ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23452)
~Ł ysy | !!!iii. Pisalem kolokwia, zdawałem egzaminy w języku Krasnoarmieńców. Tak jakoś wyszło. | |||
~kieroUK | ~Kris 2022-11-30 11:11:13 Głąbie a gdzie ty widziales sprawiedliwosc w komunizmie? No własnie, miały być wspólne żony, a nie było, oszukali :) | |||
~kieroUK | ~scan cargo 2022-11-30 11:16:32 własnie podniesli maut od 1 23 18 % dla E 5 4 % dla E 6 Nie przejmuj się, niemiec elektrykiem nie będzie wcale płacił, oni krótkie trasy robią. Tak dla równej konkurencji w UE. | |||
jacek-kuba
| scyrba - ormowcu, łysa sraka to taki przedsiębiorca jak i ty. Placowy z gońcem -dwie szychy internetowe. Ostatnio tacy przedsiębiorcy trawnik u mnie kosili i nawóz zaje... li. 2 małorolne tępe chamy -an/alfa/beta ze szczurołapem. | -4 | ||
~Dawid87 | te Kukiełka a zapłaciłeś tym dwóm co pracowali u ciebie czy jak zawsze zrobiłeś ich w ch/uja niewypłacalny bankrucie | 2 | ||
~Dziadyga | No, o ładunki z DE do FR to już tuzy transportu z Litwy zabijają się za każdą cenę, samochody od ręki do podstawienia, lecimy dalej z koksem, 700 dniówki :) | |||
~Kirowca Zlodziej | No własnie, miały być wspólne żony, a nie było, oszukali :) I co jeszcze ptasi mozdzek głupiego wymyśli? :) | |||
~LOGIC | Pewnie tu zaraz zostane wyśmiany jako towarzystwo wzajemnej adoracji, ale musze sie odwdzieczyc koledze Scan Cargo. jego wpisy tez zawsze do mnie trafialy i wydawaly mi sie rzeczowe i zawsze mnie ciekawilo co ma do powiedzenia. Staram sie nie uczestniczy w idiotycznej walce, czyje na wierzchu a patrzec merytorycznie. Mozna wypierac to czy idzie kryzys czy nie (ale to juz czysty mechanizm wyparcia) mozna bez konca dyskutowac nad wyzszoscia kierowcy nad przedsiebiorca i odwrotnie (ale to po ludzku durne, potrzebni sa jedni i drudzy) albo mozna po prostu powiedziec, przezorny zawsze gotowy, bez podzialu na jednych i drugich. i do tego zmierzam w swierdzeniu, ze sa tacy i tacy... | |||
~kieroUK | Przestań z tym węglem, opał tanieje, kończy się spekulacja cenowa. Nawet Czajkowski uruchomił w Warszawie sprzedaż węgla po preferencyjnych cenach. | |||
~leży z drutem pod premium | Łysy na choooj ty udajesz wielkiego pana psiefoźnika, jak styrane premium juz dawno w pokrzywami zarosło na chooj tu wchodzisz i głos zabierasz | |||
~Ł ysy | Czy ja kiedykolwiek zgrywałem się na wielkiego przewoźnika? Przyglupie z drutem we łbie, ty nawet czytać nie potrafisz. Jedynie składasz literki. | -1 | ||
~scan cargo | Kiedy w 2019 sie przygotowywałem do kryzysu to wiekszość mnie wysmiałą, a wiadomo przygotowanie nie trwa miesiac, kierowcy oczywiscie mieli beke bo tu szef im cos pitolił a tu taka prosperity, można sie smiać ale mi zajeło to k... 3 lata odejscie od leasingów poprawienie cash flow, sciagniecie gotówki, zbycie niepotrzebnego balastu, zabezpieczenie sie maksymalne i od strony przejscia z osoby fizycznej na spółke i cała masa zabiegów zmierzajacych do tego aby jak najwiecej kasy było w portfelu a jak najmniej w sprzecie i w fakturach moim znajomi poszli na zywioł i zwiekszyli w tym okresie floty o 20-50 %, zobaczymy czyja strategia była lepsza, ja pamietam ze studiów jeden tekst że wiekszość firm upada z przeinwestowania lub niedoinwestowania, posiadanie dużej ilosci zestawów w leasingu w czasie kryzysu to klasyczne przeinwestowanie a znow nierozwijanie sie i bazowanie na starym sprzecie w okresie prosperity to klasyczne niedoinwestowanie i cały ambaras jest w tym aby ustawić sie gdzieś pośrodu | |||
