Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Lepszy przegląd informacji to większa wydajność floty

Utworzona: 2022-07-01


Goodyear podnosi poziom integracji technologii i danych w ramach oferty Total Mobility. Rozwiązania takie jak FleetHub i TechHub łączą dane z różnych systemów i prezentują informacje o stanie opon w jednym miejscu. Dzięki temu operatorzy flot i usługodawcy mogą podejmować trafne decyzje dotyczące zarządzania oponami.

TechHub to aplikacja ułatwiająca instalację systemów Goodyear TPMS i DrivePoint. Po zainstalowaniu czujników ciśnienia w oponach tradycyjna metoda konfiguracji pojazdów bywa czasochłonna, ponieważ dane trzeba wprowadzać ręcznie. Wymaga to planowania, aby ograniczyć do minimum czas przestoju, zwłaszcza jeśli flota składa się z dużej liczby pojazdów. TechHub ułatwia ten proces. Protokół instalacyjny umożliwia dokładne pozycjonowanie kół, eliminując potencjalne ryzyko błędnych wpisów ręcznych, a także pozwala na ustawienie wartości odniesienia dla precyzyjnych obliczeń algorytmów i ostrzegania podczas pracy systemu.

Jak to działa? Za pomocą skanowania cyfrowego zbierane są dane o położeniu kół. Następnie wszystkie czujniki opon i urządzenia TPMS pojazdu są łączone, co automatyzuje konfigurację pojazdu. W kolejnym etapie zebrane dane są przesyłane do chmury w celu ich przechowywania i łatwego udostępniania. Zapewnia to dostęp do najważniejszych danych o oponach, pochodzących z systemów TPMS i DrivePoint, w jednym miejscu. Aplikacja dostarcza także informacji dotyczących zachowania się opon oraz ułatwia modernizację i inne czynności serwisowe. Usługodawcy mają dostęp do danych za pośrednictwem specjalistycznej platformy. TechHub jest już dostępny dla serwisów, które korzystają z rozwiązań monitorujących Goodyear Total Mobility. Dodajmy, że wkrótce do ekosystemu aplikacji ma dołączyć system FMS i telematyka dla naczep firmy ZF pod nazwą Transics.


Obecnie operatorzy flot mają dostęp do wielu danych z czujników monitorujących pojazd, opony, ładunek itp. W praktyce te zbiory danych pozostają często odizolowane lub rozproszone, ponieważ pochodzą od różnych dostawców lub z różnych systemów. Aby zachować konkurencyjność i zwiększyć wydajność, branża transportowa domaga się zintegrowanych rozwiązań.

Goodyear unowocześnił swoją platformę FleetHub i aplikację do zarządzania flotą, odpowiadając na nowe potrzeby firm transportowych. Zaktualizowana wersja łączy wszystkie dostępne dane o stanie opon w jednym, przyjaznym dla użytkownika przeglądzie stacjonarnym i mobilnym. W ramach FleetHub klienci mogą łatwo uzyskać dostęp do informacji z systemów Goodyeara: TPMS, CheckPoint (czytnik najazdowy) i DrivePoint. Dzięki temu menedżerowie dysponują pełną pulą danych, co pozwala im podejmować świadome decyzje. Co ważne, klienci mogą korzystać z regularnych aktualizacji oprogramowania oraz rozwoju oferty Goodyear Total Mobility.

W sytuacji, gdy inteligencja danych staje się coraz ważniejszym elementem działalności biznesowej, posiadanie jednego węzła i zintegrowanego przeglądu informacji przyspieszy wydajność floty i stworzy wartość dodaną dla menedżerów korzystających z tej usługi
– powiedział Piotr Czyżyk, dyrektor zarządzający Goodyear ds. projektów Proactive Solutions i Flot  Europie.
Źródło: Goodyear
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
TRONIK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels