ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23449)
~Fletnia Pana | Ssij kuta/sa stary zgredzie Bo ci z japy gów. nem jedzie Wypiertalaj do Kijowa Lizać wucu sranie z rowa | 1 | ||
~kumidan | Nie jest możliwym, aby Kupa brał udział, w jakimś odcinku reżyserowanym przez Bartassa. Kupa jako obojnakie nijakie, podjął pracę w serialu ''Niewolnica Izaura, czterdzieści lat po'' Jutro zwiastun tego tęczowego tasiemca. Zostałem zaproszony na przed premierę. O mych wrażeniach z tej wyczekiwanej prezentacji opowiem jutro-będzie śmiesznie, a dla Kupy przykro. | -1 | ||
~12345 | Aha :) | |||
~driver | I jak dziewczyny tepicie jeszcze tych podłych dziadów? Entuzjazm już opadł? Czy już macie wizję bezrobotnych? Dziady ruszyły w ostnia trasę? | |||
jacek-kuba
| Tępi się driwer. Ale człowiek nadążyć nie może. Bo padają dziady jak pluskwy po muchozolu. Znikają ku. wy z rynku w tempie prędkości światła. Zwijają się jak małe ku, ta, sy -tak jak ty to uczyniłeś. | -4 | ||
~!!!iiii | Wciąż nie mogę się nadziwić. Wszystkim kierowcą biorącym udział w tej pyskówko - dyskusji myślą, że jak stopnieje rynek pracy (czyli zwiną się lub ograniczą firmy) to dla nich będzie lepiej. Przecież to abstrakcja. Kierowców nie przybędzie ale zleceń ubywa a co za tym idzie pracy dla transportu jest lub będzie mniej szybciej niż później dla wielu firm czyli mniej potrzebnych kierowców, którzy zapełnia lukę, która jest. Ta luka to praca w firmach, do której nikt nie był chętny z różnych powodów. Panowie włączacie myślenie. | |||
~!!!iiii | Czyli można powiedzieć, że dobrze to już było. Kirowcom tak to się pisze, mój błąd. | |||
~Ł ysy | Oni dalej tkwią w mitach. Kierowców nie ma i nie będzie. To fakt. Tylko na jakiego wała kierowcy, jak nie ma co wozić? Wiem forumowi szczekacze pracują w zajebistych firmach. Tam pracy do bólu. | |||
~Ł ysy | Pamiętacie teksty : 1. Ogien na tłoki, ważne że koła sie kręcą. 2. Tak to się robi ziomuś. No i się zrobiło. | |||
~Fletnia Pana | To ty jesteś od myślenia i kombinowania dziadu. Żyjesz w polskim kapitalizmie systemie, w którym ty, jako kapitalista żyjesz z wyzysku robola czyli kierowcy. Efektem tego wyzysku jest twój dobrobyt, twoje pałace i pokaźne sumy na koncie. Masz więc środki by przetrwać kryzys. Jeśli uważasz, że za kryzys ma płacić kierowca godząc się na niższą wypłatę i większą pracę, to znak że jesteś nie tylko dziadem ale małym bandytą, hitlerkiem traktującym kierowcę jak niewolnika. Na szczęście kierowca w chwili kryzysu po prostu porzuci cię jak zurzytą prezerwatywę. | |||
~!!!iiii | Fletnia ja o niebie ty o chlebie. Pracodawcy transportowi prowadzą działalność w tzw "kapitalizmie wolno rynkowym" to chcąc nie chcąc pracobiorcy też w nim uczestniczą. Nikt nikogo nie zmusza być jednym czy drugim w tym systemie. Jak komuś warunki się nie podobają to odchodzi lub w ogóle się nie zatrudnia. Właśnie z tego powodu jest tyle wakatów, bo nie ma chętnych do tej pracy, bo komuś się ona nie podoba lub w tej lub innej firmie nie chce pracować, bo ma wybór lepszej. Tylko co zrobi jak ta lepsza się zwinie, dokąd pójdzie??? Gdzie kolwiek będzie mógł i będą go potrzebowali/chcieli . | |||
