~!!!iiii
| "Zarobić obrót" tak powinno być sorry. | | | |
~kierowawa
| Nikt ze zleceniodawców nie będzie trzymał stawek, bo ma umowę jak może znaleźć durnia za 20-30% mniej to nawet koszt zerwania umowy pokryje z różnicy i coś jeszcze zarobi.
No i widzisz, a czy znajdzie durnia który oprócz transportu zapewni mu zmagazynowanie kilku tysięcy palet z bieżącej produkcji? Mój szef powiązał transport z magazynowaniem. Stawek nikt mu nie zaniży. Trzeba było rozwijać firmy jak była dobra kasa. | | | |
~driver
| A myślisz że ceny magazynu nie tanieją? Jeszcze szybciej niż transportu Znam gościa co magazynuje Coca-Cola żywca kamis warkę i do tego robil wysyłki kilku sklepów internetowych I po dzisiejszych stawkach za energię elektryczną gaz i pracowników zostaje mu ok 3%obrotu Na spotkaniu zapowiedzieli spadek ilości wysyłek Czyli jak zliczył to mówił że będą plecy na tym biznesie Doliczając podwyżki podatku od nieruchomości lekki skok z 700tys rocznie na 1. 3 mln zł wg nowych stawek Więc nie opowiadaj bajek z mchu i paproci | | | |
~Kris
| Nawet gdyby bylo jak puszesz a nie jest bo doopisz od rzeczy. Ale nawet na moment przyjmijmy ze tak jest. To dotyczy jednej firmy a 10 innych ma problem i o tym jest ta dyskusja. Ze ogólnie jest żle. A ty z jednego przypadku wyciągasz wbioski na cała gospodarkę i rwierdzisz ze wszystkie dane są z doopy i wszyscy a*alitycy się mylą bo twoj szef na zapelniony magazyn. | | | |
~kierowawa
| Opisałeś jakiegoś drobnego magazyniera. Nasza firma odbiera i magazynuje produkcje z fabryki potem wysyła ja do Niemiec. Tam niemiecka spedycja zajmuje się dystrybucją do sklepów. Żadnych wysyłek internetowych i drobnicy, tylko całe naczepy towaru. Na powrocie komponenty do produkcji z Niemiec i Beneluxu. | | | |
~scan cargo
| do Kierowawa być może tego nie znasz lub nie miałeś doświadczenia w zyciu ale np posiadanie takiego magazynu to czasami zbawienie a czasami petla na szyi, to nie jest tak że magazyn zawse przynosi zyski a jesli Twój szef ma magazyn w Warszawie na własność to znaczy że jest mega majetnym człowiekiem i zasadniczo jakby sprzedła ten magazyn i zajał sie florystyką to by lepiej na tym wyszedł i finansowo i przychicznie, znam ludzi co sa kilkakrotnie bogatsi ode mnie odziedziczyli ziemie inwestycyjną wartą 5-30 mio pln i k.. całe zycie klepali biede teraz jej mąż zmarł i w sumie on została z ta ziemia w domku z lat 40 tysch dorabiajac sprzatajac pokoje, nie każdy sie urodził do pomnażania pieniedzy | | | |
~scan cargo
| a to co robisz to sie nazywa ogrzanie sie w cudzym blasku, prawisz peany pochwalne dla swojego szefa który jest majetnym człowiekiem ale jedyne co wasz wiąże to że ty jesteś trybikiem w jego dużej maszynie do tego aby żyło mu sie majetnie i dostatnio, to troche to tak jakby w grupie niewielników przy ognisku jeden sie chwalił drugiemu jak to jest zajebisty bo jego szef ma pałac 2000 metrów służbe i 5 kochanek tylko w jaki sposób to dowartosciowuje tego niewolnika przy ognisku nie wiem | | | |
~kierowawa
| Widzisz ja pamiętam tego mojego szefa jak zaczynał od rozwożenia towaru po sklepach jednym samochodem dostawczym. Robił to osobiście, potem zaczął dobierać samochody. Magazyn pod Warszawą, inne wynajęte. | | | |
~scan cargo
