ID: 279652
Polscy przewoźnicy mówią otwarcie: Potrzebujemy wsparcia, by przetrwać!
ID: 279652
ID: 279652
Minister infrastruktury Dariusz Klimczak spotkał się w Warszawie z przedsiębiorcami działającymi w branży transportu drogowego towarów. Spotkanie odbyło się z inicjatywy przewoźników i dotyczyło działań sanacyjnych dla polskiej branży transportowej.
Minister infrastruktury Dariusz Klimczak spotkał się w Warszawie z przedsiębiorcami działającymi w branży transportu drogowego towarów. Spotkanie odbyło się z inicjatywy przewoźników i dotyczyło działań sanacyjnych dla polskiej branży transportowej.
~etransport.pl
Posty (311)
~Ordynator oryginal! | A hoj cię to dzbanie obchodzi. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Czy wszystko zrozumiale? czy nadal tłumaczyć? | |||
~Ordynator oryginal! | Tęczowi homoseksualiści poza kolejnością zgłoszeń. Pierwsi po darmową kasę. | |||
szatan
| Postulaty jak najbardziej słuszne, zmniejszyć obciążenia podatkowe i kontrolować czy konkurencja ze wschodu nie wykonuje nielegalnych kabotaży. Żeby im tylko nie przyszło do głowy aby dopłacać do spłaty zestawów czy sprowadzania i szkolenia imigrantów, bo większa konkurencja o zlecenia jest teraz ostatnią rzeczą jaką potrzebuje unijny transport. | |||
~kiero | PiS juz nie rządzi, wsparcia nie będzie, a jak mówiła Hajka tanio to już było. A pewien minister pieniedzy nie ma i nie będzie :) :) :) | 1 | ||
Ł ysy
| Słuszna uwaga, zero wsparcia. Dla bezrobotnych kierowców sześć miechów zasiłku i koniec. Do roboty, jak nie na szczaw i mirabelki. | |||
~kiero | Łysy, ja nie narzekam, 10 tysi co miesiąc jest. | |||
~Ordynator oryginal! | Łysy byłeś ze sztucerem na polowaniu? Ile szczurów ubiłeś? Wystarczy na wieczornego grilla? | |||
~Ordynator oryginal! | Nie zapomnij wypatroszyć | |||
~kiero | Tak więc cieszę się:) :) | |||
Ł ysy
| Hycel jest typowym kokomunistycznym pomiotem. Dalej w pustym łbie kołaczą się dogmaty Homosovietikusa. Od kiedy .u szef ma obowiązek dzielenia się zyskami z pracownikiem? Czy owy podział dotyczy również potencjalnych strat? Oszczędź nam swoich głębokich przemyśleń. Trzymaj je dla siebie. | |||
~kiero | ordynator -aleś ty, durak, durnowaty. | |||
~Ordynator oryginal! | Olej napędowy, będzie od 1 czerwca po 5, 19 | |||
~kiero | Kulasy jej operowali, rehabilitowała się. PO drugie reprywatyzacja, czyli mafia kamieniczników to jej dzieło. | |||
~Komentariat | Nieudacznicy transportu | |||
Ł ysy
| Jest pewnego rodzaju prawidłowość. Jak na rynku robi się c. nia, wszyscy to widzą, zewsząd dochodzą słuchy o padających firmach, paru szeferskich przygłupów zaklina rzeczywistość. Oni dostają podwyżki, szefowie kupują nowe, wypasione fury. Oczywiście robią łaskę podejmując pracę. Forumowe przygłupy, oznajmiam wszem i wobec, waszych piersów nie kupuję. Patrząc na wasze pierdy wiem jedno, ZACZEŁO SIĘ I TO OSTRO. | |||
~Ordynator oryginal! | Łysa sraka już ustawia pod orlenem premiumki w kolejce. | 1 | ||
~Ordynator oryginal! | A po wyborach paliwo może być i po 2, 50 euro | 1 | ||
~kiero | Ł ysy komu się zaczęło to się zaczęło. InPost rozwozi paczki do paczkomatów na dwie zmiany, tyle tego jest. Pierwsza dostawa do paczkomatu koło południa, druga koło 22 wieczorem. | 1 | ||
~Hycel | Łysy ciulu od kiedy jałmużna jest zyskiem? Nawet to co otrzymujesz z mopsu nie wchodzi jako dochód ani przychód. To jestvpo to żebyś nie zdechł. Wracając do tematu tarcza antycovidowa była po to żeby opłacić pracowników i na funkcjonowanie firmy przeznaczyć a nie potraktować jako zysk wypracowany przez właściciela firmy. Ty zajepaleś cała jałmużnę i nie podzieliłem się. Tu nie ma nic sowieckiego poza tym że wyciągnęła po nią lapę | 1 | ||