~kiero | Módlcie się żeby duże spedycje nie zaczęły zatrudniać kierowców i kupować żelazo, szczególnie te które dawały swoją naczepę. Do tej pory przewoźnicy byli konkurencyjni cenowo, dzięki kombinacjom z płacami z paliwem. Ale to się kończy, dziś wiele firm ubezpiecza na całość wypłacanych pieniędzy, bez diet, duże spedycje też tak mogą zatrudniać kierowców. | |||
~Ł ysy | Kiero. Przecież FM miał samochody, zatrudniał kierowców. Szybko firma zrezygnowała z tej, żyły złota". Dlaczego do tej pory DHL nie kupuje ciągników? To samo czyni DSV. Kiero, ty jednak potrafisz zaskoczyć. Twoje twórcze przemyślenia kiedyś trafia?do szkół jako prawdy objawione. | |||
jacek-kuba
| Wykrzyknik zapytam wprost-oszalałeś? Od początku mamy ci powtarzać 2-letnie wykłady? ?? Przyjmij po prostu do wiadomości złotą myśl. cyt- im więcej dziadów padnie, tym lepiej dla kierowców. Przyswój te wnioski i nie myśl, widocznie cię to przerasta i tyle. Nie posiadasz wiedzy, nie nabyłeś jej, to czytaj całe forum -to kopalnia wspomnianej wiedzy, księga złotych myśli i wymiana wszelkich doświadczeń -to prawdziwa skarbnica. Przyjąć do wiadomości, zakodować i głosić prawdę dalej. Nauczaj młode pokolenia. | -4 | ||
~Ł ysy | Fletnia Pana. Jeżeli myślisz, że głownym celem prowadzenia jakiejkolwiek firmy jest zapewnienie miłej, dobrze płatnej pracy pracownikowi, jesteś w błędzie. Knoci się koniunktura na rynku, koszty zmian ponoszą wszyscy. Nie wiem czy wiesz, ale przeszlo 30 lat żyjemy w kapitaliźmie. Ty dalej bajasz o komunie. | |||
~Ł ysy | Jak mam rozumiec twoj post? Pracodawca ma ci oddać ostatni grosz, bo ty jesteś pracownikiem i ci się należy? Pracodawcy się nic nie należy, chociaż to on zainwestował swoje pieniądze i on ponosi ryzyko? Ciekawa teza. | |||
jacek-kuba
| ~Ł ysy 2022-11-21 23:38:30 Fletnia Pana. Jeżeli myślisz, że głownym celem prowadzenia jakiejkolwiek firmy jest zapewnienie miłej, dobrze płatnej pracy pracownikowi, jesteś w błędzie. No nie baran? To jakie są główne cele? | -4 | ||
~Ł ysy | Jacek -sraka przez strajk komorników nabrał sił. Przez kilka dni będzie pieprzył swoje mądrości. | |||
~kiero | Ł ysy a dlaczego np. Raben nie miałby pójść w ślady girteki? Do tej pory zatrudniali przewoźników bo sami nie mogli by płacić pod stołem, albo 3/4 wypłaty jako dieta. Woleli żeby to przewoźnik kombinował z rozliczaniem kierowcy i jego godzin pracy. Dziś różnice się zacierają, firmy nawet na krajówce oskładkowują całość wypłaty i odprowadzają podatek. | |||
jacek-kuba
| Komornicy strajkują? Nie wiem czy ktoś ci we wsi głupot nagadał, wyjdziesz na ulicę i wreszcie cię złapią matole. | -4 | ||
~Fletnia Pana | !!!iiii, w dzisiejszej rzeczywistości zmiana zawodu to nie problem. Tokarz zapłaci 12 tys za kurs C+E i w pól roku będzie kierowcą. Kierowca z kolei zrobi papiery SEP i zostanie elektrykiem, a elektryk pójdzie na kurs programistyczny. A programista wybuduje dom autonomiczny na wsi i położy na wszystkim lachę. Tylko dziad będzie miał problem z adaptacją do nowej rzeczywistości. Nie ma on nawyku uczenia się i chęci do wysiłku umysłowego. | |||
