Nasz wybór wynika z wieloletnich dobrych doświadczeń z grupą Volvo. Jesteśmy też zadowoleni z pojazdów Renault T, które użytkujemy we flocie już trzeci rokCiężarówki Renault Trucks T odebrane w 2019 r. mają już na licznikach przebieg na poziomie 450 do 500 tys. km. Jak podkreślił właściciel firmy, pod względem obsługowym nie odbiegają od innych pojazdów tworzących flotę. Pełną obsługę gwarancyjną ciężarówek zapewnia autoryzowany serwis Józefa Skrzypy, z którym przewoźnik współpracuje od wielu lat.
– skomentował właściciel firmy Bogusław Indeka, prowadzący ją z żoną i synami.
Konrad Indeka, dyrektor zarządzający wyjaśnił, że nowe pojazdy będą przewozić towary kubaturowe w ruchu międzynarodowym dla światowych koncernów – leaderów branży opakowaniowej, higienicznej i automotive. Tomasz Indeka, menedżer ds. serwisu dodał, że firmie zależało na przestrzeni w kabinie i komforcie kierowców, stąd wybór najwyższej kabiny High SleeperCab w najbogatszym wariancie wykończenia i wyposażenia Ultimate. Kierowcy docenią z pewnością wygodną górną leżankę, którą można łatwo zamienić na półkę z siatką na bagaże. Oprócz licznych schowków na rzeczy osobiste i drobiazgi, w kabinie jest również lodówka o pojemności 40 litrów, z termostatem i kontrolą akumulatorów pojazdu. Dwa pojazdy zostały dodatkowo doposażone m.in. w aluminiowe felgi Alcoa – będą przeznaczone dla najlepszych kierowców.
Na zdjęciu: Iwona i Bogusław Indeka, współwłaściciele firmy
Odebrane Renault Trucks T480 są napędzane 13-litrowym silnikiem zgodnym z normą emisji spalin Euro VI Step E o mocy maksymalnej 480 KM (353 kW), współpracującym ze zautomatyzowaną skrzynią biegów Optidriver 2612F o 12 przełożeniach. Działanie hamulców zasadniczych wspomaga mocny zwalniacz Optibrake+ o mocy 382 kW przy 2300 obr/min.
Oszczędności w eksploatacji zapewnią zainstalowane pakiety systemów ograniczających zużycie paliwa i wpływających na ekonomię jazdy Fuel Eco+. Są to m.in. elastyczny tempomat z funkcją Optiroll i system wyłączania silnika po 5 minutach. To także tempomat topograficzny Optivision pozwalający na paliwooszczędny dobór biegów w zależności od ukształtowania terenu i obniżanie prędkości o nawet 10 km/h, jeśli sprzyja to zmniejszeniu spalania. Uzyskanie maksymalnej wydajności wspiera usługa OptifleetCheck, pozwalająca na generowanie raportów danych technicznych.
Podczas przygotowywania oferty sprzedażowej, Damian Kaczmarek, opiekun firmy Indeka z ramienia Renault Trucks, brał pod uwagę informacje o konfiguracji pojazdów dotychczas użytkowanych przez przewoźnika i postarał się, aby nowe samochody nie odbiegały wyposażeniem od standardów firmy, a w niektórych aspektach je przewyższały. Pojazdy zostały wyposażone m.in. w zbiorniki paliwa o łącznej pojemności ok. 1500 litrów, co pomaga w planowaniu i optymalizacji długich tras.
Wesob również dopasował specyfikację zabudów do wymagań przewoźnika. Wyposażono je m.in. w trap przejazdowy, odsuwany i podnoszony dach i dodatkowe uszczelnienia. Zestawy wykonano zgodnie z wymaganiami normy EN 12642 XL.
Grupa Indeka rozwija się na rynku transportowo-spedycyjnym od ponad 30 lat. Siedziba główna firmy mieści się w Kobylnicy k. Słupska, gdzie oprócz zaplecza administracyjnego znajduje się również hala serwisowa, myjnie oraz strzeżony parking ciężarowy. Oddziały firmy działają m.in. w Poznaniu i Wrocławiu, a także w Hiszpanii i Holandii.
Jesteśmy dumni, że wybrali Państwo naszą markę do swojej floty. Miałem okazję zobaczyć jak prowadzona jest firma, jak wyglądają jej centra logistyczne i czego Państwo dokonali. Jestem pod wielkim wrażeniem. Dziękujemy jeszcze raz za wybór i zaufanie. To przyjemność móc współpracować z tak solidnym i rzetelnym partneremŹródło: Renault Trucks Polska
– skomentował Valery Muyard, prezes spółki Renault Trucks Polska podczas zwiedzania siedziby firmy w Kobylnicy.