| to kiedy zaczał to robić masz swiadomość że ludzie którzy mieli transport do około tam 2007 roku to zarabiali 10 krotnie wiecej niż obecni przewoźnicy, podam ci przykład moj kolega w latach 90 tych woził blache z Finco stal i dostała 4 pln w obie strony za solówke małą porównaj ceny paliwa zarobki kierowców koszty i bedziesz miał odpowiedz, to prawda że jak ktos wtedy miał 2 auta swoje to mogł sobie dom pobudowac w 2 lata i trzeba było byc albo alkoholikiem albo totalnym deklem żeby nie zarbiac takiej kasy zreszta jak ktoś wtedy miał kase to wsytarczylo kupić troche ziemi pod warszawa i tez zarobić na tym 10 krotnie | | | |
~driver
| A wie ile mu poniosą podatki? Bo może nie jest jeszcze świadomy że podatki będą x2 A stawki raczej nie wzrosną za obsługę bo i towaru mniej będzie Ale cóż może nieświadomych to nie dotyczy | | | |
~scan cargo
| Te legendy o dziadach co to sobie i dzieciom postawili domy w krótkim czasie to własnie z tamtych lat, mojego znajomego rodzicie mieli 2 chłodnie na wynajmie i z samego najmu zyli jak pączki w maśle wliczajac w to że oczywiście z najmu odkładali na wartość odtworzeniową sprzetu, w tamtych czasach leasing tak ne dawął wszytskim aut | | | |
~scan cargo
| to policzcie za solo chyba tam do 7 ton jechał w jedno strone a płacili w dwie storny za trasy po 300 km w tej chwili stawki sa niższe na duże 13, 6 i to w jedną strone tyle w temcie diesel to wtedy był coś koło 1, 1-1, 2 o drogach wynagrodzeniach i innych kosztach nawet nie wspomne transport w latach 90 to była kura znosząca złote jajka jak ktoś miał choć minimum rozumu w głowie i nie pił to sie mogł dorobić dla siebie i wnuków | | | |
~Fletnia Pana
| Scan cargo, ty chyba nigdy nie doświadczyłeś poczucia dumy z prowadzenia bizensu i kierowaniem zespołu pracowników. Nigdy też zapewne nie doświadczyłeś aktów dumy pracowników, że są właśnie tym przysłowiowym trybikiem w firmie, z poukładaną robotą, trybikiem docenianym i godnie wynagradzanym przez szefa. Prowadzenie firmy jest jak sterowanie żaglowcem. Potrzebny jest dobry kapitan i świetnie wyszkolona, oddana i gotowa do poświęceń załoga. Bo tylko tacy ludzie przetrwają wszelakie sztormy. Jeśli nie masz takiej ekipy to nie jesteś dobrym szefem i daj sobie spokój z tym biznesem. Nikt z twoich niewolników nie pomoże ci przetrwać kryzys. | | | |
~kierowawa
| scan cargo te czasy nie wrócą. Z Turcji wracało się na pusto i się opłaciło. Kierowcy jeżdżący na Rosje w dwa, trzy lata dom budowali. | | | |
~driver
| Haa haa i co jeszcze | | | |
~driver
| I dlatego kierowca jest i będzie kierowca | | | |
~Kris
| Koles pamieta ze szef zaczynal od zera i sie dorobil ale sam nie pamieta ze zaczynal od zera i na zerze został. Jaki z tego wniosek? | | | |
~driver
| Typowy Polaczek zawistny skur... L | | | |
~kumidan
| Kupi Flecie, czy Głupi Flecie, co tam ściemniasz.? ?
Wg twojego wpisu powyżej, to dziadtransy są jak najbardziej przedsiębiorcami uczciwymi, prowadzącymi firmy z ludzką twarzą, taka sól ziemi naszej ojczystej. Kto jak nie dziadtransy, od dekad. walczy skutecznie ze ''sztormami'' i przeciwnościami losu, a załoga przy dziadtransie trwa. Ta załoga jest świetnie profesjonalna, gotowa do poświeceń i wspiera pana swego, a w kryzysie, to i miską ryżu zadowoli się.
