ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23454)
~scan cargo | zobacz Girteke oni jakby jeździli 90 to by byli pod kreską na 100 % nie chce tu być autorytarny bo bazuje tylko na tym co oficjalnie podaja w danych finansowych czyli że zysk z auta to był coś koło 50 E per auto miesiecznie jesli weźmiemy pod uwage że podaja że róznica w spalaniu 90 vs 82 to 6 l to przy podwójnej obsadzie i 20 tys km miesiecznie - mówimy tu o sumie 1600-1800 E miesiecznie wiec nawet jesli oni zysk zaniżaja inwestycjami to i tak nie podejrzewam że ich zysk jest na tyle wysoki żeby być w stanie stanie oddać te 1600-1800 E na stacjach | |||
~!!!iiii | Scan z floty 40aut w 20r zszedłem kontrolowaną redukcja do 30 w 21r i miało być 20 w roku 22 ale chyba uda się zejść do 15-16. W sobotę się okaże. Ile aut pójdzie. Nie dałem ponieść się emocją w 2 i 3 kw jak wszystkim wydawało się, że jest bosko. Dla mnie to było pompowanie balonika spowodowana różnymi czynnikami. Na spokojnie 2lata kontrolowanej redukcji i budowanie kapitału zapasowego. | |||
~scan cargo | Wiesz łysy, żąden z nich nie ma dostepu do tych kontaktów nie ma pojecia na jakich warunkach są podpisywane, ile czynników musi zagrac aby to było rentowne jakie sa kary umowne jak odpowiedzialność itp w firmie gdzie kiedyś pracowalem Carlsberg rąbnał kare 20 tys E za spoźnienie auta pare godzin z puszka bo musieli kadz opróźnić to i tak niewiele, kolejny miałem case z szkodą na 700 tys pln kradziez gdzie ubezpieczenie cargo dochodziło kase nie wcale od przewoźnika bo ten był gołodupcem tylko od spedycji a niestety ubezpieczenie sie wypieło wiec gadki z kierowcami to jest jak rozmowa z sudańczykiem o powodzi 100 lecia we wrocławiu | |||
~scan cargo | do iii no to zrobiłes to samo co ja :-) ja procentowo tak samo tylko na mniejsza skale, ceikawostka jest to że rozmawiajac z włascicielem firmy która ma 70 aut i lata pod automotivem na przerzutach same nowe auta jakoś tak fajnie sie rozmawiało i nie to żeby sie chwalić ale coś tam mu tłumaczyłem o braku kosztów bo fakt że koszty stałe sciałem do minimum dosłownie plac telefon ksiegowa rozliczenie kierowców no i powiedziałem mu ile miałem zysku i ile podatku to gość aż buzie otworzył i zrobił tak wielkie oczy że mnie to zaciekawiło bo wydawało mi sie że ktoś jak ma 70 aut to zarabia może nie 10 razy tyle ale co najmniej 6-7 razy tyle ale patrzac na reakcje to miałem wrażenie jak ja bym na tych 8 autach zarabiał tyle co oni lub niewiele mniej | |||
~scan cargo | Ja mam jakiś pomysł na zycie po kryzysie nie wiem czy mi sie uda zdobyć odpowiedni know how bo jednak troche mi brakuje tych puzzli aby to złożyc w całość, też troche jestem jak dziecko we mgle poki co, i nie mam jak sie dorwać do kogoś kto to zna od podszewki ale jestem zdeterminowany aby coś zmienić w swoim życiu i wiem że przy silnej determinacji sie uda | |||