jacek-kuba
| !!! idź na lekarzynę jakiegoś, albo nauczyciela- jak nie rozumiesz podstaw ekonomii. Tam nie trzeba myśleć, starczy schematami jechać. | -4 | ||
~Fletnia Pana | Polski kapitalizm jest oparty na eksploatacji i legalnej usankcjonowanej prawnie eksploatacji pracownika. Mitem jest praca 8 h dziennie, bo pracodawca ma prawo zażądać dodatkowych niepłatnych godzin (do odebrania w dniach wolnych co jest kłamstwem). Dodatkową bezczelną formą wyzysku jest zatrudnianie pracownika na śmieciówkę lub firmę jednoosobową. A wisienką na torcie jest to, że pracownicy w Polsce nie mają możliwości strajku, co jest kpiną w pańswie w którym rządzą dawni organizatorzy strajków. Jest to idealne środowisko dla dziadtransa i wyzysku jego pracowników. Dziad trans jest jednostką aspołeczną, nie buduje więzi społecznych z pracownikami, traktuje ich jak prymitywną chołotę od roboty. W czasie kryzysu jak przystało na socjopatę wypiertala ich na zbity pysk. | |||
~Ł ysy | Komunistom, socjalistom mówimy głośne spier da lać. | |||
~tago | Wszystkim POKOmuchom, mówimy spiełdalać !!! | 1 | ||
~Kris | Kiero jest prosta odpowiedz na twoje pytanie. Koszty. Raben nie zatrudnia kierowców bo taniej jest miec podwykonawców i nie chodzi tu o płacenie pod stołem tylko utrzymywanie auta, rozliczanie, kierowców itd. Poza tym i to jest wazniejszy powód Raben to jest firma logistyczna a nie transportowa. Oni zarabiają na magazynowaniu, konfekcjonowaniu i dostarczaniu mieszanych ładunków a nie wożeniu z punktu a do b. | |||
ono
| Panowie kierowcy.. rynki puste... oj pójdzie was na zieloną trawkę sporo... skończą się pier. olenia i marudzenia. Wreszcie dożyłem pięknych czasów. WRESZCIE!!! | -1 | ||
~Kris | ono a czym ty sie roznisz od tych kierowców? Oni tez mowili nie wazne ze mi jest zle wazne ze dziad dostaje po doopie. Ty robisz tak samo. Sam bedziesz w doopie a cieszysz się z nieszczescia innych. Jakim trzeba byc ludzkim odpadem zeby tak myslec. Napluł bym ci w ryj szmaciarzu. | |||
~driver | ale co dziewczyny Nadal aktualne ze im wiecej dziadów padnie tym lepiej dla kierowców? ? | |||
~kierowawa | ~Kris 2022-11-22 08:38:51 Kiero jest prosta odpowiedz na twoje pytanie. Koszty. Raben nie zatrudnia kierowców bo taniej jest miec podwykonawców i nie chodzi tu o płacenie pod stołem tylko utrzymywanie auta, rozliczanie, kierowców itd. Poza tym i to jest wazniejszy powód Raben to jest firma logistyczna a nie transportowa. Oni zarabiają na magazynowaniu, konfekcjonowaniu i dostarczaniu mieszanych ładunków a nie wożeniu z punktu a do b. Taniej mieć podwykonawców? To znaczy że przewoźnicy nie zarabiają? Czy nie warto sięgnąć po pieniądze które zarabia podwykonawca, szczególnie jak maleją obroty? Mój szef jako transportowiec wszedł w magazynowanie i dystrybucje dla dwóch dużych firm, powiększa flotę, żeby nie płacić innym przewoźnikom, czyli konkurencji. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.