~leży z drutem pod premium
| rynek pracy was błyskawicznie zweryfikuje
przecie ż wy jesteście totalnie oderwani od rzeczywistości
niek tórzy 30 lat jako dziadtrans
idź dziadu pracy poszukać, porozsyłaj cv, zobaczysz gdzie ciebie do roboty przyjmą
bez wykształcenia, zawodu z dwiema lewymi rękami do roboty | 1 | | |
~Dawid87
| z drutem we łbie jeżeli firmy produkcyjne zamykają się i zwalniają po kilka set osób to nie będą zamawiać samochodów do wysyłki towarów, | | | |
~leży z drutem pod premium
| no i bardzo dobrze dziadu, w końcu poszukasz sobie uczciwej roboty, a nie żyjesz z okradania kierowców
idźie zima, szukaja takich fachowców jak wy, do łopaty i odśnieżać buraki i prostaki | | | |
~Fletnia Pana
| Wyssają was, polskie dziady, korporacje logistyczne. Wasze firemki zatoną, nikt za wami nie zapłacze, za to że jesteście nie tylko dziadami ale i frajerami którzy nie potrafią się organizować i wspólnie zadbać o interes małych i średnich firm transportowych. Tu macie przykład jak korpo spedycyjne z Mszczonowa załatwiło przewoźnika za to, że chciał się wycofać z nieopłacalnej współpracy.
jak stracić firmę i zdrowie przez spedycje. Moja historia
s://youtu. be/IVDAhEMfEuI | 1 | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Weki kalesony i ratować dziad firemki. Jak stać to reklamówka pieniędzy | | | |
~Kris
| No to juz jest za trudne do ogarniecia dla kierowcy. Moga zamykac fabryke a transport i tak bedzie potrzebny. NIkt oprócz kierowcy nie rozumie tej logiki ale go nie przekonasz. Np taki remik potrafi napisac ze niemcy nie chca pracować w niemieckich firmach po czym twierdzi ze w jego firmie to w większosci niemcy. I nie zapala mu się lampa w głowie jakim cudem firma nie potrafi znależć te 10% niemców tylko muszą sciągać "fachowców" z polski. | | | |
~Fletnia Pana
| Zapodaję jeden z ciekawszych komentarzy pod tym filmikiem.
Coast to Coast Magnum pisze:
Im dłużej działam w transporcie, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że bardzo mało jest tu ludzi z historią sukcesu, a bardzo liczni są tacy, którzy dosłownie musieli walczyć o przetrwanie. Walczyć zaś musieli często nie przez swoje błędy, lecz nieuczciwe praktyki wielkich firm chwalących się mianem operatorów logistycznych i wypisujących całe litanie bzdur o korporacyjnej etyce i profesjonaliźmie na swoich stronach internetowych. Proszę zwrócić uwagę, że właściwie każdy sektor rynku czy konkretny kierunek jest obstawiony przez killa korporacji spedycyjnych, a niezależni przewoźnicy właściwie nie istnieją. Dla przykładu Skandynawię kontrolują wszystkie wielkie szkodniki o 3-literowych nazwach razem z pewną wpływową firmą z okolic Wiednia oraz spedycją noszącą piękna nazwę nordyckiej boginii. Oczywiście ktoś zaraz się przyczepi, że są też inne mniejsz firmy albo jest niezleżnym graczem, ale umówmy się tych kilka firm serio trzyma cały rynek i dyktuje warunki. Na Zachodzie mówią, że zajmujemy się jak Polacy tzw. dumpingiem socjalnym. Ale należy sobie odpowiedzieć na pytanie czy winne nie są właśnie te firmy. Prawda jest taka, że na tym kierunku nie ma spedycji, która nie oszukuje. Wszystkie obcinają kilometry, oszukują na zwrocie opłat drogowych, zaniżają stawki. Wielkich firm mających swe siedziby w biurowcach ze szkła i stali nie stać, by uczciwie zapłacić przewoźnikom czy zapewnić kierowcom odpowiednie warunki powrotu do domów kupując pewne miejsca na promach powrotnych przez Bałtyk. Lepiej niech kierowca zaczeka sobie ze 20h w porcie kosztem czasu w domu z rodziną, ale spedycja będzie miała tańszy bilet. Rynek jest tak hermetyczny, że tylko te korporacje mają kontrakty z innymi korporacjami (dostawy dla firm motoryzacyjnych, pewnego giganta meblowego itd. ). Z całego tortu poza korporacjami spedycyjnymi dla mniejszych graczy zostają tylko okruchy. A te okruchy to ładunki po 0, 80 EUR/km w czasach paliwa po 8 PLN/litr brutto i znam osobiście przewoźników z Podkarpacia, którzy zabijają się o tę robotę. Korporacje opanowały cały rynek i zniszczyły go. Każdy w danym segmencie/na danym kierunku płaci mniej więcej tyle samo i tak samo oszukuje. Miałem dość podobną historię z pewnym wielkim szwedzkim operatorem logistycznym z Landskrony. Moje auto holował ich naczepę, a kiedy zasygnalizowałem chęć zakończenia współpracy kazali odstawić naczepę na moją bazę i obiecali przysłać po nią innego przewoźnika. Oczywiście momentalnie zablokowano mi płatności, za to za postój naczepy obwiniono mnie i zaczęto naliczać opłatę postojową kilkadziesiat EUR/doba. Tłumaczyłem, że mogę jeździć z tą naczepą tak długo aż znajdą innego przewoźnika lub na swój koszt odholować ją do portu. Ów wielki światowy koncern logistyczny nie był tym zainteresowany. Celowo przetrzymali naczepę ponad 2 miesiące (!!!) twierdząc, że to moja wina, a oni biedni nie mają jak jej odebrać. Na ten czas zablokowali mi moje wyjeżdżone frachty, a po wszystkim umniejszyli je o 3 tysiące euro. Oto polityka jednego z czołowych operatorów logistycznych. Na szczęście miałem tam tylko jeden samochód, więc nie pogrążyło to całosci mojej firmy mającej wówczas 6 ciągników, ale praca za darmo dla potentata logistycznego okazala sie bardzo bolesną lekcją. Naganiacz do tej spedycji (Szwed polskiego pochodzenia) albo nie odbierał telefonów albo kpił, że mogę sobie wynając prawnika w Szwecji, bo właściwym prawem do rozpatrywania sporów było prawo szwedzkie wg umowy. Równocześnie kpiąco dodawał, że powinienem sobie zdawać sprawę, że będzie mnie to kosztowalo fortunę. A ja nie chciałem nic tylko otrzymać swoje pieniądze za uczciwie wykonaną pracę. Złodziejskie praktyki są w tej branży na porządku dziennym, począwszy od obcinania kilometrów a skończywszy na podobnych historiach na naczepami. Podobnych do Twojej historii sa tysiące. Tysiące ludzi, których korporacje starły na proch i to w majestacie prawa. Wielkie molochy mają umowy skonstruowane tak, że są zabezpieczone z każdej strony i firma z kilkoma ciężówkami może im skoczyć. Korporacje zabiły niezależnych przewoźników czyniąc z nich niewolnikow podobnie jak rolę kierowcy zredukowały do poziomu śmiecia na ulicy, który można w każdej chwili kopnąć do rynsztoku. Trzymaj się tam i nie trać sił. Wiem że to zabrzmi ba*alnie, ale mnie tez przemieliły spedycje, udało mi się z tego wyjść. I choć mocno poobijany, dziś wiem że szkoda na to życia bo jest też świat poza transportem. Powodzenia! | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Dlatego piszę wyraźnie. Albo reklamówka pieniędzy albo samemu jechać albo zamykać dziad firemke i wyjdzie na zdrowie | | | |
~driver
| ty siurku nie odroscniety rocznik 91 co sie dobobiłeś w życiu Ja jak miałem 31 to na mnie pracowało juz 12 kierowców | | | |
~Dawid87
| Partyczku jak zamykają się firmy produkcyjne to na chu/ja im będzie potrzebny kierowca?
po nowym roku 250 zł dzień będzie dla najlepszych | | | |
~Kris
| Widac ze patryk nic nie zrozumiał. A wracając do wpisu niczego nowego ten gość nie napisał. Tak działa nie tylko w transporcie ale w kazdej branzy gdzie są duze firmy. Myslicie ze Biedronka, Lidl nie rozbi w chooja dostawców? Ale tak zmonopolizowali rynek ze nie masz szans sprzedac gdzie indziej swoich produktów (przykład zakłady mięsne Kania) | | | |
~driver
| bo hrabstowo kupuje tylko w marketach I to dodam że wiekszosc to małorolne chłopki ze wsi bo im sie niczego nie oplaca Zobaczymy jak bedą bulic za jajko po 5zł czy bedzie sie opłacało trzymac kury nawet jak srają na podwórku | | | |
~Kris
| Robi zakupy w marketach bo gdzie ma robić? A producent majonezu gdzie ma to wszystko sprzedać. jak chcesz działac na duzą skalę to musisz sprzedawac do marketów. Chyba ze jest lokalnym producentem. I teraz ciekawostka. Klient płaci w sklepie gotówką a biedronka dostawcy po 270 dniach. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Jak kierowca będzie miał mieć biede to już dookoła każdy z głodu padnie.