~Remik | scan cargo 2022-12-01 00:04:33 zobacz Girteke oni jakby jeździli 90 to by byli pod kreską na 100 % nie chce tu być autorytarny bo bazuje tylko na tym co oficjalnie podaja w danych finansowych czyli że zysk z auta to był coś koło 50 E per auto miesiecznie jesli weźmiemy pod uwage że podaja że róznica w spalaniu 90 vs 82 to 6 l to przy podwójnej obsadzie i 20 tys km miesiecznie - mówimy tu o sumie 1600-1800 E miesiecznie wiec nawet jesli oni zysk zaniżaja inwestycjami to i tak nie podejrzewam że ich zysk jest na tyle wysoki żeby być w stanie stanie oddać te 1600-1800 E na stacjach Jeżeli można zrobić tyle oszczędności to dlaczego w swoich autach nie założycie ogranicznika na 80 tylko każdy ciśnie po 90? Przecież już z 10 aut to jest plus minus 15 tyś czyżby lubicie zostawiać to na stacji? Ja często sobie powoli jadę to się zastanawiam gdzie wszyscy tak gnają. Wyprzedzają na zakazach, trąbią siedzą na zderzaku itd Przecież nie mówcie że kierowcy się śpieszy jak ma dniówkę płaconą. | |||
~Ł ysy | Paru zawodników, czytaj Panuff Kieroffcuff chcialo robic to co Remik. Mając dniówke lecialo w c*a. Bardzo byli zdziwieni, jak po pierwszym kursie im podziękowaliśmy. Na jakiego wała leń, nierób, przygłup, głupi cffaniaczek za kierownicą. Wy pier da lać. Praca tylko dla tych, co chcą rzeczywiście pracować. | |||
~Remik | Przecież jeździcie za wysokie stawki więc 1500 euro miesięcznie oszczędności na paliwie które mogę dla firmy zrobić to chyba dużo!? I zrozum tu dziada jedziesz 90 to źle bo auto dużo pali, jedziesz 80 też źle bo się opiertalasz... | |||
~Ł ysy | scan cargo. Zrobiłes bardzo złe zalożenie przy rozmowie z właścicielem 70 pojazdów. Problemem transportu jest łatwy dostęp do działalności licencjonowanej, którą bezsprzecznie jest. Wiele firm prowadzonych jest przez kolesi o inteligencji ameby. Nie mogę zrozumieć fenomenu jakim jest transport. Ustawodawca określił jasne bariery /certyfikat, zabezpieczenie finansowe/, a pierwszy biedak z ulicy zostaje transportowcem. Zajebiscie fajnie. Później mamy wątki o sukcesach transportowych gwiazd Adaru. Jedna z gwiazd wyliczyła swoje koszty na 0, 53eur/km, a stado ameb czytające powyższe bzdury dałoby się zabić uznajac je za prawdy objawione. | |||
~Ł ysy | Remik. Pyskaty gnojku, nie rozumiesz podstaw tego zawodu. Można jeździc szybko i oszczędnie. Zawsze na czas. Sztuką jest prawidłowe rozlożenie czasu pracy. Najważniejsze, umiejetność powożenia. Ale co ty o tym możesz wiedzieć? | |||
~Remik | Przypomnę ci prostaku max prędkość pojazdów ciężarowych to jest 80km/h | |||
~Ł ysy | Wróćmy do głównego tematu. Zaczeło się czy czekamy? Dalej pyskate gnojki rzucają kluczykami? | |||
~Ł ysy | Remik. Niemiecki pracodawca musi być dumny z ciebie. | |||
~Remik | Łysy a Twoi beduini z ciebie. | |||
~Ł ysy | Remik. Taki leszcz jak ty może im buty czyścić. Azorku niemieckiego dziada, ogarnij się. | |||
~!!!iiii | Mam jeszcze Ciocie, która pracowała kiedyś u Niemca i dziadek jak żył to też opowiadał i oboje NIE polecają. | |||
~Remik | Łysy prymitywie zamykasz tą swoją pseudo firemkę czy dalej będziesz kwiczał. | |||
~Ł ysy | Ja nie kwiczę. Kwiczą szofferzyny. | |||
~Ł ysy | Remik. Kup sobie w Lidlu psie żarcie, najedz się do syta i przestań pier do lić. Wszyscy zazdrościmy ci życiowego sukcesu jakim jest bycie azorem u Szwaba. | |||