Nie pomógł PM, the beściaki na dowód świetności szefów swych, trwają u boku tychże, gotowi własną piersią, swych dobrodziei ochraniać we wszystkiem - wiwat the beściaki, wiwat 8/1, konstytucja, a za chwilę rewolucja !! | -1 | | |
~Fletnia Pana
| Larwa twoja pogarda dla kierowców jest tu ogólnie znana. Nie dziwi mnie to larwo bo masz korzenie chachłackie i banderowskie. Po co sie wpiertalsz między wódkę, a zakąskę nie mając nic do gadania. Twoje nudzirstwo zaczyna mnie męczyć. Wracaj za GS ciągnąć ssanie wydziarganym w hitlery azowcom. | | | |
~Fletnia Pana
| Jesteś bardzo głupi, larwa. Zrób coś dla ludzkości i wypiertalaj na Madagaskar. | | | |
~xthx
| W 2003 roku były stawki 2. 8 za km jeśli się wzięło stolarka Wołomin np. Do Szczecina i z powrotem płyta ze szczecinka ale 28ton tak powstawały duże firmy transportowe | | | |
~kumidan
| Kupi Jaculkowy Flecie, co ty tam możesz wydukać intelektualny karzełku. Wołaj mnie tu swego plemnikodawcę Jacusia. Temu głąbowi forumowemu nr 1, w swej łaskawości kopa zasadzić mogę. Ty wraz z Wyliczanką, to exekwo miejsce drugie głąbów monstrualnych et. , a ja kopy sadzę tylko mistrzom, tej mało ekskluzywnej konkurencji.
Pogardę mam li tylko dla takich pomiotów jak ty i Kupa - co, łasisz się do the beściaków, sam nie potrafiąc sklecić paru zdań logicznego dyskursu. Pattataj patataj, lilihaha Kupa Fleta w... ie ma !! | | | |
~!!!iiii
| Przecież pracownicy a w tym przypadku kierowcy potrafią wyliczy zysk każdego szefa szczególnie w weekend na parkingu w który stoją przypadkiem / niechcący, bo tak to zawsze są w domu w piątek do południa i zarabiają po 10tys a szef prosi aby pracowali. To komu Panowie szefowie tłumaczycie jak się robi pieniądze. Z postów wynika, że każdy szef powinien zamienić się miejscami z kierowcą i firma, by rozkwitła ale, że szef to jakiś chłopek roztropek to uja potrafi i chyba dlatego to dziad trans, bo nie mogę pojąć tej definicji kiedy już przestaje się być dziat transem. Chyba jak zyski rozda się pracownikom a samemu zamieszka się na poddaszu w kawalerce. | | | |
~Kris
| Na otomoto tydzien temu było 3300 ciągników do sprzedaży. Dzisiaj 3422. Proponuje sprawdzac raz w tygodniu jak się będzie zmieniał licznik | | | |
~driver
| Kris trzeba tylko. Roczniki 2017-2022 | | | |
~kierowawa
| ~driver
2022-11-24 17:59:50 I dlatego kierowca jest i będzie kierowca
Guzik wiesz o transporcie, szczególnie tym na wschód kilkadziesiąt lat temu. Z moim obecnym szefem zetknąłem się około 30 lat temu. I co dziwne poznał mnie jak szukałem roboty w 2015 roku. Po drugie guzik wiesz o mnie, ja pracuje bo chcę, ale mógłbym nie pracować jeżeli chodzi o finanse, dlatego nie interesuje mnie koczowanie w budzie za 10-12 tyś. | | | |
~driver
| I co medalu oczekujesz że pracujesz? To jest Twoja wola gdzie jak i za ile Jeczysz jak dziwka wydymana przez alfonsa za free Pracujesz masz wynagrodzenia i sprawa się kończy Nie pasuje to odchadzisz z zawodu | | | |
~driver
| Praca to akt woli i potrzeb w życiu Musisz to pracujesz Gdybys miał jaja w życiu to może byś mógł być szczęśliwym emerytem | | | |
~Fletnia Pana
| Dziady liczą ile zarabia kierowca. Czemu kierowca nie może znać zarobków dziada? W Szwecji stosunek pensja szefa vs pensja sprzątaczki jest jak 1 do 5 i a jego wysokość jest wszystkim znana. Licząc wg schematu szwedzkiego, to dziad powinien zarabiać 50 tyś. na miesiąc. Wszystko co powyżej to zysk firmy na inwestycje i premie. | | | |