ID: 143165
Dostęp do danych kierowcy
ID: 143165
ID: 143165
W Niemczech każdy pracodawca ma wgląd do danych nowo przyjmowanego kierowcy. Gdy zauważy, że delikwent zmienił około 5ciu firm w swoim plugawym żywocie to mało który a praktycznie żaden pracodawca go nie chce zatrudnić. Uważam, że w Polsce powinna powstać jak najszybciej podobna baza danych, ponieważ większość kierowców to smyki co zmieniają firmy jak rękawiczki. Tysiące z nich mają na sumieniu pracę u kilkunastu pracodawców i ciągle płaczą, narzekają jacy ich chlebodawcy paskudni i źli a sami są winni. Jeden z drugim chciałby kończyć w piątek o 13-tej i pić alkohol cały weekend a potem jechać skacowany w poniedziałkowe popołudnie, kraść paliwo, opisywać pracodawców na forum etransport (jaki to dziadtrans), płakać jak przyjdzie sunąć dach, podłączać laptopy i inne satelity a potem płakać:"szefie te baterie to szmelc", nie szanować opon na zakrętach w naczepie i zawracać gdzie popadnie a potem żądać wypłaty na czas i to w całości. A pracodawca niech ponosi wszystkie koszty.
W Niemczech każdy pracodawca ma wgląd do danych nowo przyjmowanego kierowcy. Gdy zauważy, że delikwent zmienił około 5ciu firm w swoim plugawym żywocie to mało który a praktycznie żaden pracodawca go nie chce zatrudnić. Uważam, że w Polsce powinna powstać jak najszybciej podobna baza danych, ponieważ większość kierowców to smyki co zmieniają firmy jak rękawiczki. Tysiące z nich mają na sumieniu pracę u kilkunastu pracodawców i ciągle płaczą, narzekają jacy ich chlebodawcy paskudni i źli a sami są winni. Jeden z drugim chciałby kończyć w piątek o 13-tej i pić alkohol cały weekend a potem jechać skacowany w poniedziałkowe popołudnie, kraść paliwo, opisywać pracodawców na forum etransport (jaki to dziadtrans), płakać jak przyjdzie sunąć dach, podłączać laptopy i inne satelity a potem płakać:"szefie te baterie to szmelc", nie szanować opon na zakrętach w naczepie i zawracać gdzie popadnie a potem żądać wypłaty na czas i to w całości. A pracodawca niech ponosi wszystkie koszty.
~Ludwig MTD Mikołów*.167.91.94
*.167.91.94
Posty (91)
cyferka10
11 lat temu | Przyłączam się do tego co napisał Nadulak. | |||
wesolek
11 lat temu | kierowca. 200% racji.. nie dziw się kotharsis.. ona juz przynależy do nowej generacji inteligencji polskiej, wychowanej na zasadach neokapitalizmu tzn. wyzysku człowieka (robola) przez zapyziałego polskiego psiewożnika (zwanego już teraz kapitalistą i inteligentem). ::) | -1 | ||
~Ł ysy 11 lat temu | Kierowca z przypadku, wyrastasz na kolejnego parkingowego filozofa. Wszystko upraszczasz, spłycasz, a przez to zafałszowujesz rzeczywistość. Nie ogarniasz związku przyczynowo-skutkowe go. Dyskutujesz o skutkach pomijając przyczyny. | -1 | ||
~Ł ysy 11 lat temu | Kierowca z przypadku. Odpowiedz na jedno pytanie. Jak można prowadzić z zyskiem transport skoro 75% przewoźników jeździ poniżej kosztów. Poradz parkingowy filozofie, co zrobić aby w takiej sytuacji wychodzić na duży plus? Wysłucham twoich rad pod jednym warunkiem, że rady nie zamienią się w przysłowiowe pier do le nie o niczym. | |||
wesolek
11 lat temu | L ysol jesteś w tych pozostałych 25% można jeżdzić jak duszą leasingi i kredyty wzięte na niby transport a spożytkowane na rezydencję ze stawem, Q7, i grono kochanek. jak być biedasmanem i inteligentem polskiego transportu to pełną gębą.. :) | |||
~kiero 11 lat temu | W Niemczech nie ma takich DZIADÓW jak w Polsce to się firm nie zmienia. Uczciwa płaca uczciwa praca. Chyba, ze polski DziadDrutSznurekTran s w EU to co innego ; -0 | |||
~kiero 11 lat temu | Błąd UE | |||
~lolek 11 lat temu | Przewoznicy to elita. Oni zawsze wszystko wiedza najlepie. Wiec spytaj Łysy swoich jak oni to robia zer jezdza ponizej kosztow i sie opłaca. | |||
~magneto 11 lat temu | dziad trans zawsze zostanie dziad transem i kropka. | |||
~Ł ysy 11 lat temu | Merytorycznych odpowiedzi na moje pytania nie widać. Parkingowi mędrcy wolą wylewać pomyje lub gorzkie żale. | |||
