką opcję. | | | |
~tago
| A po co wy na siłę, chcecie zostać szefami dla samych siebie? Czy nie jest wam wygodniej wypracować swoje i zjechać do domu na odpoczynek i relax z rodziną? Dzisiaj jak nie masz spadku po ojcu, takim np. Panu Łysym, to nie porywaj się z motyką na księżyc. Znaj swoje miejsce w szyku i nie wybiegaj nie potrzebnie przed szereg. Im sobie szybciej, to uświadomisz, tym lepiej dla ciebie i twojej rodziny !!! | | | |
~megadziadtrans
| ~Remik wielki mędrco kupuj klamota | | | |
~Remik
| Mam 3 i wystarczy. | | | |
~300D
| taki jeden też ma trzy
dwa koty jeden pies, razem trzy | | | |
~scan cargo
| Remik ale z dumnego poganiacza 40 tonowego smoka z mega wypłata u Niemca chiałbyś sie upodlić na dziadtransa i nie dac kierowcy auta pod kolor oczu i wypłaty 3-4 tys Ojro na reke, to nie pasuje do obrazu Remika jaki tu wykreowałeś na forum, co to to nie nie pasuje to do Ciebie po za tym z 20 % to przesadziłes teraz korekta nie bedzie na zasadzie mocnego spadku ceny - tylko zamrożenia ceny a inflacja zrobi swoje | | | |
~scan cargo
| w 2009 roku było ciut inaczej bo nie było takiej inflacji i nie było konfliktu i ogólnie poza kryzysem ekonomicznym nie było tak napietej sytuacji, a dziś sytuacja wymyka sie spod kontroli Chiny cisną EA na przejscie na Juana podejzewam że tan ruch wywoła US do prowokowania zwarcia w celu pokazania kto tu rządzi a pretekstów jest dużo moze byc fałszywa flaga lub jakiś atak na tajwan, Globalnie cienko to wygląda chyba już dawno nie mielismy takiej sytuacji na świecie jak obecnie Rada Starszych w NY nie dopusci do odejscia od Dolara | | | |
~tago
| 300D, a kto to taki, znam? | | | |
~Remik
| ~scan cargo
2022-12-11 18:05:04
Remik ale z dumnego poganiacza 40 tonowego smoka z mega wypłata u Niemca chiałbyś sie upodlić na dziadtransa i nie dac kierowcy auta pod kolor oczu i wypłaty 3-4 tys Ojro na reke, to nie pasuje do obrazu Remika jaki tu wykreowałeś na forum, co to to nie nie pasuje to do Ciebie po za tym z 20 % to przesadziłes teraz korekta nie bedzie na zasadzie mocnego spadku ceny - tylko zamrożenia ceny a inflacja zrobi swoje
Musiałbym być niespełna rozumu aby się w to bagno dać wciągnąć. | | | |
~Ł ysy
| Dlaczego każdy ćwok, któremu nie powiodlo się w transporcie ma pretensje do przewoźników? Malo tego, udziela rad.
jacek -sraka, 300D, ogarnijcie się ćwoki. | | | |
~!!!iiii
| SCAN w tedy rynek pracy i transportu w UE wyglądał inaczej, przede wszystkim administracyjnie, bo starej UE pasowało tak jak ówcześnie było.
Dziś jest taki mix niepewności tyle zmiennych w UE, że wręcz niemożliwe jest cokolwiek przewidzieć na jeden kwartał. (Niemcy paliwo rabatuja, potem Francja, Belgia mrozi ceny paliw, potem zmienia wysokość zwrotów akcyzy, gdzieś zniesiono zakaz jazdy, gdzieś się wprowadza jak Tyrol czy kraj Basków) Tacy co mają robotę z pierwszej ręki i muszą zrobić ofertę na kolejny rok z wiedzą o tym, że rynek zwalnia i klienci będą liczyć na mega konkurencyjną ofertę mają prze je ba ne. Zaladowcy z dużą ilością wysyłek liczą każde euro tam naprawdę 1euro może zadecydować o być lub nie być. | | | |
~xthx
| Łysy - Polska to kraj korupcyjny nie wyciągaj od razu takich wniosków | | | |
~!!!iiii
| Są firmy, które zamykały przetargi ofert na kolejny rok z końcem września a potem na koniec listopada poprosiły o kolejne poprawione oferty i jeszcze nie podały o wynikach ofert a mamy już pierwszą dekadę grudnia. To może być nieciekawy przełom roku dla części firm transportowych. | | | |
~Ł ysy
| Remik. Jak ty mnie uszczęśliwiłeś pisząc o dziadach.
Każdy z kierowców ma klucz planetarny.
Nie ma problemu z płynem do spryskiwacza.
Kierowcy stają na płatnych strzeżonych parkingach.
W parównaniu z etranspirtowymi miscami kieroffnicy zarabiają bardzo przyzwoicie.
W żaden sposób nie wpisuję się w obraz dziadtransa.
Na minus jest jedynie brak tolerancji na sioferską głupotę i sioferskie numery.
Jest git. | | | |
~Ł ysy
| Panowie o czym tu dyskutujemy. Przetargi są jedynie drogą do bankructwa. Wiele firm na tym się przejechało. Duży klient, duże wymagania, długa lista kar umownych i duża niepewność w następnym roku.
Komu to jest potrzebne? Troche pokory do życia.
Kolesie z kompleksami zawsze chcą dużo i głośno. Później rzeczywiście jest o nich glośno. | | | |
~Remik
| Ł ysy
2022-12-11 20:25:57
A co to za problem koło zmienić jak się ma czym?
Widzisz w bmw jak kapcia złapie muszę dzwonić po wulkanizatora, brak zapasowki. | | | |
~Ł ysy
| Kolo zmienić, czy to problem? No nie.
Innego zdania są etransportowe szoferzyny. | | | |
~!!!iiii
| Łysy no tacy to będą pływać po nieznanych wodach i tylko będą dziury łatać aby na dno nie iść. | | | |
~Ł ysy
| Na bardzo wygodne życie 25-30 klocków wystarczy. Po jakiego wała się szarpać?Jakoś nie uwierzę, że koleś walący za młodu Bałtycką, może stać się koneserem drogich trunków. | | | |
~Ł ysy
| Ilu kolesi VW wy je bał w powietrze? | | | |
~Remik
| Czy te 25 koła za bardzo wygodne życie starczy? Śmiem wątpić, żyć się da ale du/py nie urywa... | | | |
~Motyl
| Łysy zamiast kupować klucze planetarne wystarczy jeden na bazie, i zwie się dynamometryczny ! I odkrecisz koło zwykłym kluczem, Jak świry skaczą po rurze 2m to na drodze sefie nie do sie! | | | |