Kierowcy bardzo chwalą sobie markę Scania, wygodę użytkowania pojazdów i ergonomiczność kabin. Dla nas, z punktu widzenia finansowego, ważna jest też ekonomiczność wykonywanych transportów, czyli długie przebiegi i niskie zużycie paliwa i części. Cenimy też szybką pracę serwisu Scania. Wiążemy duże nadzieje z pojazdami Scania Super. Zgodnie z wynikami naszych pierwszych jazd testowych i zapewnieniami przedstawicieli marki, oszczędności w zużyciu paliwa wyniosą około 2 litry na 100 kilometrów. To bardzo duży spadek spalania. Myślę, że to się przełoży na wynik finansowy naszej firmy –Scania Super to najnowsza generacja pojazdów, które są wyposażone w nowy układ napędowy obejmujący silniki o mocy od 420 do 560 KM oraz skrzynie biegów, a także nowe osie. Pojazdy nowej gamy zapewniają obniżenie zużycie paliwa w transporcie dalekobieżnym na poziomie ok. 8%, zasilanie biopaliwami, wyższą ekonomikę eksploatacji i zupełnie nowy standard w zakresie redukcji emisji CO2. To także usługa premium Scania ProCare dla klientów, którzy potrzebują maksymalnej dyspozycyjności floty.
– komentuje Artur Nowacki, dyrektor generalny firmy Francepol.
Pojazdy są dostarczane do firmy Francepol z pełnym pakietem usług telematycznych i serwisowych. Wszystkie te elementy składają się na kompleksową ofertę dopasowaną do potrzeb klienta, wspierając go w prowadzeniu biznesu w sposób zrównoważony. Nowa platforma silnikowa Scania wpisuje się doskonale w potrzeby firm transportowych, którym zależy na maksymalnej dyspozycyjności floty. Scania Super zapewnia dłuższe okresy niezakłóconej eksploatacji, co oznacza mniej czynności obsługowychZobacz film dokumentujący wydanie pojazdów.
– zapewnia Rafał Czerwiński, partner biznesowy z oddziału Scania w Zielonej Górze.
Źródło: Scania Polska