A tak nie będzie dziad transy wasze mokre sny się nie spełnią.
A jeśli 80 procent osób nie będzie pracowali i dostanie się talon na jedzenie i podstawowe produkty to ja już teraz jestem za i leżę do emerytury. Lubię aktywnie spędzać czas to wiele nie kosztuje. | | | |
~driver
| zebys sie nie zdziwił ze cos dostaniesz Bedziesz zdychał z głodu | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Hahahaha albo 1000zl dniowki albo idę na zasiłek i leżę do goory foojarką :) | | | |
~Kris
| Patryk to trzeba było od razu mowic ze tobie się robic nie chce a nie się tutaj produkujesz o dniowkach 600 zł. | | | |
~Kris
| Po jednym zdaniu od razu wiadomo ze mamy z przypadkiem klinicznego de. bila. On chce zasiłek. Tylko ze jak piekarz tez pojdzie na zasiłek to patryk z głodu zdechnie albo zamarznie bo gość z ciepłowni tez powie ze woli zasiłek niz robotę. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| No jak mam pracować w transporcie za dniowke za która kupię małą reklamoweczke to wolę sobie poleżeć i patrzeć jak dziady same jadą hahahaha | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Spokojna wasza rozczochrana jedzenie warzywa mięso jajka to mam od rodziny z wiochy więc najwyżej pomogę w zamian za dary i będę leżał i patrzył jak dziady jadą na 8 tygodni.
Może prądu nie wyłącza hehehe | | | |
~LOGIC
| wy naprawde wierzycie, ze dziadom sie marzy dniowka 250 zl dla kierowcy? dziadom sie marzy jak kazdemu, zeby ich usluga byla rozrywana i szczerze, wtedy czy ta dniowka, jest 250 czy 500 ma srednie znaczenie, jak ograniczeniem ceny ladunku jest tylko twoja przyzwoitość, byly miesiace, gdzie moznabylo wyciskac 20-25 tys euro obrotu na tirze, i szczerze, to mialo zadne znaczenie, czy kierowca kosztowal 70 Euro czy 120 euro... byle jechalo bo kolejne auto, to kolejne 20 tys euro obrotu miesiecznie. Ale, kiedy twoje mozliwosci spadaja ponizej rentownosci, wtedy faktycznie liczy sie kazdy grosz. tak to dziala... kto może stawia auta na plac i tnie koszty, kto nie moze, tonie z gracją... | | | |
~Kris
| Fajna rodzina. Oni będą zapier. dalac w polu i dawac nierobowi. Uwazaj zebys wpier. dol od rodziny nie zarobił. | | | |
~Kris
| Logic ale wg kierowców ale nie tylko bo inni pracownicy tez tak myslą że przedsiębiorca to prowadzi firmę tylko po to żeby zniewolic robola. Ze to mu daje satysfakcję. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Idioto ja za darmo tego nie mam. Ja robię im zbyt. Ale jak ma być taka bida to chyba jadę na wioskę pomagać.
Kris jak już będzie bida na maxa to przyjedziesz będziesz robił fikołki za talarka :) ewentualnie prał skarpety jak prąd odetną | | | |
~Kris
| Patryk uwazaj zebys ty nie fikał za talarka. Kazdy jest mocny w gebie. | | | |
~driver
| Zasiłek to dobra sprawa Dasz szanse innym | | | |
~driver
| W 20%co zostanie miejsc pracy w transporcie to chyba jedyna opcja | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Pewnie te 20procent będzie miało kasy jak lodu. Wprowadza dla kierowców Max 10dni pracy w miesiącu tak aby każdy zarobił na życie. Każdy kierowca popracuje te parę dni i będzie leżał 20dni.
80 procent dziad transow nie odnajdzie się w życiu po zderzeniu z rzeczywistością | | | |
~driver
| Za 2500 z lenistwa długo nie pożyjesz | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Komornicy masowo zdają prawko CE do zaboru klamotów zadłużonych dziad transow. Będzie się działo
W tv mają kręcić spektakularne programy o upadłych nieuczciwych przewożnikach | | | |