Ta solidna i trwała naczepa wyróżnia się ramą zoptymalizowaną pod kątem ładowności i masy oraz nadwoziem należącym do generacji Novum. Marian Paun, kierownik techniczny i Alex Paun, dyrektor zarządzający Blue River Bucuresti, którzy zaufali firmie Kögel i jej autoryzowanemu dealerowi w Rumunii, firmie Hochstaffl, byli pod ogromnym wrażeniem.
Na rynku transportowym widać ogólny trend w kierunku zrównoważonych pojazdów i procesów logistycznych, pojazdów elektrycznych i lekkiej inżynierii. Dlatego zdecydowaliśmy się na naczepę Kögel Lightplus z plandeką Strong & Go. Decydującymi czynnikami przy zakupie były niezwykle niska masa własna naczepy, jej wzmocniona zabudowa bez bocznych krat, certyfikat przydatności do transportu napojów oraz krótki czas dostawy zauważa Alex Paun.
Dodatkowym plusem była opcjonalna zabudowa Strong & Go, która będzie służyła przede wszystkim do przewozu napojów. Jest zgodna z normą DIN EN 12642 Code XL. Stabilność nadwozia jest również zgodna z wymogami Daimler 9.5 bez użycia bocznych kratownic. W przypadku transportu napojów w skrzyniach układanych jedno- i dwuwarstwowo na paletach standardowych, w nadwoziu Strong & Go potrzeba zastosować tylko jeden rząd kratownic na wysokości pierwszej skrzyni. Oznacza to, że naczepa Kögel nie tylko spełnia wymagania sektora dotyczące krótszych czasów załadunku, ale także zapewnia kierowcom szybszą, prostszą i bezpieczniejszą obsługę podczas załadunku i rozładunku.
Źródło: Kögel