Grupa pragnie rozwijać swoją wiedzę na temat zachowań klientów i ścieżek zakupowych, a tym samym nadal oferować najlepsze możliwe doświadczenia, od wyszukiwania informacji w Internecie po montaż opon.
Jak zaznacza producent, rozwój handlu internetowego to trend strukturalny na rynku opon. Wyszukiwanie informacji w Internecie stało się zatem niezbędnym krokiem dla 2 z 3 (wynika z danych Michelin) kierowców w tygodniach poprzedzających zakup nowych opon. Dziś 15% z nich dokonuje zakupów w sieci, co powinno się umocnić w nadchodzących latach.
Firma Allopneus, z siedzibą w Aix-en-Provence, od 2004 roku odnotowała silny wzrost. Firma posiada obecnie 40% francuskiego rynku sprzedaży opon dla osób fizycznych przez Internet. Zatrudnia 292 osoby, współpracuje z 6000 partnerskimi centrami montażowymi i posiada centrum logistyczne z siedzibą w Valence. Każdego roku firma sprzedaje około 3,6 miliona opon do samochodów osobowych i ma około 27 milionów odwiedzin na swojej stronie.
Źródło: Michelin
Utworzona: 2021-08-27