~Hycel | Wyciągnęłeś | |||
~Hycel | Łysy ta jałmużna miała swoje przeznaczenie. Głównym przeznaczeniem jej było wypłacanie pensji pracownikom którzy pod pretekstem kwarantanny zostali w domu Co jak nikt nie został w domu tylko firma w tym czasie funkcjonowała na zwiększonych obrotach a mimo to taki łysy sięgnął po jałmużnę? Należałob y się podzielić. Czyli według łysego on nie jest pomiotem postkomunistycznym. Prawo Kalego stosuje Jak łysy brać to dobrze, łysy oddać to źle. | |||
~kiero | Jeżeli chodzi o transport, to za covidu były puste drogi bez korków, kontroli prędkości. Można było bić rekordy przejazdu. A roboty nie brakowało. | |||
~Hycel | Owszem a Dziady jałmużnę pobrali co spowodowało wielką inflację. | 1 | ||
~LOGIC | Hycel, trzeba sobie było firme otworzyc i liczyć na coś takiego jak Covid, że akurat sie wydarzy i akurat sie na zapomoge załapiesz... Wtedy miałbyś i firme i dotacje. Dotacja była dla firmy a pomysl, ze ma się tym dzielić z robolem, może się urodzić tylko w głowie czymacza... Gdyby chcieli dać dotacje czymaczowi daliby dotacje czymaczom. Ale wiedza gdzie trzeba dotowac i taką decyzje podjeli. LUDZIE sa jakieś granice roszczeniowości | -1 | ||
~Hycel | Logick. Jałmużna miała konkretne przeznaczenie. Na utrzymanie etatu dla pracownika który jest na kwarantannie Chodziło o ciągłość wypłat i utrzymanie stanowiska Jak Dziady w czasie covida miały wysyp zleceń i transport przyspieszył to nie powinni brać jałmużny a jeśli ja wzięli to przeznaczyć choć w kilkunastu procentach na cel na który została wydana. To tak jakbyś za 800+ browary sobie kupował. | |||
~LOGIC | Jałmuzna, wpadła na konto i była do dyspozycji właściciela firmy. Absolutnie nie było żadnych ale to żadnych obowiązków przekazywania jej dalej pracownikom. Owszem liczyło się utrzymanie stanowisk pracy (nawet tych na bezpłatynych urlopach) W związku z tym co nazywasz jałmużną mocno podrożało domy w koło miast a także mieszkania. Bo beneficjenci dopłat musieli gdzieś inwestować nadwyżki liczone często w milionach. Wielu dziadów, celowo nie jezdziło. Lepiej było trzymać czymacza na bezpłatnym (często tak zastał go covid) i brać dotacje... Słyszałem i o takich przypadkach... Wszystko zgodnie z prawem i celem dotacji. Dotacje dostawałeś, za spadek obrotów (tym dało sie regulowac) i utrzymania stanowiska pracy (tu tak naprawde liczyło się czy trzeba zwracać) ale zwracało sie latami po inflacji bez odsetek. Trzymanie na urlopach bezpłatnych też sie liczyło... | |||
~Hycel | Jedynie jaka branża ucierpiała w covidzie to iwenty, gastronomia a jeśli chodzi o transport to tylko autokary wycieczkowe Dlatego jestem przeciwny dofinansowywanie dziadtransów z budżetu na kolejne ratowanie ich burdeli Ta qurva weźmie jałmużnę a kierowcy obniży pod pretekstem kryzysu. | |||
~Hycel | I dlatego dziadtransy to złodzieje. Niektórzy tacy jak łysy w covidzie wyszli na ludzi. Interes życia zrobili A teraz jak idzie kolejny kryzys to świnie liczą że im do koryta kolejny raz ktoś naleje. | |||
~LOGIC | Dadzą to weźmiemy, nie dadzą, nie weźmiemy, to proste. Ogólnie prawdziwy "dziad" ma totalną wyjepke, czy bedzie dotacja czy nie.. Będzie to coś kupi, najlepiej coś POZA tą cudowną branżą/. Tak jak ostatnio poczyniły mądre "dziady" Głupie dynamiczne pobrały kolejne złomy za gotówke z dopłat, zamiast kupic kilka mieszkań. Najgłupsze wypłaciły kierowcom, za nie daj Boże siedzenie w domu :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.