ID: 276033
Załadunek często wymusza się na kierowcach, a to obowiązek załadowcy
ID: 276033
ID: 276033
Różne wyposażenie techniczne odbiorców, a w szczególności brak ręcznych wózków paletowych, umieszczenie punktów odbioru towarów np. w galeriach handlowych - prowadzą do niebezpiecznych praktyk wśród kierowców, których zasadniczą rolą powinno być kierowanie pojazdem i nadzór nad prawidłowym załadunkiem naczepy.
Różne wyposażenie techniczne odbiorców, a w szczególności brak ręcznych wózków paletowych, umieszczenie punktów odbioru towarów np. w galeriach handlowych - prowadzą do niebezpiecznych praktyk wśród kierowców, których zasadniczą rolą powinno być kierowanie pojazdem i nadzór nad prawidłowym załadunkiem naczepy.
~etransport.pl
Posty (54)
~ziom 2 lat temu | Coraz częściej się zdarza że na magazynach chcą żeby kierowca sam ładował czy rozładowywał i nikogo to nie interesuje że kierowca bardzo często pracuje po 15h a magazynier jest po 8 godzinach zmęczony i idzie do domu. | 1 | ||
~kolega branży 2 lat temu | no wystarczy wjechać do lidla tam zawsze musisz sam załadować auto i rozładować... i robisz to codziennie. i za darmo | 1 | ||
szatan
2 lat temu | Zobowiązanie do załadunku/rozładunku towaru przez nadawcę/odbiorcę powiązane z zakazem wykonywania tej pracy przez kierowcę należy ujednolicić na poziomie UE, tak samo jak zabezpieczanie ładunku. | 1 | ||
~Stary 2 lat temu | Za darmo nie... zarabia spedycja!!!zabieraja c ta kase ktora jest dla kierowcy | 1 | ||
~Dziad cebulowowy 2 lat temu | Kierowca jest w pracy to ma pracować, a nie siedzieć bezczynnie w kabinie. Za to ma przecież płacone. | |||
~Dziad cebulowowy 2 lat temu | Jeszcze nikt się nie przemeczyl od chodzenia za wózkiem, | |||
~300D 2 lat temu | lekarze zalecają dużo ruchu fizycznego, spacer z paleciakiem to idealny sport, po godzinach siedzenia na doopie wręcz niezbędny. wspomaga krążenie serce płuca dotlenia mięśnie doltenia mózg wspomaga pracę jelit wpływa na potencje wzrok cere słuch. i to wszystko kierowca ma za darmo w godzinach pracy. | |||
~Dziad cebulowowy 2 lat temu | Jeszcze ma płacone za ten czas relaksu | |||
~300D 2 lat temu | nie mniej jednak brak warunków i narzedzi do pracy w połączeniu z głupim magazynierem wkoorvi nawet najbardziej cierpliwych oraz do pracy chętnych. | |||
~Dziad cebulowowy 2 lat temu | Kierowcy to mistrzowie przecież w każdej dziedzinie. Żaden kierownik magazynu im nie podskoczy, może jedynie brać korepetycje od kierowców. | |||
~300D 2 lat temu | widać że nie jeździłeś | |||
~Dziad cebulowowy 2 lat temu | Czytam forum to wiem. Tu każdy jest miszczem | |||
Chemik1906
2 lat temu | Do dziad cebulowy Opowiadasz jakbyś miał kompleksy masz trochę aut i kierowców lub wozaków szanuj ich bo bedzie tylko gorzej miałeś wcześniej kierowców co przy aucie coś zrobili a dziś lusterka umyć to na myjnie jadą. Wiesz myślę dobrze że 95%kierowców woli samemu rozładować niż stac a Tobie krzywda by sie nie stala jak na skromny obiad byś wysuplal. Dziś transport to najmniej wdzięczny kawałek chleba i dla ciebie i dla mnie a jak bedziemy skakać sobie do gardeł to nikt szanował nas nie bedzie | |||
~Jurek 2 lat temu | Dziad cebulowy to gość o nicku driver. Nieudacznik ze wschodniej granicy który ma wyjątkowy uraz do kierowców i Polaków. Niedawno był pod nickiem gulden który udawał Niemca wyrzuconego z ziem odzyskanych siejący nienawiść do Polski i polskości. | |||
tago1
2 lat temu | Z tego, co pamiętam przed wielu laty, to Lidl w Polsce za rozładunek płacił ok. 6, 30 zł za tonę towaru. Za 25 tony wychodziło coś ok. 150 zł, które było doliczane do frachtu dla burżuja. Co on z tym robił, czy robi możemy się jedynie domyślać !!! Dużo czasu już upłynęło, więc jeśli pomyliłem coś z groszami, to przepraszam i proszę się nie przypiełdalać !!! | |||
tago1
2 lat temu | Sorry za 22 tony wychodziło na chłodni 150 zł, więc po ok. 6, 80 zł za tonę !!! | |||
~300D 2 lat temu | to było od palety głupi tago i co z tego wynika. nic głupku. | |||
~miMao 2 lat temu | Dalej MAO! Dniówki MILION ma być. Pacić Pacić dziady! Ja pan kierowca co mu MAO! Milion dniufki ma być bo se sam dziadu bedzież jeścił. | |||
~Dziad cebulowowy 2 lat temu | Panie Chemik place za każdą godzinę pracy wedle tacho, a pan ządasz podwójnej zapłaty za jedną robote | |||
~Krajowy Tomek 2 lat temu | Robić Lapanki Jak U Wroga W Dzień I W Nocy. Wyłapać Wszystkich Dziadtransow Magnesiarzy. Lewe Karty. Wyłączniki Załadunku I Rozładunki Na Skoka. Itp. Karać Karać I Jeszxze Raz Karać. Aby Porzedny Przepisowy Szef Maial Dobra Robote... Nie Dla Oszustów Kombinatorow Transportowych... | |||
~Jurek 2 lat temu | Nie bardzo płacisz za każdą godzinę pracy oczywiście Bo ale kwestia diet zagranicznych i krajowych dalej pozostaje nierozwiązana. Założenia pakietu mobilności dalej nie są dopracowane i będą się w różna stronę kształtować. Srajwer zapamiętaj że za pracę płacisz no ale za czas spędzony poza domem nie. Więc albo musisz wymyślić sposób teleportacji po pracy do domu albo płacić za pobyt poza domem. Prawo naturalne się kłania. Jak nie rozumiesz to przeczytaj lektorem małego księcia której w szkole pewnie nie czytałeś pod odwiedzinami planety : król | |||
tago1
2 lat temu | No widzisz kręciśrubko jak zwykle mijasz się z prawdą - delikatnie ujmując !!! To było właśnie za tonę, a nie paletę !!! A ile za pustą paletę płacili, tego nie wiem, ale nieśmigana nówka sztuka chodziła po ok. 25 złotych !!! Teraz chyba znacznie więcej, ale nie mam rozeznania !!! | |||
~sid 2 lat temu | magazynier kase bierze a dziadkiejofca za niego robote robi. Brawo wy | |||
~Dziad cebulowowy 2 lat temu | Ni ma już diet zagranicznych. Ich kwestia została już definitywnie załatwiona. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.