~magneto 11 lat temu | myśle że to dobry pomysł prześwietlić kierowce ale żeby to działało w dwie strony czli abym mógł sobie sprawdzić dziada z takich żeczy jak.. min 1. Czy ma sprawy w sądzie z kierowcami i o co 2. Czy ma długi i jakiej wielkosci 3. Czy jest duża rotacja kierowców (czy wymienia sobie kierowców jak żarowki) 4Czy jest wypłacalny 5. Czy płaci zus | |||
~Ambrozy 11 lat temu | Proste pytanie, skoro dziady są niewypłacalne i bez przyszłości, to czego się ich trzymacie jak wystraszone dziecko spódnicy mamy? | |||
~Ł ysy 11 lat temu | Ambroży. Zadajesz trudne pytania. Połowa tych ciuli nie łapie " w czem okoliczność ". | |||
~bala łala 11 lat temu | co za pajac to napisał... gdyby zamknąć firmy w których płacone jest za km lub zaniżone są diety, brak dodatków za prace w nocy. . to na rynku polskim może przetrwałoby 10 procent firm.. a prostszym rozwiązaniem byłoby zamykanie właścicieli do więzienia... za te przekręty.. bo gdyby nie te PRZEKRĘTY to KIEROWCY NIE ZMIENIALIBY PRACY>a ciebie powinni złapać gacie spuścić i wystawić * na drogę sam bym stawał, zeby za każdym razem dać ci kopa PAJACU | |||
~Ambrozy 11 lat temu | Czyli z tego bełkotu wnioskuję, "Nie będzie dziadów, my kierowcy będziemy bezrobotni"? | |||
~Ł ysy 11 lat temu | Ambrozy. To są Twoje wnioski diametrialnie różniące się od prawd absolutnych wypowiadanych przez parkingowych przygłupów. | |||
~Ł ysy 11 lat temu | Jeden z dyżurnych przygłupów wielka szmata przedstawił prawdę objawioną. | |||
~bala łala 11 lat temu | do łysego... odp na Twoje pytanie... jak sobie nie radzisz to zlikwiduj firmę jak będzie mniej takich pedałów jak ty to pozostali pracodawcy bedą mogli podnieść stawki... może wtedy wrócisz i bedzie ci sie opłacało... dziwne ze w innych krajach sie oplaca i stac aby kierowcy dwa razy tyle co w Polsce zaplacic | |||
~Ł ysy 11 lat temu | bala łala. Skoro 75 % przewoźników poslugując się twoją terminologią nie rodzi sobie, wszyscy oni powinni zamknąć firmy? | |||
~Ł ysy 11 lat temu | Ciekawe, co na taki scenariusz powie parkingowa ellitta? Większość przewoźników zamyka firmy, chwilowo powstaje nisza, stawki idą lekko w górę. Hordy złamasów zaczynają kaklulować Q/ rwa jest zysk, jest kasa, kupujemy fury. Po kilku tygodniach złamasów jest do bólu, stawki spadają jeszcze niżej, a złamasy zostają ze złomami, leasingami. Ellitto, co " trza" zrobiç, aby nie doszło do takiej sytuacji? | |||
~Ł ysy 11 lat temu | Ellitto, co " trza" zrobić, aby kierowcom z nowych dziadtransów żyło się lepiej? Zachęcam wszystkich parkingowych mędrców do podzielenia się swoją wiedzą. | |||
~Ł ysy 11 lat temu | Wielka szmata znowu bredzi. Ponoć u dziadów jeździ się za kopiejki, zatem skąd gotówka na zakup fury. Ten przygłup nie rokuje poprawy. Zawsze będzie przygłupem. | |||
~Ł ysy 11 lat temu | Dyskusja z naczelnym przygłupem forum wielką szmatą jest stratą czasu. | |||
~koltun 11 lat temu | No i co? Łysiaczku ! | |||
~Ł ysy 11 lat temu | " Co co " koltunie? | |||
~czesiek 11 lat temu | .. powitać KOCHANKA swego DAGO.. !!! | |||
~Ł ysy 11 lat temu | Zlot przygłupów trwa. Odpowiedzi zero, merytorycznej dyskusji zero. | |||
~czesiek 11 lat temu | .. Ł ysy... a czemu to ostatnio DAGO przesiaduje na DU/PIE.. ? ??, czyżbyś ZADAŁ mu TAKI BUL... | |||
~RFN 11 lat temu | ludwig mtd... jestes kolejnym przykładem frustrata, u którego nikt nie chce pracować, plac tyle co ww opisanych Niemczech, miej taki sam sprzet, zaoferuj takie same warunki, to i będziesz miał kierowców. ale jak sie płaci podstawę minus wszystko co możliwe, plus 2 magnesy, to masz to za co płacisz | |||
~Ł ysy 11 lat temu | czesiek. Taki duży chłopak, a bez jaj, musi swoje plugawe teksty pisać pod głupawym nickiem. Jak coś boli to zapraszam do bezpośredniej dyskusji. Kolejny parkingowy bohater, krzykacz schowany za bezpiecznym nickiem. Nie do końca bezpiecznym. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.