Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Daje radę na jednym ładowaniu dziennie
Utworzona: 2022-08-19

Na ulicach norweskiej stolicy i okolicznych placach budowy można zobaczyć niebieską ciężarówkę Scania z nadwoziem Zetterbergs. Jest cicha i nie korzysta z paliw kopalnych. To nowa wywrotka na trzyosiowym podwoziu, należąca do firmy Becker Entreprenør AS.

REKLAMA
Firma Becker Entreprenør AS, założona w 2001 roku, dąży do minimalizacji emisji przy jednoczesnym utrzymaniu rentowności i jakości usług budowlanych. Jej właściciel Hans Erik Becker zawsze wybierał rozwiązania przyjazne dla środowiska. Stawia to firmę w korzystnej sytuacji w przetargach, szczególnie teraz, gdy Oslo zaostrza przepisy dotyczące ochrony środowiska.

Kierowca Bjørn Erik Liern, który za kierownicą spędził ponad dwie dekady, początkowo był dość sceptyczny wykorzystaniu wywrotki z napędem elektrycznym w branży budowlanej.

Myślałem, że nigdy nie będę jeździł ciężarówką elektryczną, ponieważ uważałem, że takie rozwiązanie się nie sprawdzi. Z drugiej strony fascynują mnie innowacje. Kiedy więc nadarzyła się okazja, postanowiłem się sam przekonać i nie rozczarowałem się. Teraz mój typowy dzień pracy wygląda zupełnie inaczej niż wcześniej, kiedy chodziło o szybką jazdę i duży ładunek. Dostosowuję sposób jazdy, aby zoptymalizować wykorzystanie możliwości ciężarówki elektrycznej. Jestem spokojniejszy i nie odczuwam takiego stresu jak kiedyś. To wszystko sprawia, że praca jest przyjemniejsza
– zapewnia kierowca.
Bjørn Erik przewozi materiały na różne place budowy w Oslo i okolicach. Znaczna część pracy obejmuje dojazdy na place budowy. Oznacza to, że ciężarówkę trzeba ładować tylko raz dziennie.

Czasami korzystam z ładowarek na placach budowy, ale mogę też połączyć ładowanie z przerwą na lunch w innym miejscu. Pewnego razu, gdy rozpocząłem ładowanie poza stacją paliw, podszedł do mnie mężczyzna, wyraźnie zaniepokojony tym, gdzie stała ciężarówka. Powiedział, że mam ją przestawić i zaparkować w innym miejscu. Odpowiedziałem, że zrobię to, kiedy skończę ładowanie. Następnie wskazałem na moje drzwi, gdzie jest napis „ELEKTRISK”. Od razu umilkł
– opowiada kierowca.
Erikowi podoba sie pokładowy trener jazdy. Na razie osiągnął wynik 83%, ale zapewnia, że dąży do 100%.

Od początku kariery jeżdżę ciężarówkami marki Scania, a ten model sprawia, że bycie kierowcą będzie mi sprawiać radość jeszcze przez wiele lat. To jest przyszłość
– mówi z przekonaniem.




Źródło: Scania
Do ulubionych
PREZENTACJA FIRMY
ADR Adviser Doradztwo i Szkolenia Jacek Pluta


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

REKLAMA
Photo by Josh Hild from Pexels