ID: 283875
Koszty pracownicze urosły do niebotycznych rozmiarów i są coraz trudniejsze dla przedsiębiorców
ID: 283875
ID: 283875
Płaca minimalna wzrosła wraz z rozpoczęciem roku do poziomu 4666 złotych brutto. Każdy etat kosztuje więc pracodawcę faktycznie około 440 złotych więcej. Obciążenia wynikające z kosztów pracowniczych są coraz trudniejsze dla przedsiębiorców, a tradycyjnie w I kwartale nowego roku zwykle bardziej widoczne są upadłości małych firm, szczególnie w sektorze usługowym.
Płaca minimalna wzrosła wraz z rozpoczęciem roku do poziomu 4666 złotych brutto. Każdy etat kosztuje więc pracodawcę faktycznie około 440 złotych więcej. Obciążenia wynikające z kosztów pracowniczych są coraz trudniejsze dla przedsiębiorców, a tradycyjnie w I kwartale nowego roku zwykle bardziej widoczne są upadłości małych firm, szczególnie w sektorze usługowym.
~etransport.pl
Posty (52)
~Azor | Cytat: Jak dlugo będziemy słuchać tych bredni?? Odpowied z prosta - ludzie żyją z tego że oszukują i okradają innych... to się opłaca | |||
~Kodeksowy | Łysy... spedytor może i ma IQ 80 ale z twojej perspektywy i poziomu IQ poniżej 40 to pułap 80 jest dla ciebie nie do osiągnięcia... Bo spedytor pisze o rzeczach oczywistych dla przeciętniaka o IQ powyżej 50 ale dla tych z poniżej to jego wpis jest dla nich i ciebie jak fatamorgana... | |||
~!!!iiii | spedytor piszesz ogólnie o przedsiębiorcach czy o transporcie?? | |||
~Słychać dziadów wycie? | Znakomicie! | |||
Ł ysy
| Tradycyjnie. O kosztach prowadzenia działalności gospodarczej najwięcej do powiedzenia ma robol. Specjalnie napisałem robol, a nie pracownik. | 1 | ||
~!!!iiii | Łysy no tak właśnie się zastanawiam, czy to spedytor PKP czy PKS?? Ostatnio czytałem, że wg statystyk, na które powołały się pracownicze związki zawodowe (VER. DI) w DE średnie wynagrodzenie we wschodnich Niemczech dla kierowcy to 2150e/brutto a w Polsce kierowca wyjeżdżający za granice (na kabotaż po Niemczech lub cross-trade z DE lud do DE) musi dostać wynagrodzenie od średniej krajowej, które wynosi ponad 8674pln/brutto. I zastanawia mnie gdzie jest ta konkurencja tanim pracownikiem?? | |||
~S. t | Jacek kupa pisze w liczbie mnogiej bo pozegnalem pieciu zostal 1 + ja 2 szt udalo sie sprzedac 3 probuje z marnym skutkiem. Dwoma autami robie najbardziej stala robote I w koncu zaczynam z powrotem cos zarabiac. | |||
Ł ysy
| S. t. Nie jesteś pierwszy, któremu po redukcjach zaczeło się opłacać. Wielu miscuff biznesa prowadziło działalność dla sportu. Co to za biznes, pięć tysi zysku przy zaangażowaniu na poziomie 600-700 tyś zł? Biznes dla idiotów. | |||
~Kasztan | !!!iiii 3 godzin temu Łysy no tak właśnie się zastanawiam, czy to spedytor PKP czy PKS?? Ostatnio czytałem, że wg statystyk, na które powołały się pracownicze związki zawodowe (VER. DI) w DE średnie wynagrodzenie we wschodnich Niemczech dla kierowcy to 2150e/brutto a w Polsce kierowca wyjeżdżający za granice (na kabotaż po Niemczech lub cross-trade z DE lud do DE) musi dostać wynagrodzenie od średniej krajowej, które wynosi ponad 8674pln/brutto. Bredzisz. Od średniej krajowej to się odprowadza składki na ZUS, a nie jest to nie jest to rzeczywiste wynagrodzenie kierowcy | |||
jacek-kuba
| Czyli zrozumiałem wreszcie o co chodzi. Przy 10 autach jest strata, Przy 2 zarabiasz. To jak zostanie 1 auto -zarobisz więcej. Jak sprzedasz to 1 to dopiero odżyjesz -bo dostaniesz bezrobocie jak na socjalistę przystało. Kilku idiotów znałem, ale forumowi biją wszystkich na głowę. | |||
~Tomasz | Jacek-kuba jak z komornikiem socialisto spłaciłeś? | |||
jacek-kuba
| Można zrozumieć, nie ma roboty, masz leasingi, trzymasz kierowców, płacisz za nic. Ale tutaj jest kilka drobnych leszczy, którzy nie mieli więcej jak 3 auta, obecnie dawno spłacone, kierowcy stoją pod bramą -więc o co chodzi? . Tępota najwyższych lotów. Biznesmeni ze skontem, oczekujący kapitalizmu będąc samemu socjalistami. Ale przynajmniej wszystko wiedzą o wacie -ale cukrowej. | |||
~kiero | Uwaga Łysego auto jest warte 600-700 tyś. | |||
~kiero | Płaczcie ukraina wyjeżdża do niemiec. Tam płaca minimalna 12, 82 euro/h. W niektórych branżach wyższa. elektryk-14, 41, dekarz-16 euro. | |||
~robert2 | Jacek skąd twoje info o zarobkach marketach? Akurat wczoraj było porównanie zarobków w kilku marketach i nie jest tak jak piszesz że 6-7 tys tylko te zarobki troszkę powyżej minimalnej między 4, 8-5, 1tys brutto | |||
Ł ysy
| Przygłup z Chrzanowa żyje w swojej rzeczywistości. Według niego cieć ma siedem klocków. | |||
~Stasiek | A u Łysego som zwionski pracownicze? | |||
~Stasiek | Cieć ma siedem klocków ale z emerytura mundurowa albo górnicza | |||
~Stasiek | A ktoś z was wie ile wynosi odprawa emerytalna mundurowego, górnika a kierowcy u Łysego? | |||
~Stasiek | 100. 000 PLN jest odprawy emerytalnej plus jubileusz 25 lat pracy który wynosi 1000 PLN za każdy rok | |||
~Stasiek | A u małorolnego kmiota ile? | |||
~Stasiek | Kto z was kiedyś dostał jakiś jubileusz? | |||
~Stasiek | 13, 14 pensja premie nagrody talony no kurfa kto? | |||
~Stasiek | Dlatego Łysy to gey i wącha klej | |||
~Stasiek | A teraz mnie banuj bolszewicką mendo kapitalistyczna no banuj parówo że Smardzewic | |||
~Stasiek | Pomiocie NKWD małorolny chamie | |||
~tak | Stasiek kto ci bronił być górnikiem? A wiesz ile zarabia prezes banku narodowego? | |||
~Stasiek | Za komuny mogłeś być kim chciałeś, po 1989 tylko układy. Człowiek nie miał szansy na nic i dzisiaj jestem kierowca tira u prywaciarucha Łysego | |||
Ł ysy
| Stasiu, z głową wszystko ok? | |||
Ł ysy
| Stasiu, nie możesz u mnie jeździć z prostego powodu. Nie zatrudniam przygłupów. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.