ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23449)
~Kris | Kierowawa skoro tak marnie zarabiasz jako kierowca to aplikuj do Lidla. | |||
~kierowawa | To że wy nie macie roboty, to nie znaczy że inni nie mają. Jak brak roboty to zamykajcie i do UP się udajcie. | |||
~kierowawa | ~Kris 2022-11-24 14:49:01 Kierowawa skoro tak marnie zarabiasz jako kierowca to aplikuj do Lidla. Zawsze mogę w naszej firmie przejść na kółka PL-D-PL i zarobię koło 10 tyś. ale po co? | |||
~Fletnia Pana | Kris mam głeboko w doopie twoje mądrości. Jak dziad zawsze będziesz szukać pretekstu do uwalenia zarobku kierowcy. Dziś jest kryzys jutro pandemia a potem chooj wi co. Jesteś tylko prymitywnym, samolubnym, łasym na kasę przedsiębiorcą małej firemki transportowej z jedyną możliwą, dla dzbana jakim jesteś, metodą wypracowywania choojowego zysku czyli okradania kierowcy. Zamiast budować szerokie środowisko zawodowe z kierowcami, które mogłoby dbać o interes branży transportowej to ty bydujesz chamie mosty w imię dziadowskiego partykularyzmu. | 1 | ||
~driver | człowieku to co było to juz tego nie ma I to trzeba zrozumieć To ze moze jezdzisz z kurierka to twoj fart Ale tez w tej dziedzinie troche padnie zapotrzebowanie Dzis spadł snieg i widze ze jest dziwnie pusto wszedzie Poczekamy na mróz | |||
~driver | kapitalizm ma swoje prawa ; ) i ekonomia Robol ma jepac za miche ryżu i tyle nie ma odwagi na cos swojego to rypie na Pana swego | |||
jacek-kuba
| P. Kierowca rypać to może małorolnego chama jedynie. | -4 | ||
~driver | no patrz ogon bedzie machał psem ; ) A widziałes psa bez ogona? A wiesz po co sie obcina ogon psom? | |||
~xthx | Np, Śląsk - wawa za 1100 frajerzy jadą | |||
~driver | i kierowcy pewnie dają 500zł dniuffki | |||
~Kris | Flecie to nie sa moje madrosci. Ale ty nalezysz do tej grupy ludzi ktorzy jak im powiesz ze ziemia jest okragla beda drzec ryja ze jest plaska. Ja nie musze ci niczego udowadniac bo twoj los mi yebie. Glupi jestes i glupi umrzesz. To nie moj problem | |||
~kierowawa | Tak dziś spadł śnieg, pod oknem normalny ruch plus dwa pługi widziałem dodatkowo. Ty płaczesz że nie ma roboty, a mój szef wynajmuje następny magazyn na Białołęce. Wchodzi w nowe ładunki. To będzie już trzy magazyny paletowe i czwarty dystrybucyjny. | 1 | ||
~leży z drutem pod premium | Dziadtransy zamykac śmieszne firemki i brac sie do odśnieżania, do tego sie tylko nadajecie Mi sie morta cieszy z każdym jednym upadkiem dziadtransa | |||
~Fletnia Pana | Kris, właśnie popisałes się swoim chamstwem. To typowe wśród polskiego dziadostwa. Polski dziad to cham, prostak i złodziej. Spełniasz te kryteria. | |||
~driver | w czym masz problem Idziesz na swoje i tyle nie pasuje tak to idziesz do pracy na zachod | |||
~Fletnia Pana | "w czym masz problem Idziesz na swoje i tyle nie pasuje tak to idziesz do pracy na zachod" mówisz jak alfons do swojej koorwy. Z pewnością nim jesteś. | |||
