~Remik
| Łysy właśnie ukazujesz obraz polskiego dziada.
Nic więcej nie potrafi jak epitetami rzucać.
U takiego chama i prostaka nawet minuty bym nie przepracował a jakby doszłoby do takiej sytuacji to po pierwszej takiej wypowiedzi dostałbyś w ryja i usłyszał krótkie spiertalaj. | 1 | | |
~LOGIC
| Uwaga niedługo spodziewajcie się telefonów od byłych kierowców (ja już tak mam) w stylu, cześć "szefie" co tam u ciebie słychać :) No wiesz, głupio wtedy wyszlo... najlepsze co mozna mówić to 270 polskich nowych... taki zimny prysznic... alternatywnie mówić, nic dziękuje, mam nadzieje, ze u ciebie tez wszystko sie układa... cisza w telefonie, bezcenna. | | | |
~Ordynator jest tylko 1!
| A na olx dalej kwik! | | | |
~Ł ysy
| Remik. Nie kryję oczywistych oczywistości. Przede wszystkim to ja powinienem zarabiać i zarabiam. To ja zainwestowałem kasę, ponoszę ryzyko i odpowiedzialność. Co, mam się prześcigać w wysokości płac z idiotami zadlużonymi po uszy? W imie czego?
Bo jakiemuś kieroffczynie po je balo się we lbie i uważa się za króla świata tego.
Uświadom sobie wreszcie. Bardzo dobrze zarabiasz przy wyjątkowo niskich kwalifikacjach dzieki ludziom, ktorych ku*dlu nazywasz dziadami.
Pokłoń się dziadom i do roboty ku*dlu.
Remik, jest wielka różnica miedzy kierowcami, a kieroffczynami.
Pierwsi znają swoje miejsce w szeregu. Znaja fach, pracują, zarabiają. Pelen szacun dla nich.
Są też koorwy siofferskie takie jak ty.
Gówno umiesz, nawet polski rynek pracy cie wypluł, ale w ryju jestes The Besciak.
Może inni takich leszczy zatrudniają, ja im mówię spier da lać.
Sztuka jest kupić tanio, sprzedać drogo. | | | |
~Ł ysy
| Remik. Dam ci na bilet, przyjedź i spróbuj dać w ryj.
Boli cię, że sprawy nazywa się po imieniu? | | | |
~driver
| oczywiscie te z nuffkami i marzeniami i z dobrymi kierowcami co tanio nie jadą | | | |
~driver
| Widzisz ze decyzja o odstawieniu autek z końcem wrzesnia i dostosowanie sie tylko do ilosci dobrzepłatnych frachtów była przewidująca? ? To ze z końcem listopada przyjdzie koniec pracy w transporcie tez I co teraz zrobicie robole | | | |
~Ł ysy
| Taraz takich jak Remik będzie ujawniać się więcej. Dobrze napisałem, ujawniać.
Takie szoferskie kteatury były, są i będą.
W kryzysie jedynie drą gęby. Osobiscie uważam, że jedynym sposobem obrony przed soferzynami jest niezatrudnianie tego motłochu.
Szczególnie tych gigusiów, którzy szukali chleba na zachodzie. | | | |
~Kris
| Mnie smieszy jak w jednym wpisie kierowca pisze ze niemiec ma w doopie siedzenie w budzie i nie chce pracować a w drugim się chwali jak to pracuje na chwałę niemieckiego pana. Tzn ze sam siebie stawia nizej niz niemiecki leń. Jest powód do dumy. | | | |
~driver
| oni nadal myslą ze praca na zachodzie to prestiż Dla ludzi myslacych raczej nie bo w Polsce mozna było żyć spokojnie i w dobrobycie tylko trzeba myslec lub pracować sumiennie Patrzac na wykształconych ludzi ktorzy wyjechali ucierac * lub do prac polowych lub innych fizycznych nasuwa sie pytanie po co chodzili na studia | | | |
~driver
| Ja sie pytam jak to jest ze pierwsze dni kryzysu A kierowcy juz wiszą na płotach w listopadzie gdzie wiadomo że nikt nie bedzie zatrudniał na koniec roku Aż artykuły pisza o wiszeniu na płotach Trzeba bedzie zasieki robic i płoty jak na granicy z białorusią | | | |
~Ordynator jest tylko 1!
| Co tu się kurna znowu dzieje, zebranie gumofilców? | | | |
~driver
| s://trans. info/pl/elvis-przest rzega-przewoznikow-3 14132 | | | |
~Dawid87
| ABC Automotive POLSKA Sp z o. o firma z Koninko zamyka fabrykę nie potrafię nigdzie znaleźć info ile osób zatrudniali ale pewnie kilka set, Je/bać P/I/S | | | |
~Remik
| Durniu po pierwsze nie siedzę w budzie po drugie u dziada nie robię.