~!!!iiii | scan cargo problem w tym, że jako mały przewoźnik mogę a nawet powinienem być przezorny i starać się przygotować na niespodziewany rozwój sytuacji i zachować balans między kosztami a dochodem. U dużych wygląda to inaczej, bo wyobraź sobie, że jadą na 10% marży ile to podatków do zapłaty ale im często się wydaje, że są za duże aby mogli upaść. Dziś może jednak taka strategia się nie udać. Dziś Borbet ten od felg zamknął dwie fabryki 1200 osób Arbeitslost obie dostarczały felgi do M-B i BMW. Firma logistyczna, która to obsługiwała postawiła 70 zestawów, bo nie ma co wozić a za 1. 0eu to tylko zwiększanie zadłużenia. | |||
~scan cargo | Wiesz w firmie gdzie znajomy jest dyrektorem maja chłodnie, w chwili obecnej już wyliczyli bardziej im sie opłaci postawić to na kołki i płacic leasing, bo działalnośc operacyjna przynosi im ponad 3000 E straty miesiecznie, mówie tu o czesci zestawów które nie maja pracy kontraktowej i wczesniej obsługiwały zlecenia spot | |||
~Kris | No ale ile będą płacili te leasingi? Jakby było wiadomo ze to potrwa do lutego, marca to można czeka. Ale prognozy wcale nie sa optymistyczne. Więć będą płacić leasingi i generowac jakąś stratę a to i tak potem nie ruszy. | |||
~scan cargo | do iii wiem to akurat zarzadzanie flotą 100 i wiecej aut to już nie jest taka prosta sprawa jak zarzadzanie 8-10 autami, tego nie da sie poprowadzic w oparciu o spedycje i małych klientów do tego sa już potrzebni duzi kontraktowi klienci, i tu już wchodza coraz bardziej skomplikowane sprawy bo pomimo tego co siedzi w głowach kierowców którzy powtarzaja jak mantre że ci co maja kontrakty to maja eldorado, wcale nie uczestniczyłem w kilku przetargach kiedys + rozmawiałem z dużymi firmami i duża firma wcale nie daje zarobić tam konkurencja jest tak duża że kiedyś w Benckiser gdzie był przetarg otwarty i widac było stawki minimalne to stawka przy której ja powiedziałem pas była już około 25 % poniżej stawek " rynkowych, fakt jest taki że firma która to wygrała pozniej miałą problem z podstawieniem aut i wtedy wchodziły spoty własnie | |||
~scan cargo | Prawda jest taka że obecnie i duzi i mali beda w czarnej d, aczkolwiek duzi maja o tyle łatwiej że nikomu nie zalezy żeby upadli, patrz Mielczarek który miał w 2020 r chyba z 300 aut w najmie od MAN i malutkich jechali jak burą suke a przed nim trześli portkami bo jednak jak by mu zabrali te 300 aut to by oni mieli problem nie on | |||
~scan cargo | Czasami mnie korciło coś aby rozwinąc firme do 50-60 zestawow, ale jak mnie nachodziła ta mysl to dawałem sobie na przeczekanie aż mi minie :-) w zdobyciu klientów nie widze problemu bo robiłem to przez prawie 15 lat jako pracownik i budowałem strktury od podstaw i w kraju i za granica, ale prawda jest taka jak ma sie 25 lat to człowiek ma wrażenie że podbije cały świat łącznie z kosmosem :-) a jak sie dobija do 40 stki to masz tak wyjepane że jak masz np opcje aby poświecic pare godzin i zarobić 10 tys to masz to w d... bo te kolejne 10 tys i tak nic nie zmieniaja w twoim życiu jedynie czego pragniesz to jak najszybciej zostać rentierem (pisze o sobie nie mówie że każdy tak ma ) patrz W Buffet gość już 92 lata a jeszcze pare lat temu non stop cisnął i pomnażał kase | |||
~!!!iiii | Mam bezpośredniego klienta, (branża medyczno/kosmetyczna ) który co pn-wt przysyła do mnie plan na kolejny tydzień exportu i importu (nic wielkiego 3-6 w tygodniu) w poniedziałek dostałem zlecenia na 2xexportu i 1ximport. Dziś dzwonili, że exportu nie będzie i być może już nie będzie do końca roku. | |||
~xthx | scan cargo - jak może być dobrze jak są mniejsze frachty jak paliwo było po 5, 8? | |||
~xthx | W większości to markety trzymają ładunki | |||
~!!!iiii | Scan to była dobra decyzja i na pewno o tym już się przekonałeś | |||
~scan cargo | Wiesz ale to wszedzie to jest zobacz moj watek z czerwca coś już wtedy zaczeło sie sypac w tzw branzy inwestycyjnej ( mam na mysli wszytsko co nie jest FMCG ) to o mało mnie nie zjedli a juz wtedy wysyłki zaczeły spadać klienci FTL zaczeli robić czeciowki itp bynajmniej na moim kierunku od tamtej pory były jakieś zrywy ale schodziło to w dół | |||
~scan cargo | To sie okaże za co najmniej poł roku czy to była dobra decyzja, na pewno ja sie zachowałem zachowawczo, nie patrzyłem na rozwoj w tym czasie tylko na maksymalizacje marży per auto i sukcesywne zmniejszanie taboru od poczatku 2022 roku przy zachowaniu tej samej marzy i nawet do września sie to udawało i nie mowie o marży nominalnej tylko skorelowanej o inflacje, no teraz powiem że nie ma szans | |||
~Remik | Już dziady padły? | |||
~Remik | Czy dalej kwiczą... | |||
~Ł ysy | scan cargo. W transporcie zasada skali nie ma racji bytu. Ty musi być odpowiednia zyskowność z każdego auta. Pójście na ilość jednostek przy minimalnej zyskowności jest droga donikąd. Zmienię temat, po jakiego wała ulegać modzie na tak zwany rozwój? Czy celem życia jest budowanie firmy, czy zarobienie minimalnymi nakładami na wygodne życie? Co mi po pieniądzach, których nie sposob wydać? Nie rajcuje mnie Bentley, wypoczynek w ekskluzywnych hotelach. Zupełnie jest mi obojętny los transportowych megalomanów. To tyle. | |||
~Ł ysy | Najwiekszym problemem w transporcie są coroczne przetargi i oczywiście platformy przetargowe z ceną w dół. Jak można budować duża stabilną firmę gdy wiekszośc klientów lowi leszczy w corocznych przetargach. Przegrywasz przetarg, spróbuj upchnąć 100-200aut. W ten sposób bankrutują duże firmy transportowe. Volkswagen niech posłuży za przyklad. Wiele firm już polożył. Mogę się mylić, ale funkcjonuje zgodnie ze sprawdzonym przyslowiem : " małe jest piękne". | |||
~scan cargo | Łysy każdy może sie mylić : "jeśli spróbujesz, masz dwie opcje: sukces lub porażkę. A jeśli nie spróbujesz, jest tylko jedna opcja. " | |||
~!!!iiii | Łysy masz rację Transporeon gdzie się nie pokaże to robi gn uj w firmach. Od razu pojawiają się hieny, które zrobią to za mniej. Odpuściłem firmy z dużym volumenem wysyłek. Mam małych klientów z umówiona stawką za konkretną destynację reszta za cenę dnia. Za to kontakty z nimi bezpośrednie czasem face to face i z mniejszym stresem robisz pieniądz. Niech korpo transy walczą z korpo załadowcami, bo to wyścig transportowych szczurów. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.