Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Holowanie auta

ID: 270947


Panowie prowadzilem wczoraj auto na sztywnym holu z powodu awarii, wał był odłączony, karta w tacho była prawidłowo.
Pech chciał ze byla kontrola policji i stwierdzili nierejestrowanie przez tacho czasu jazdy i tym samym fałszowanie licznika.
Zabrali prawko i sprawa do sądu.
Da się coś zrobić z tym?

~Kierowca
*.dynamic.gprs.plus.pl

Posty (170)

~To proste
Weź się kloc z konstruktorami
~Kierowca
Eco roll to system w komputerze powiązany z mapami drogowymi i GPS, który decyduje czy w czasie zjazdu z górki jechać na luzie czy hamować silnikiem
~Kierowca
Konstrukcjyjnie nie ma wolnego koła ja w wartburg czy syrence
~To proste
Buhahahaa :D

Czyli wg ciebie system Eco roll nigdy nie wyrzuci na luz podczas jazdy po równej drodze, w przypadku gdy ściągniesz nie z gazu? Wróć. Z przyspieszcza
~To proste
A to co ty opisałeś to jest tylko wycinek systemu Eco, powiązany z topografia.

Pewnie cię zaskoczę, ale możesz mieć system Eco roll, nie mając topografii i wtedy auto nie będzie wyrzucało na luz o ile nie ściągniesz giry z gazu w przypadku jazdy na kopycie
~Kierowca
Czasem wyrzuca nawet przed w czasie podjazdu pod górę
~Kierowca
Testowalem to gdy wiele odcinków dróg nie było jeszcze w pamięci systemu, zwlaszcza południe Europy
~To proste
O testowaniu to może pisać ktoś kto rozumie metodę działania.

Raczej watpie żebyś Ty się zaliczał do tej grupy, sądząc po tym co napisales
Puchacz1
Ja mam takie pytanie do autora.
Czy tachograf nie wyświetlał przy tym holowaniu jakiegoś błędu?
Zwróciłeś uwagę czy nie?
~Kierowca
Nie było żadnego błędy nw tacho ani w pojeździe
Puchacz1
~Kierowca
2023-01-2 4 18:25:44 Czasem wyrzuca nawet przed w czasie podjazdu pod górę

Niczego ci nie "wyrzuci" jeśli jedziesz "na bucie"pod górkę.
Jadąc na tempomacie z włączonym "idiot system" ( tak to nazywam) "wyrzuci".
Puchacz1
~Kierowca
2023-01-2 4 18:57:24 Nie było żadnego błędy nw tacho ani w pojeździe

Dla mnie trochę dziwne że nie było żadnego błędu.
Impulsator zdaje się dostaje sygnały z kilku źródeł.
Ale specjalistą nie jestem, to pozostanę zdziwiony.
~Kierowca
Nie rozmawialiśmy o jeździe pod butem
~To proste
Oczywiście że to idiot system.

Bo trzeba być nie lada geniuszem żeby cisnąć do samego szczytu, żeby po jego przejechaniu, 50m dalej cisnąć po heblach
~To proste
Bądź zdziwiony.
Dopóki tacho nie jest wpięte do GPS to skąd ma wiedzieć że się porusza, skoro koło w skrzyni biegów gdzie montuje impulsator się nie kręci?
~Kierowca
Sam impulsator ma zawsze tylko jedno źródło impulsów.
~To proste
O boszzzz
Puchacz1
~To proste
2023-01-24 19:02:00 Oczywiście że to idiot system.

Bo trzeba być nie lada geniuszem żeby cisnąć do samego szczytu, żeby po jego przejechaniu, 50m dalej cisnąć po heblach

Może źle to nazwałem- system idioto odporny w nowoczesnych ciężarówkach, fkurrfiający tych z tyłu jadących na "bucie" w podłodze.
Puchacz1
~Kierowca
2023-01-2 4 19:07:38 Sam impulsator ma zawsze tylko jedno źródło impulsów.

Kiedyś miał.
~To proste
Tych jadących z tylu mam zawsze daleko z tylu.
Dystans to ważna rzecz
~Kierowca
Dodatkowym źródłem info o prędkości może być z czujników ABS
~To proste
Chłopaczkowi impulsator pomieszał się z tachem.
Impulsator zawsze był montowany przy kole które się kręci podczas jazdy.
To tacho ma kilka źródeł sygnału
~Kierowca
I nie myl puchacz impulsatora z tachografem.
To tachograf od 10 lat ma mieć dwa źródła info o prędkości, a nie impulsator
Puchacz1
~Kierowca
Co nie zmienia, w twej sytuacji praktycznie nic.
W sądzie, te policjanty zrobią z siebie koncertowych idiotów.
A najlepiej zasięgnij "języka" w ITD opisując całą akcję.
~To proste
Kołem kręconym się podczas jazdy, jest np koło zębate w skrzyni biegów
Puchacz1
~To proste
2023-01-24 19:13:11 Chłopaczkow i impulsator pomieszał się z tachem.
Impulsator zawsze był montowany przy kole które się kręci podczas jazdy.
To tacho ma kilka źródeł sygnału

Dlatego też chłopaczek pyta, czy tacho wyświetlało błąd.
~To proste
Kierowca
I nie myl puchacz impulsatora z tachografem.
To tachograf od 10 lat ma mieć dwa źródła info o prędkości, a nie impulsator

Powrac a pytanie, jak to się w takim razie stało że tacho nie działało?
~To proste
Jeśli jedno źródło sygnału jest zakłócone, lub jest różnica w odczytach źródeł sygnałów, to tacho od razu wywali błąd.

To o co chodzi?
Czego autor nie chce napisać?
Czy rzeczywiście policjanci okażą się głupkami?
Puchacz1
Powrac a pytanie, jak to się w takim razie stało że tacho nie działało?


Cud.
Tylko to można zakwalifikować w kategoriach cudu.
Puchacz1
I biję się w piersi, dziękując "~To proste" za słuszne zwrócenie uwagi przy pomyłce w dostarczaniu danych.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.223.114.142

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels