Utworzona: 2021-03-05
Do 5 lat więzienia dla kierowcy
Utworzona: 2021-03-05
Utworzona: 2021-03-05
A wszystko przez ingerencję w zapisy tachografu samochodu ciężarowego za pomocą magnesu jak również w drogomierz pojazdu.
A wszystko przez ingerencję w zapisy tachografu samochodu ciężarowego za pomocą magnesu jak również w drogomierz pojazdu.
Tylko dla zalogowanych
Dostęp do niektórych tekstów zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy kont w etransport.pl
FIRMOWY SPOTLIGHT
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wymiana koła na S12 zakończyła się śmiercią kierowcy ciężarówkiBelgia: nocne zamknięcia połączenia E25/E40 na węźle BurenvilleJesteśmy sumienniHiszpania wprowadza znak S-993. Ostrzeżenie dla kierowców ciężarówek na autostradachOd 30 września nowe zasady kontroli zagranicznych ciężarówek w TurcjiA7 pod lupą: 62% ciężarówek z naruszeniami podczas kontroli niemieckiej policjiŚwięta i zakazy ruchu ciężarówek w październiku - lista ograniczeńPort Antwerpia-Brugia wdraża autonomiczne ciężarówki i technologie bez kierowcyAutostrada Wielkopolska wprowadza system CB-alertów. Mniej wypadków jak w Niemczech?10 lat więzienia dla kierowcy ciężarówki w Wielkiej Brytanii za korzystanie z telefonu podczas jazdy
NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE
K-MAX Gen 3 - opona, która ma dać przewoźnikom realne oszczędnościSamodyscyplina i samodoskonalenie - to cechuje najlepszych kierowcówSOLUTRANS 2025: z rozmachem o innowacjach i transformacji transportuKiedy wreszcie e-CMR stanie się standardem?II kwartał na giełdach: wzrost zleceń, obawy o III kwartałNadawcy chętni do zawierania kontraktów, a stawki za transport ani drgną...Naszym celem jest maksymalizacja dostępności pojazdów i minimalizacja czasu ich przestojuJak kierowcy ciężarówek tracą najwięcej paliwa – i jak temu zapobiecPolski transport zatrzyma się bez kierowców z zagranicy?Kiedyś to była robota. Teraz? Z roku na rok gorzejKierowcy doceniają wygodę w kabinie, a przewoźnicy efektywność i niskie kosztyCzego nie uczą w szkołach jazdy? Błędy, które irytują zawodowców i paraliżują ruch na ekspresówkachTransport taaaakich zbiorników bez użycia dźwiguWymiana tachografów dopiero na półmetku. Będzie ponowne oblężenie warsztatów?Marże są za niskie, aby transport sam mógł sfinansować transformację