~jarek ogarek | 1/12 /2022 widac wyrazny spodek zleceń, dzis dałem tan transa 4 zlecenia i odrazu po 20-30 zapytan i chetnych -dramat | |||
~!!!iiii | nowy myślę, ze lepiej będzie się tobie żyło w RPA a tak po za tym pomyliłeś witryny lub w ogóle forum. Wszech "Polacy" wyklęta white power ma inne fora do *ania. | |||
~scan cargo | Uwielbiam takih pacjetów co nowy, to jeden z tych co pojdzie pracować do Niemca, ale sam obwinia Ukraińców bo mu sie wydaje że to przez nich nie moze znaleźć pracy w PL za stawki jakie ma u Niemca, myslenie godne Rektora wyższej uczelni Garbsen Nord | |||
~scan cargo | Jemu zwoje nie przepuszcza takich pojec jak wydajność czy rentowność gospodarki że np za marze na 1 BMW można mieć pare ton zywnosci, wiec po co poświecac czas i własne zasoby naturalne na produkcje żywności czy palet, czy okien jak można wyprodukowac jedno BMW i za zarobioną kase kupić wszytsko inne ( tak obrazowo przedstawiłem podstawy makroekonomi ) | |||
~Kirowca Zlodziej | Kto jeździ szybko i na przekór tacho. Bardzo często dziady które same muszą wsiadac za kółko. Albo jakiś kierowca ktoremu sie wydaje ze dużo zarabia i chcę się wykazać co jest głupota. Bystry kierowca wie ze im wolniej pracuje tym częściej dostaje podwyżkę. Chodzi o motywacje. . Niewolnika nie trzeba motywować. Czekam na załamanie transportu, może wtedy sam otworzę własny biznes np. Stscja demontażu TIR :) | |||
~leży z drutem pod premium | Łysy, milicja, dawidek i inne dziadtransy jak tam cv złożone juz do nowych pracodawców? tylko do łopaty was przyjmą i to może być problem bo za stare capy już | |||
~scan cargo | do Slava Banderu odpowiedz mi na jedno zaj.. wazne pytanie czy wszyscy Polacy to alkoholicy i antysemici, zrozum że tu jest różnica nie do pogodzenia dla nas Bandera to ludobójca i człowiek który może nie własnymi rekoma ale doprowadził do rzeźi na wołyniu i tego mu żaden potomek ludzi tam zamo*dowanych nie wybaczy dla nich bandera to był człowiek który stworzył Państwo Ukraine, 2 zobacz jak jest Rosja postrzegana obecnie jako ludobójca terrorysta itp jakoś USA które wymo*dowało ponad 600 tys cywili w Iraku cofneło ich gospodarke o kilka pokoleń wstecz i przejeło biznes u nich, nikt na świecie ich nie nazywa terrorystami ani ludobójcami | |||
~scan cargo | Tak widze że - dość słaby ten Twój Ukraiński :-) a bladz lub blac to akurat rusycyzm, i btw duzo Ukraincow którzy teraz trafili do Polski mowi słabo lub wogóle po ukraińsku ich 1 jezykiem np w Mikolajewie był rosyjski | |||
~Remik | Łysy nie martw się ten twój drugi biznes też padnie tak jak premiumki kwestia czasu. Wrócisz wtedy do korzeni i będziesz gnój przerzucał | -1 | ||
~LOGIC | Fajny był moment na tym forum, jak przez chwile zrobiło się merytorycznie, po czym kolega Łysy napisał "wroćmy do głownego tematu" czyli naparzania się z kierowcami o burki, psy, śmiecie, dziadtransy itd. Poszli poehali :) | |||
jacek-kuba
| Nie wymagaj merytoryki od łysej sraki-to zwykły wiejski, zastraszony tłuk. Czysty małorolny cham. | -5 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.