A to że takie kurfy typu łysy plajtę zrobią to bardzo dobrze, może w końcu pojawią się na rynku normalni pracodawcy. A to że soje pieniądze ulokowałeś w transporcie to świadczy tylko jakim jesteś idio/tą. | 1 | | |
~Remik
| Napisz może że też się nowe będą otwierały np koło Jaworzna będą produkować auta elektryczne a nie tylko że zwolnienia. | | | |
~driver
| s://logistyka. rp. pl/praca-w-logistyce /art37486711-kierowc y-juz-szukaja-pracy- zniknal-rynek-pracow nika
Normali Dobrzy czyli Głupi co słuchają co ma do powiedzenia kierowca dodaj | | | |
~driver
| Sasiad chciał z miedzyanrodówki zejsc na krajówkę na nuffkach To kierowcy przeprowadzili bunt ze oni na kraju nie beda pracować I kazdy z nich zasilił szeregi wolnych ludzi od pracy Dodam same Polaczki z okolicy | -1 | | |
~leży z drutem pod premium
| HAHHAHH ALE KOMEDIA
dziADOM SIE MARZY, ŻE KIEROWCA pojedzie za 250 zł dniówki hahhahha
taki driver chce nawet otwierać firme w Niemczech i płacic kierowcy 220 zł dniówki
kooorwa pojepie przeciez do ciebie nawet ciapak nie przyjdzie pracować
Dziady jedno jest pewne wy prędzej swoje dziadowskie firemki pozamykacie niz znajdziecie kierowce co będzie za 250 zł yepał
pomarzyc dobra rzecz to nic nie kosztuje a jak wiadomo dziadtrans pazerny na hajs to koorfa buja w obłokach | 1 | | |
~Kris
| Remik u dziada nie robisz? To jakim cudem dostałes robotę? Skoro to taka super firma to czemu niemcy tam nie robią? | | | |
~driver
| za 300 to juz sami kierowcy wisza na fb że chcą jechac | | | |
~driver
| z przekory nikt nie dostanie czego chce Ja juz widziałem ogłoszenia ze przyjmie do pracy solowka 200zł Zestaw 250 zł Wyjazdy 4/1 minimum | | | |
~scan cargo
| Driver mozesz pisac to i 100 razy to nic nie zmieni, zobacz że tu odpowiada dla przekory paru ludków przy okazji powyzywa sobie znienawidzonych pracodawców da upust emcjom, Kierowcy nie rozumieja że to nie PM ani regulacje unijne wywindowały zarobki tylko podaż i popyt, była nadpodaż ładunków i aut vs/ niedobór kierowców i to windowało zarobki bo z PM to co im wychodzi realnie jakies 6-8 tys z PM reszta to jest ten bonus wynikajacy z presji podazowej i z tego że zarobki pozwalały też płacic takie pensje, być moze niektórzy nie pamietaja ale w tym krótkim okresie od momentu wprowadzenia Covida do momentu ogłoszenia dodaruku kasy na " pomoc covidową " firmy które padły i uwolniły pracowników ci pracownicy z zacisnietymi zebami przyjmowali wtedy prace za 6 tys pln od reki | | | |
~Remik
| Kris 90 procent Niemców robi więc masz złe info | | | |
~driver
| zobaczymy w styczniu co bedzie mysłal Po jedno nie bedzie juz na 100% czego wiesć a po drugie stawki bedą żałosne Wiec Szach Mat | | | |
~driver
| Dopiero z niemickiego zrzeszenia transportu przestrzegają przed nadciagającą recesją i ogromnym kryzysem ładunków na trans info
Ponure perspektywy dla branży przewozowej. Niemiecki związek przestrzega małych i średnich przewoźników | | | |
~Dawid87
| leży z drutem pod premium 250 zł to będzie dla najlepszych, | | | |
~driver
| szefie szefie ja pojade taniej... bo wiesz ten arek to mowił że jestes szefie chamem burakiem A Tomek ze go okradłeś | | | |
~scan cargo
| 90 % ludzi nie kuma skąd sie bieże to że np w Katarze szwajcari czy Luxemburgu czy DE sa takie a nie inne zarobki, nie rozumie skąd sie bieże bogactwo narodów, jaka jest marża na jedym porsche, czy jednej maszynie CNC czy lekach a jaka na 200 000 palet i ile lat potrzeba na odnowienie surówców do produkcji | | | |
~leży z drutem pod premium
| i bardzo dobrze, dziady zamykać firemki i na etat | | | |