~Ł ysy
| Teraz sie zacznie usilne szukanie naiwnych seffuff.
Większość szefów usłyszy wyświechtany tekst:
"Wie pan, pracowałem w dobrej firmie, za dobre pieniądze, na nowym sprzęcie. "
Co się stało, że pan szuka pracy.
"Firma padła".
Odpowiedz może być tylko jedna.
Idż w pi z du, nie chcę być bankrutem. | | | |
~Ł ysy
| Szoferska holoto, wreszcie jest to, o czym marzyliście.
"Im więcej firm padnie, tym lepiej dla kierowców".
Już jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej. | | | |
~driver
| ale jakie zdziwienie ze pensje maleja | | | |
~kierowawa
| Ł ysy nie wykręcaj się. To dziennikarz gazety wyborczej cytował twoje posty na temat lokówki w artykule o patologii polskich pracodawców. Czyżby skleroza już atakowała? | | | |
~!!!iiii
| Łysy nie czytałem to się nie odniosę to taki mały wyciągnięty "delikatny" wniosek z postów.
Driver niemożliwe, gdzie to się dzieje, tutaj, w tym kraju, w tym czasie? ??
Co Ty? zobacz firmy dobierają nowe wozy ogólnie szał zakupowy brak środków transportu do zakupów chyba coś przespałeś lub dopiero się obudziłeś. | | | |
~driver
| ciesze sie ich szczesciem A jeszcze mocniej gdy odstawią je na plac poleasingowy w lutym marcu | | | |
~driver
| Proponuje śledzić taką firme na tiktoku MP trans Scanie dafy maybachy wszystko noffki Usmiechy spełniaj marzenie tez tak mozesz miec tylko czemu bierze robotę z transa ode mnie w stawce 0, e Nie powiem jestem w szoku gosc ma rozmach | | | |
~Remik
| Polska zalała Europę setkami tysięcy ciężarówek, ale z polskim kierowcą tira coraz rzadziej dogadasz się po polsku. W kabinach siedzą kierowcy z Mołdawii, Ukrainy, Filipin, ze Sri Lanki. Dowcip kierowców: dlaczego Ukrainiec orze pole w nocy? Gdyby orał w dzień, toby go złapali Polacy i wsadzili za kierownicę. | | | |
~!!!iiii
| Remik ale podobnie jest w Niemczech jeśli chodzi o multi-kulti w kabinach LKW tylko inna anegdota dla polaków.
Za co pracuje Polak w Niemczech?? Za złoto swoich dziadków. | | | |
~scan cargo
| a poniżej wątku reklama Focko Lupsen w ogłoszeniu cudo Made in Germany wynagrodzenie poszanowanie
a real
" w pipe ta firma to syf kiła i mogiła jakaś niemiecka tragedia z bidą litewskie szoszony to już system zrobili 5/1 pięć miesięcy w budzie i tydzień w domy a gdzie pakiet mobilności tylko auta trolują, ,
Lupsen to najwiekszy zlodziej i smiec w niemczech za 4 tyg 1250euro za 3tyg 1300euro im więcej jeździsz tym mniej my z kolegom daliśmy łobuz do sądu | | | |
~300D
| co tam słychać
zacęło się w koncu cy cekata do wiosny? | | | |
~!!!iiii
| Scan osoba której cytatu użyłeś to jakiś totalny intelektualny ułomek, bo PM nie dotyczy niemieckich firm, gdyż one operują bilateralne (marginalnie cross-trade) lub krajowo. Jaki Pakiet Mobilności, skąd ten kierowca wziął wiedzę na temat PM?? | | | |
~scan cargo
| Po prostu wziałem pierwszy z brzegu, a tak BTW to wydaje mi sie że jakby byli na miedzynarodówce to tez chyba musza rozliczać to w/g stawki w innym kraju o ile ta jest wyższa niż u nich, ale to chyba czysta teoria bo Niemcy raczej na miedzynarodówce nie jeżdza tylko zlecaja podwykonawcom, a u nich wiadomo obowiązuja ich krajowe minima | | | |
~Kris
| Tak muszą rozliczac tak samo jak my. MOze niemców to nie dotyczy to juz belgów czy holendrów boli bo wiadomo ze oni tez głównie kabotaze po francji czy de robia. Więc tez ich dotyczy stawka francuska ktora jest wyzsza nawet od niemieckiej. | | | |
~miska ryzu
| dam prace 266, nigdy wczesniej nie bylo tak malo | | | |
~LOGIC
| Już niedługo rozbiorą i te 266 albo co lepsze, to nieaktualnie tylko zapomnieli usunąć. 3cia opcja, to owszem jest, szukam tańszej obsady niż ta co mam teraz. za każdego złowionego szczupaczka po 60 Euro jeden okoń za 100 Euro miłosiernie wypuszczony do jeziora, na ponowne odłowienie przez kogoś. tacy, którzy tak szukają kierowcy to mają twarde jaja. jesli tak patrzeć, to ogłoszeń może być niedługo tysiące... tylko, ze za mao... | | | |
~scan cargo
| Tu Logic masz racje jedna z wiekszych firm w okolicach czerwca dosłownie z biegu jakby mogła to wsadzała Ukraińców za 15 tys na reke na 30 dni obecnie juz prawie wszytskich wymieniła i co ważne oni nie zaproponwali tym co byli zmiany tylko ich posuneli ( to wynika z zarzadzania najgorszy jest pokrzywdzony i sfrustrowany pracownik ) wiec woleli przyjac nowego który bedzie zadowolony że zdobył prace za 9-10 tys niż mieć frustrata ktory bedzie nienawidził firmy która go przekupiła aby przyszedł do nich a pozniej chciała zmienić warunki | | | |
~scan cargo
| I jeszcze jeden ważny czynnik inaczej patrzysz na oferty pracy gdy masz prace, lub gdy firma ma zlecenia, wtedy jest to na zasadzie mogo coś zmienić jak bede miał ekstra premie, wtedy bedziesz myslał jak tu zorganizowac auto na ładunek płatny extra, w momencie jak nie masz pracy /zlecen na poczatku trzymasz wysoko poprzeczke bo oczywiscie nie chcesz sobie pogorszyć warunków, ale z czasem zaczynasz obniżać poprzeczke Prosty przykład w przypadku zleceń jesli np masz zlecenie dziś za 700 E i pierniczysz nie jedziesz bo potzrebujesz 800 E minimum i czekasz kolejny dzień znów nic i w końcu na 3 dzień bieżesz zlecenie za 700 E ale faktycznie wtedy to zlecenie jak masz auto w leasingu jest warte 200 E ( bo 2 x 250 E straciłeś na postoju ) oczywiscie ci co maja leasingi potrafią liczyć wiec oni nie dopuszczaja do takiej sytuacji :-) | | | |
~scan cargo
| bierzesz | | | |
~leży z drutem pod premium
| miska ryzu
2022-12-03 08:45:43 dam prace 266, nigdy wczesniej nie bylo tak malo
i bardzo dobrze, mi sie morta cieszy z każdym dziadtransem co go komornik licytuje
po 30 latach okradania kierowców niech zamykaja kramiki w pisdu i do roboty uczciwej
tzn do łopaty, bo nigdzie indziej dziadtrans roboty nie dostanie
wyzyskiwac z i złodziej, każdy o tym wie | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Kris co boli Holendra w stawce niemieckiej skoro Holender kładzie laske na stawkę niemiecką bo u siebie zarabia więcej jak Niemiec?
Tylko polski gumiok jest w czarnej doopie ze względu na ochłapy które rzuci mu spedycja.
Firmy z kontaktami mają się dobrze widziałem dzisiaj konwój 10 nowych ciągników scania s590.
Pewnie ktoś zamówił żeby kury trzymać hahahaha | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Dokładnie pod spedycyjne kmiotki nie mają prawa bytu.
Zamiast samemu zarabiać i płacić uczciwie kierowcy to biznesmeni w gumiakach wolą cały zysk oddawać spedycjom A zarabiają na kradzieży z wypłaty kierowcy lub na amortyzacji auta | | | |
~scan cargo
| Patrys zadam ci jedno proste pytanie - czy ty kiedyś uczestniczyłes podpisywałeś kontrakt długoterminowy z dużym klientem? , proste pytanie bo tyle piszesz o kontraktach to znaczy że w tym siedzisz wiesz coś na ten temat | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Kontakty A kontrakty to są dwa inne słowa...
Masakra później dziwić się że jest jak jest jak tak zlecenia czytacie haha | | | |
~Ł ysy
| Patryk może jedynie podpisać odbiór przesyłki. To wszystko. | | | |
~scan cargo
| Patrys ok masz racje że kontrakty i kontakty to dwie różne sprawy, masz mnie za szybko spojrzałem
Oczywiście Tobie sie wydaje że dziady nie maja kontaktów bo przeciez ty znasz samych wpływowych ludzi, moga załatwić ci używaną felge od stara lub choinke o zapachu kokosowym ( jedynym sukcesem w otoczeniu którego sie grzejesz to sukcesy Twoich szefów ) a zachowujesz sie jakbys ty sam tego dokonał i próbujesz nieporadnie hejtować innych | | | |
~scan cargo
| masz 31 lat lat zero wykształcenia zero doświadczenia bo co w twoje zycie wnosi umiejetnosć krecenia kierownica, masz siadomość że może to robić jakieś pare miliardów ludzi na świecie, to tak jakby sie chwalić umiejetnosci sikania na stojąco no jeszcze potrafisz krecić pizze ale tak na serio jakie umiejetności trzeba posiadac? no pewnie tylko osoby ślepe i z parkinsonem by zostały zdyskwalifikowane, a podsumowujesz ludzi negatywnie którzy by Cie czapka nakryli swoją wiedza umiejetnosciami miekkimi i doświadczeniem, ale ok masz takie prawo żyjemy w demokracji | | | |
~LOGIC
| Uwielbiam argument, ze skoro firmy kupują nowe auta (tutaj Scanie) to przecież musi być dobrze. A wiec uwaga, nie tylko wśród czeladzi kierowniczej jest nastawienie, że bedzie tylko lepiej, a już na pewno nie będzie gorzej niż było (to bardzo ciekawe założenie kompletnie nie poparte historicznymi faktami i cyklem kuniukturalnym) wiec taki przewoźnik, jak wymieniał 3letnie auta na nówki, i zamawiał je z wyprzedzeniem tak to dalej robi... nie dociera do niego, że tych 3latków nawet nie sprzeda jak robił wcześnie po prostu działa w tym systemie jaki zna. wymiana autek/powiekszanie parku... no niestety, wielu tak polegnie. nie życze temu od 10 scani, które nie na kury kupił... ale tak może być. taki dziś świat, że jak widzisz lamborgini (albo nówki scanie) to nie wiesz czy masz do czynienia z milionerem/przedsięb iorcą, czy de*ilem/bankrutem... | | | |
~LOGIC
| kolejny dość ważny punkt, o którym nikt nie wspomniał. Kierowca jak i każdy pracownik najemny, jest dlatego pracownikiem najemnym, że nie chce/nie umie/boi się itd samemu coś stworzyć swojego... Logicznym wnioskiem z tego jest fakt, ze podskakiwać może tak długo, jak długo inny pracodawca (ten co coś sam stworzył chociażby dziadtransa) weźmie go do siebie jako najmną siłe pracy. W sytuacji, gdy przez kryzys/koniuknture/n admierne regulowanie lub opodatkowanie pracy bedzie mniej niż chętnych, wtedy tenże pracownik najemny będzie szczekał, że chamy nie chcą mnie zatrudnić lub krwiopijcy chcą płacić grosze... Niech żyje logika! podpisane LOGIC :) | | | |
~driver
| Żeby było lepiej to musi nastąpić bieda Bieda pracownikowi pomoże walczyć samemu że sobą przez głód Wtedy będzie pracownikowi pasowało wszystko Tylko głód i brak innych perspektyw wyhamuje aspiracje robola do bycia wspólnikiem właściciela Tak jak było to ostatnio | | | |