~!!!iiii | Nie mogę zaskoczyć, która firma to dziadtrans a która to primetrans. Czytam i nie wierzę w jakiej matni zawiesili się kierowcy, którzy biorą udział w tym forum. Patrzą powierzchownie i tylko w wąskim horyzoncie. Ważne, że stać was na telewizor panoramiczny tylko szkoda, że nie ogladacie w nim żadnych informacji ekonomicznych aby mieć trochę wiedzy, co dzieje się w gospodarce europejskiej. Dziś wyjazdy z pod Wa-wy na De na cały Grudzień i Styczeń (ponad 40exportow 24t na palecie do marketów) wzięła odemnie spedycja za średnią cenę 0, 9-0, 97. W kabotażu po Niemczech na Timo Niemcy jeżdżą za 1-1, 2eu a Polak/LT nie chce jechać. Niemiec bierze, bo nie ma z czym jeździć i oby do świąt zrobić obrut. Po nowym roku będzie bardzo dużo plajt w transporcie. Nie da się jeździć przy dzisiejszych kosztach za takie stawki. To nawet nie wyjdzie na Ziobro. Nikt ze zleceniodawców nie będzie trzymał stawek, bo ma umowę jak może znaleźć durnia za 20-30% mniej to nawet koszt zerwania umowy pokryje z różnicy i coś jeszcze zarobi. | |||
~!!!iiii | "Zarobić obrót" tak powinno być sorry. | |||
~kierowawa | Nikt ze zleceniodawców nie będzie trzymał stawek, bo ma umowę jak może znaleźć durnia za 20-30% mniej to nawet koszt zerwania umowy pokryje z różnicy i coś jeszcze zarobi. No i widzisz, a czy znajdzie durnia który oprócz transportu zapewni mu zmagazynowanie kilku tysięcy palet z bieżącej produkcji? Mój szef powiązał transport z magazynowaniem. Stawek nikt mu nie zaniży. Trzeba było rozwijać firmy jak była dobra kasa. | |||
~driver | A myślisz że ceny magazynu nie tanieją? Jeszcze szybciej niż transportu Znam gościa co magazynuje Coca-Cola żywca kamis warkę i do tego robil wysyłki kilku sklepów internetowych I po dzisiejszych stawkach za energię elektryczną gaz i pracowników zostaje mu ok 3%obrotu Na spotkaniu zapowiedzieli spadek ilości wysyłek Czyli jak zliczył to mówił że będą plecy na tym biznesie Doliczając podwyżki podatku od nieruchomości lekki skok z 700tys rocznie na 1. 3 mln zł wg nowych stawek Więc nie opowiadaj bajek z mchu i paproci | |||
~Kris | Nawet gdyby bylo jak puszesz a nie jest bo doopisz od rzeczy. Ale nawet na moment przyjmijmy ze tak jest. To dotyczy jednej firmy a 10 innych ma problem i o tym jest ta dyskusja. Ze ogólnie jest żle. A ty z jednego przypadku wyciągasz wbioski na cała gospodarkę i rwierdzisz ze wszystkie dane są z doopy i wszyscy a*alitycy się mylą bo twoj szef na zapelniony magazyn. | |||
~kierowawa | Opisałeś jakiegoś drobnego magazyniera. Nasza firma odbiera i magazynuje produkcje z fabryki potem wysyła ja do Niemiec. Tam niemiecka spedycja zajmuje się dystrybucją do sklepów. Żadnych wysyłek internetowych i drobnicy, tylko całe naczepy towaru. Na powrocie komponenty do produkcji z Niemiec i Beneluxu. | |||
~scan cargo | do Kierowawa być może tego nie znasz lub nie miałeś doświadczenia w zyciu ale np posiadanie takiego magazynu to czasami zbawienie a czasami petla na szyi, to nie jest tak że magazyn zawse przynosi zyski a jesli Twój szef ma magazyn w Warszawie na własność to znaczy że jest mega majetnym człowiekiem i zasadniczo jakby sprzedła ten magazyn i zajał sie florystyką to by lepiej na tym wyszedł i finansowo i przychicznie, znam ludzi co sa kilkakrotnie bogatsi ode mnie odziedziczyli ziemie inwestycyjną wartą 5-30 mio pln i k.. całe zycie klepali biede teraz jej mąż zmarł i w sumie on została z ta ziemia w domku z lat 40 tysch dorabiajac sprzatajac pokoje, nie każdy sie urodził do pomnażania pieniedzy | |||
~scan cargo | a to co robisz to sie nazywa ogrzanie sie w cudzym blasku, prawisz peany pochwalne dla swojego szefa który jest majetnym człowiekiem ale jedyne co wasz wiąże to że ty jesteś trybikiem w jego dużej maszynie do tego aby żyło mu sie majetnie i dostatnio, to troche to tak jakby w grupie niewielników przy ognisku jeden sie chwalił drugiemu jak to jest zajebisty bo jego szef ma pałac 2000 metrów służbe i 5 kochanek tylko w jaki sposób to dowartosciowuje tego niewolnika przy ognisku nie wiem | |||
~kierowawa | Widzisz ja pamiętam tego mojego szefa jak zaczynał od rozwożenia towaru po sklepach jednym samochodem dostawczym. Robił to osobiście, potem zaczął dobierać samochody. Magazyn pod Warszawą, inne wynajęte. | |||
~scan cargo | to kiedy zaczał to robić masz swiadomość że ludzie którzy mieli transport do około tam 2007 roku to zarabiali 10 krotnie wiecej niż obecni przewoźnicy, podam ci przykład moj kolega w latach 90 tych woził blache z Finco stal i dostała 4 pln w obie strony za solówke małą porównaj ceny paliwa zarobki kierowców koszty i bedziesz miał odpowiedz, to prawda że jak ktos wtedy miał 2 auta swoje to mogł sobie dom pobudowac w 2 lata i trzeba było byc albo alkoholikiem albo totalnym deklem żeby nie zarbiac takiej kasy zreszta jak ktoś wtedy miał kase to wsytarczylo kupić troche ziemi pod warszawa i tez zarobić na tym 10 krotnie | |||
~driver | A wie ile mu poniosą podatki? Bo może nie jest jeszcze świadomy że podatki będą x2 A stawki raczej nie wzrosną za obsługę bo i towaru mniej będzie Ale cóż może nieświadomych to nie dotyczy | |||
~scan cargo | Te legendy o dziadach co to sobie i dzieciom postawili domy w krótkim czasie to własnie z tamtych lat, mojego znajomego rodzicie mieli 2 chłodnie na wynajmie i z samego najmu zyli jak pączki w maśle wliczajac w to że oczywiście z najmu odkładali na wartość odtworzeniową sprzetu, w tamtych czasach leasing tak ne dawął wszytskim aut | |||
~scan cargo | to policzcie za solo chyba tam do 7 ton jechał w jedno strone a płacili w dwie storny za trasy po 300 km w tej chwili stawki sa niższe na duże 13, 6 i to w jedną strone tyle w temcie diesel to wtedy był coś koło 1, 1-1, 2 o drogach wynagrodzeniach i innych kosztach nawet nie wspomne transport w latach 90 to była kura znosząca złote jajka jak ktoś miał choć minimum rozumu w głowie i nie pił to sie mogł dorobić dla siebie i wnuków | |||
~Fletnia Pana | Scan cargo, ty chyba nigdy nie doświadczyłeś poczucia dumy z prowadzenia bizensu i kierowaniem zespołu pracowników. Nigdy też zapewne nie doświadczyłeś aktów dumy pracowników, że są właśnie tym przysłowiowym trybikiem w firmie, z poukładaną robotą, trybikiem docenianym i godnie wynagradzanym przez szefa. Prowadzenie firmy jest jak sterowanie żaglowcem. Potrzebny jest dobry kapitan i świetnie wyszkolona, oddana i gotowa do poświęceń załoga. Bo tylko tacy ludzie przetrwają wszelakie sztormy. Jeśli nie masz takiej ekipy to nie jesteś dobrym szefem i daj sobie spokój z tym biznesem. Nikt z twoich niewolników nie pomoże ci przetrwać kryzys. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.